Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Tjærnås glemmer vel at Verthongen var vår beste venstreback i fjor, og at Capoue har spilt stopper (visstnok?).

Selv har jeg vel allerede ved flere anledninger sagt mitt om Caulker i denne tråden. God på offensiv dødball, men jeg har fortsatt ikke tilgitt han de to baklengsmålene han forårsaket i to kamper på rad i vinter fordi han ikke stolte på en skrikende keeper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, er enig i at LB-situasjonen vår ikke er "perfekt", men det er på ingen måte en "krise".
Rose med Naughton, Vertonghen (og hvis det Tjærnås sier stemmer, Chiriches) som backup er bedre dekning enn mange andre lag har.

Klart Rose har enkelte ting han må forbedre, men om han ikke får tillit får han heller ingen progresjon, ingen tilfeldighet at han og Townsend har klart å kjempe seg inn i første-laget.

Ang. Caulker er jeg enig, tror mange så på han som "vår nye King", sannheten er dog at han sleit med å sette offsidelinja til tider, og som du sier, sleit med å stole på Lloris.
Kan ikke Caulker stole på Lloris, kan ikke Lloris stole på Caulker, og da er vi inne i en vond sirkel.
Dette kunne selvfølgelig ha blitt "utbedret", men husk også at Caulker skal ha stilt et ultimatum.
Enten får jeg spille, eller så stikker jeg til et sted hvor jeg får.
Tror vi vet hva AVB i såfall svarte..

Litt synd at han ikke ville vente lengre, kan utvilsomt bli en meget god stopper, og stoppere kan tross alt holde på til de er godt over 30, men han har vel tålmodigheten til en ung spiller som mener han har det travelt.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Muligens, mye av kritikken gikk jo på at han ikke en gang ringte og spurte om "råd".
Ser AVB sin side med at det setter griller i hodet på spillerne også, Townsend f.eks er jo på langt nær et opplagt førstevalg enda, selv om han nok vil starte hver kamp til Lennon eller Lamela er klar.

Vært meget god, det skal han ha!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Friedel er litt gammel og ikke veldig god på å gå ut i felt. Men kunne sikkert gjort en bra jobb for et lag som lå dypt ja. Jeg tror jeg forsvarte Friedel når det var snakk om å erstatte han før franskmannen kom, men jeg må si at jeg har forandret syn på saken etter å ha sett Lloris stå noen matcher. :)

Gomes er en jævlig bra keeper, antakeligvis bedre enn de fleste tror, men han har disse rare tabbene litt for ofte...

Lenke til kommentar

Arsenal har jo 3 keepere som er omtrent like gode. Szczesny har størst potensiale, men Viviano og Fabianski er egentlig like gode. Viviano derimot er rimelig brukbar i feltet mens Fabianski er best på strek og når han fungerer som sweeper.

Har også et rimelig brukbart keepertalent i Martinez bak disse igjen også, men savner fortsatt et skikkelig førstevalg. Håper dog kjøpet av Viviano kan presse han til å nå nivået han har vist til tider.

Btw: Beklager for at det gikk litt off-topic. :p

Landslagskeeper for Brazil, yo!

Fabianski og Viviano er også landslagskeepere. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...