Snurreleif Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Forventer ikke en drømmestart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ikke fått med meg før nå at Holtby skåret for U-21 laget igjen. Tapte 2-1. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) http://www.grantland.com/blog/the-triangle/post/_/id/73437/understanding-tottenham-hotspurs-daring-rebuilding-project?ex_cid=grantland33 "Understanding Tottenhams daring rebuilding project" Endret 4. september 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Gratulerer med dagen kjære Tottenham Hotspur! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) And now for something COMPLETLY different, Josimar sier at AS Futbol melder EU vil granske Bale-overgangen, grunnet mistanke om at EU-midler skal ha blitt brukt for å finansiere overgangen. Norske Real-Madrid supportere svarer med denne artikkelen: http://realmadrid.no/artikler/kommentarer/522826b06e262dfc5c000022 Endret 5. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Real har vært etterforsket mange gange over korrupsjon o.l. Håper noen endelig klarer å ta de. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Anbefaler å lese litt forbi always the victim-delen, fyren har mye rett i det han skriver. Er én eupolitiker som har lyst til å lage stor sak av nul Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Uten at jeg sjekket noen av kildene virket det som en meget bra artikkel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Ja en god artikkel, derfor jeg la den ved.Er greit å høre begge sider av en sak..Forøvrig har jeg OMSIDER fått bestilt den nye hjemmedrakta, er kanskje ingen hemmelighet hvem sitt navn det er som vil prege ryggtavla mi i år Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Forøvrig har jeg OMSIDER fått bestilt den nye hjemmedrakta, er kanskje ingen hemmelighet hvem sitt navn det er som vil prege ryggtavla mi i år Tipper sånn ca det samme som jeg vurderer...: BEAST aka Sandro Mulig å få på skriften Beast fra spurs-shoppen btw, eller hvor er det evt billigst? Edit: 700kr koster den fra unisportstore.no. Bestillingsvare, uten bekreftet dato :/ Endret 5. september 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Du kan "choose letters", på personalization-biten, men da betaler du for hver bokstav, kontra å betale for en satt pris.Så du kan selvfølgelig skrive "Beast", og det bør ikke bli så veldig dyrt med tanke på at det bare er 5 bokstaver, men man vet jo aldri.Kostet meg 77 euro inkl. PL-badgen, men glemte å slenge på bursdags-rabatten min så måtte ringe inn og spørre om de kunne trekke det fra før det blir sendt, blir derfor forhåpentligvis billigere..Selve drakta er jo ikke dyr, men er dyrt med navn etc..Edit:Alle størrelsene var på lager i dag ihvertfall, tar ca 6-16 dager.Edit 2:Og du gjettet selvfølgelig riktig!Hvordan skjønte du det?! Endret 5. september 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Takk for svar, kaptein Hemmelig åssen jeg gjettet hvem du skulle ha bakpå drakten. Kan si såpass at jeg finner hint her og der en gang i blandt. Vanskelig å oppdrive, men for den som virkelig leter...!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Skikkelig Sherlock du azz!Funnet ut noe mer om du skal nordover og se på "gutan" bli mørbanket av de liljehvite? Endret 5. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Sherlocker hvemsomhelst av banen på en god dag! Nordover-turen kommer jeg meg desverre ikke på. Med lån til opp over ørene for å ha ett sted å bo + være student/lærling blir det litt hardt Og så døde bilen min igår, så den må erstattes. Fa... hehe Men som du nevnte tidligere(?), en tur på WHL på nyåret, hadde vært noe! Palace, Man City og Everton gjester WHL de tre første kampene i 2014. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Er nok null stress å få tak i billetter til Palace-kampen tipper jeg, og Everton er vel ikke så ettertraktet som de var i fjor.Regner med å få plass på Liverpool-kampen også takket være at jeg fikk membership i bursdagsgave av svigers.Føler seg som et übermensch når man får billetter før størsteparten av folket!Men jau, må se an siden jeg håper å få sett både Tromsø og LFC-kampen, blir fælt med penger til slutt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Jeg fikk plutselig en forespørsel av min far om ikke det var på tide å dra over for å se en kamp igjen (var visst så lenge siden sist...). Så nå skal jeg og på kamp i høst. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Å dra på fotballtur er litt som tatoveringer, når man først har tatt en så er sjansen for å ta en ny ganske så stor! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Herregud, får jo nesten abstinenser når dere skal på kamp, og jeg fremdeles prøver å miste "jomfruen" SKAL på WHL neste år! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Får sørge å sprekke den derre hinna di snart, snakker jo vitterlig "30-year ol' virgin" her! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Min far vet å finne på gode julegaver i alle fall. Det skal han ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå