Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

And now for something COMPLETLY different, Josimar sier at AS Futbol melder EU vil granske Bale-overgangen, grunnet mistanke om at EU-midler skal ha blitt brukt for å finansiere overgangen.

 

Norske Real-Madrid supportere svarer med denne artikkelen:

http://realmadrid.no/artikler/kommentarer/522826b06e262dfc5c000022

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Forøvrig har jeg OMSIDER fått bestilt den nye hjemmedrakta, er kanskje ingen hemmelighet hvem sitt navn det er som vil prege ryggtavla mi i år :whistle:

 

 

Tipper sånn ca det samme som jeg vurderer...: BEAST aka Sandro ;)

 

Mulig å få på skriften Beast fra spurs-shoppen btw, eller hvor er det evt billigst?

 

Edit: 700kr koster den fra unisportstore.no. Bestillingsvare, uten bekreftet dato :/

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar

Du kan "choose letters", på personalization-biten, men da betaler du for hver bokstav, kontra å betale for en satt pris.
Så du kan selvfølgelig skrive "Beast", og det bør ikke bli så veldig dyrt med tanke på at det bare er 5 bokstaver, men man vet jo aldri.

Kostet meg 77 euro inkl. PL-badgen, men glemte å slenge på bursdags-rabatten min så måtte ringe inn og spørre om de kunne trekke det fra før det blir sendt, blir derfor forhåpentligvis billigere..

Selve drakta er jo ikke dyr, men er dyrt med navn etc..


Edit:
Alle størrelsene var på lager i dag ihvertfall, tar ca 6-16 dager.

Edit 2:
Og du gjettet selvfølgelig riktig!
Hvordan skjønte du det?!

Endret av Captain Butthurt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sherlocker hvemsomhelst av banen på en god dag!

 

Nordover-turen kommer jeg meg desverre ikke på. Med lån til opp over ørene for å ha ett sted å bo + være student/lærling blir det litt hardt :( Og så døde bilen min igår, så den må erstattes. Fa... hehe

 

Men som du nevnte tidligere(?), en tur på WHL på nyåret, hadde vært noe! Palace, Man City og Everton gjester WHL de tre første kampene i 2014.

Lenke til kommentar

Er nok null stress å få tak i billetter til Palace-kampen tipper jeg, og Everton er vel ikke så ettertraktet som de var i fjor.
Regner med å få plass på Liverpool-kampen også takket være at jeg fikk membership i bursdagsgave av svigers.
Føler seg som et übermensch når man får billetter før størsteparten av folket!

Men jau, må se an siden jeg håper å få sett både Tromsø og LFC-kampen, blir fælt med penger til slutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...