Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Sjansen er stor for at Lamela ble registrert før tropp-registrerings fristen gikk ut i dag, og skal derfor kunne være med i troppen mot Arsenal på Søndag. Endret 30. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Selv om vi har mistet Modric, VdV og Bale på ca 1 år, så må jeg si at det i dag likevel føles sjukt å være Spurs supporter. Når vi per dags dato kan stille med dette: Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Må bare få oppdatert fantasylaget nå.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Tenk også at de ganske sjeldent er i Norge, blir en opplevelse utenfor det vanlige! Så kan du heller bli med meg på en tur til WHL på nyåret Det var ikke en dum idè, du! Få dette laget samspilte nå, så (sitre av glede)!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Spørsmålet er vel om det i det hele tatt blir billetter å få tak i oppe i Tromsø? Hvor mange bortebilletter får man der, liksom? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 TV skulle høre med TIL om sjansen for å ordne billetter for medlemmer, ellers er det bare å være parat til å kaste seg over billettene, har bronse-medlemslap selv og det spørs hvor mange engelskmenn som gidder å dra nord for Polar-sirkelen til norske priser! Det var ikke en dum idè, du! Få dette laget samspilte nå, så (sitre av glede)!!! Har Bronse-medlemskap så bare si fra! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Nettopp det å dra nord for polarsirkelen er vel kanskje for mange en ekstra grunn til å dra på nettopp den kampen. Men det er litt kort notis for mange da, kanskje. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 For de som liker nordlyset så, madammen blir med av den grunnen Blir forhåpentligvis plass, men være på'n ja. Bekreftet at kampen er 28/11 forresten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har vært i Bodø i 9 måneder i militæret, så jeg har sett alt det der + Spurs før. Står glatt over, med mindre noen garanterer meg å se isbjørn i Tromsø sentrum. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har vært i Bodø i 9 måneder i militæret, så jeg har sett alt det der + Spurs før. Står glatt over, med mindre noen garanterer meg å se isbjørn i Tromsø sentrum. LDKN Reitan? @kaptein; SKAL på kamp denne sesongen, må prioritere, så får se.. Hardt økonomisk å være student igjen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Får prøve å legge til side penger, samt bestille lenge i forveien, billigere sånn sett! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 LDKN Reitan? Nei, enda lengre på landet... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Trodde strengt tatt ikke det var mulig, jeg... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Det går visst en Dash 8 fra Bergen til Tromsø direkte (om det ikke er ei melkerute da). Er nesten fristende bare for å oppleve det... Trodde strengt tatt ikke det var mulig, jeg... Åja. Faen, der ja. Jeg er så vandt med at folk tror jeg har vært på den leiren med antiluftskyts inne i byen. Jeg var på Reitan ja. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Åja. Faen, der ja. Jeg er så vandt med at folk tror jeg har vært på den leiren med antiluftskyts inne i byen. Jeg var på Reitan ja. Kondolerer, men maten var brukandes og fin turnus hvis du var vakt som meg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Turnusen var grei, men 24-timersvakter var ikke gøy. 9/11 FTL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Vertonghen og Eriksen ser etter leilighet!Mao: Rimelig sikker på at denne går i boks nå Endret 30. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=hi5DkSuUmI8Velkommen!Fant den magiske knappen til slutt Endret 30. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Endret 30. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Må jammen si dere har forsterket godt i denne vinduet, blir nok en meget underholdende sesong for dere Spurs-fans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå