Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke en forbanna innlegg i løpet av hele kampen kom forbi første stolpe.

Cornere, frispark og fri ball. Sliter fremover, problemer med å stoppe bakover.

Holdt samme nivå i dag som han gjorde i en periode i fjor.

Møkk lang vei.

Edit: Forøvrig flere spillere som går seg fast i dag. Alt for mye føring av ball, personfeil og lite kreativit på midt.

Men hva kan man forvente når det er så mye nytt.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Hvordan var Walker den dårligste? Han hadde noen dårlige valg på slutten mtp innlegg/skudd osv, men ellers?

Walker ble overtent, så tegn på det på tampen av første omgang, var meget upresis, men som jeg skrev i kamptråden var en av få som VIRKELIG ville, han må ta med seg det.

 

Dembele er god til å vinne ballen men når han ikke avanserer fremover synes jeg han ofte er litt for "safe" i pasningsvalget, tror Eriksen kan gi han kamp hvis han er god fra første kamp, og det samme gjelder Holtby.

 

Gleder meg til å se Lamela mer, virker lovende.

Lenke til kommentar

Statistisk sett var Walker den nest-beste på banen for Spurs i dag, bak Lloris.

 

Jeg synes selv han var en av de bedre utpå der i dag. Og ja, han vil virkelig. Han prøver og han har vært mye bedre i høst enn han var i store deler av fjorårssesongen. Ja, han gjør noen dårlige valg. Spesielt på slutten, men han gjør i det minste noe.

 

Dawson var den dårligste i dag, i mine øyne. Og etter han Dembele. Det er greit han er flink til å holde på ball, men han gjør jo ingenting med den?!


 

I'm no football expert, but surely selling Bale is a bit of an overreaction to losing to Arsenal?

:D

 

 

Bra AVB er tøff og viser gutta at ingen er for viktig til å bli dumpa ut fra laget når de ikke leverer i en slik storkamp!

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Dawson var dårlig, men jeg ble ihvertfall dritforbanna på Walker siden typ 50 spilte minutter, men, så fort han blir litt mer kald og roligere så tror jeg vi får se Walker som tok oss med storm, synes han hadde MANGE, feilvalg, og slo vel sjeldent i rom.

Er også en situasjon rett utenfor 16 til Arsenal hvor han serverer en lompe til Paulinho som står 1 minutt unna, hvor Arsenal rekker å rydde unna.

 

Dembele har styrken og ballkontrollen (som oftest), de gode pasningene er det langt unna.

 

Håper på Holtby/Eriksen, Lamela og Chadli neste kamp, Sandro og Paulinho som holdende midtbane.

Lenke til kommentar

"I have had six very happy years at Tottenham but it's the right time to say goodbye. We've had some special times together over the years and I've loved every minute of it. -Bale

 

Takk for alt, lykke til videre og alt det der :) Vært en fantastisk spiller å ha, selvom det skurret litt med treningsoppmøte på slutten :p

 

Og det ryktes at Capoue har knukket leggen på to steder... Faen.....!

Lenke til kommentar

Lykke til videre for Bale, det han leverte i Spurs-drakta er det beste jeg har sett siden Gazza, håper det går bra i Real, han er en gogutt!

 

Tapet idag var surt men ikke noen krise, laget er lite samkjørt noe som var spesielt tydelig på midten. Vi får bare håpe de nye finner hverandre fort, 14 dager på å bli nogenlunde samspilt nå og deretter to kamper som skal gi 6 poeng før vi spiller årets vanskeligste hjemmekamp. Når den er unnagjort kan vi vel begynne å se konturene av et lag, på denne tiden av sesongen kommer man langt med vilje, som Arsenalspillerne viste mye av i dag. Grattis med seier i NLD så får vi håpe at Wenger er fornøyd med laget og ikke forsterker ytterligere :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...