Posemedchips Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Får sørge å sprekke den derre hinna di snart, snakker jo vitterlig "30-year ol' virgin" her! Hahahaha, fulgt Spurs siden jeg var 9 år, avstandsforelskelsen har vel pågått lenge nok nå. Sånn ca 21 år Min far vet å finne på gode julegaver i alle fall. Det skal han ha. En julegave man kan sette pris på! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Ja fikk først dratt i fjor jeg også i en alder av 24, så jeg skal ikke kjekke meg for mye!Sånn er det når man er student til man er 20+.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Første kamp når jeg var 13 :o (Ja, det var en av fatterns briljante gaver det og). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 http://www.telegraph.co.uk:80/sport/football/teams/tottenham-hotspur/10290080/Gareth-Bales-desire-to-join-Real-Madrid-put-Tottenham-under-intense-pressure-says-Andre-Villas-Boas.html AVB snakker ut om "Bale-sagaen". Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Har vært en del som har foregått bak lukkede dører, ja... Men ser det går en liten petition på nettet nå ang ønske om å bryte det såkalte smarbeidet vi har med real.. Det vi utenfra ser av smarbeidet er jo strengt tatt at vi selger våre beste til de for blodpris etter flere mnd med offentlig kurtisering fra RM, før de så selger Øzil til arsenal... Greit at pengene er gode, men blir vi en farmerklubb, som igjen neste år selger f.eks Vertonghen til RM etter 2-3mnd press? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Samarbeidet er ikke noe annet enn å redde ansikt etter Modric-overgangen. Med mindre vi får en klar oversikt på hva denne avtalen går ut på er det null poeng i å fortsette, ganske lei av RM og oppførselen deres.. Må nesten ha en feiring neste år om ingen av spillerene våre drar dit! Bale skal ha uttalt at han ville ha dratt uavhengig av CL forresten, noe som gjør uttalelsene hans rett etter sesongen ganske, i mangel av et bedre ord, unødvendige. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 http://www.fotballsonen.com/villas-boas-vil-korte-ned-overgangsvinduet/ Villas-Boas vil korte ned overgangsvinduet. Må selvfølgelig si meg helt enig med AVB her, tullete at klubber (alle) er preget av paranoia og usikkerhet til etter 3 kamper inn i sesongen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 http://www.fotballsonen.com/villas-boas-vil-korte-ned-overgangsvinduet/ Villas-Boas vil korte ned overgangsvinduet. Må selvfølgelig si meg helt enig med AVB her, tullete at klubber (alle) er preget av paranoia og usikkerhet til etter 3 kamper inn i sesongen. Ja, akkurat som om de ikke har tid nok i løpet av sommeren. Helt meningsløst å ha vinduet åpent etter sesongstart! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Er vel, som det står i artikkelen, mest klubbeierne som vil ha det åpent såpass lenge grunnet klarhet om det blir CL-spill eller ikke.Problemet slik jeg ser det er da at vinduet er åpent lengre til fordel for de få store klubbene, mens de resterende "mindre" klubbene lider av usikkerhet helt til siste slutt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Han pratet om dette når han var i Chelsea og uten at det skjedde noe. Får håpe han kommer lengre nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Eriksen skåret for Danmark mot Malta! http://eurorivals.net/malta~denmark-highlights-video-06-09-2013 Og Sigurdsson med målgivende for Island! Endret 7. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Skal faen meg bra gjøres å ikke få målpoeng i den kampen som offensiv spiller... Fint mål av Eriksen. Endret 7. september 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) http://101greatgoals.com/gvideos/alex-pritchard-swindon-on-loan-from-spurs-scores-quality-free-kick-v-mk-dons/ Pritchard sitt flotte frisparkmål for Swindon. Endret 7. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Virker ikke som om linken funker på PC. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Hva med den? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Pen bue på den der ja! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Ikke første gangen han har slike. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Tottenham - Tromsø vises direkte på Max 21:00.WHL-kampen that is. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 (endret) 19 September : Tottenham - Tromsø Referee: TBD – Stadium: White Hart Lane, London (ENG) 3 October : Anji - Tottenham Referee: TBD – Stadium: Saturn, Ramenskoye (RUS) 24 October : Sheriff - Tottenham Referee: TBD – Stadium: Stadionul Sheriff, Tiraspol (MDA) 7 November : Tottenham - Sheriff Referee: TBD – Stadium: White Hart Lane, London (ENG) 28 November : Tromsø - Tottenham Referee: TBD – Stadium: Alfheim, Tromso (NOR) 12 December : Tottenham - Anji Referee: TBD – Stadium: White Hart Lane, London (ENG) Tottenhams kamper i Google kalender Endret 8. september 2013 av el mindo Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 8. september 2013 Rapporter Del Skrevet 8. september 2013 Ikke bra... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå