Igniztion Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 aaaargh! TV2 PL HD viser ikke kampen i morgen... De har tilogmed reprise av HD2 kampen på HD1 før spurs kampen vises.... Viasat viser ikke FA-Cup kampen på søndag, men viser Pool, Scums, Shitty, Bluescum, Manure og Barcodes.... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kollektiv kollaps i midtbaneleddet i andre omgang i dag. Everton utnyttet det og spilte forøvrig meget bra til tider. Må dessverre innrømme at tapet var fortjent, selv om vi var veldig nære et par mål til. Tim Howard Får virkelig ikke håpe Bale er alvorlig skadet. Regner med han skulle hviles til helgen uansett, så håper det ordner seg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Var en del som gikk galt i andre i dag ja. Som du sier så er det nesten null hjelp å få fra midtbanen. Irriterer meg og mer over Jenas også. Coleman sitt mål kunne Jenas forhindret om han markerte mann. I dag skulle Palacios spilt. Drive å fekte på midten er jo hans varemerke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Før i tiden så var Jenas herlig, og fortjente å spille. Men kan ærlig talt ikke skjønne at han får spilt nå om dagen, han har jo ikke hatt en eneste veldig god kamp på utrolig lenge, og er mildt sagt en dårlig spiller nå; spesielt når dere har så mange andre valg i midtbanen! Veldig rart. Savner å se Huddlestone spille, favorittspilleren min i Spurs BY FAR! Husker dere hvordan han forandret kampen når han kom inn mot Young Boys når dere lå under 3-0 og var i fare for å ryke ut av CL allerede i første kampen? Kom inn og forandret hele spillet. Spesiell spiller, som kommer bare til å bli bedre og bedre. Gleder meg til å se han in action igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Savner Huddlestone ja. Vet ikke når han er tilbake. Husker faktisk ikke hvilken skade han har engang :/ Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ankelskade, tilbake i midten av februar. Hva synes dere om VdV sitt underkjente mål idag forresten? Tror dere det ville blitt stående hvis vi hadde spilt i rødt? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg tror det hadde kommet veldig an på dommeren. I min bok så det ut som Pienaar(?) tok frisparket da han la ned ballen og tuppet den litt bakover på banen. Ikke utenkelig at det hadde blitt godkjent av andre dommere, eventuelt i rødt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jupp, får Arsenal får så SINNSYKT mye dommeravgjørelser med seg for tiden at det er til å grine av. Eneste grunnen til at vi ligger der vi gjør når er pga dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Bra andre også ser det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk ikke sett siste del, men var ganske fortjent seier til Everton utfra det jeg så. huff. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Big Tone, det handlet ikke om dere denne gangen. Jeg tenkte mer på en lignende episode et visst lag fra Manchester fikk godkjent tidligere i år. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Aha. Funderte litt på den ser du Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Om jeg ikke husker helt feil har også 'Pool fått godkjent et mål i en situasjon som lignet veldig på gårsdagens episode med Pienaar og VdV. Mener det var forrige sesong. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Altså, hvis en spiller tar ballen med hendene, legger den stille og så sentrer den bakover så er jo ballen i spill er den ikke? Det var det som skjedde igår. VdV var oppmerksom og tok en Nani, men denne gangen ble ikke målet godkjent. Jeg var så sikker på at det ble godkjent at jeg var i full gang med feiringen da dommeren annullerte målet. Kjipt. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Gallas - Dawson <- Med alt det som har spilt i midtforsvaret til Tottenham de siste månedene så har vi endelig funnet våre to. Med Kaboul og Bassong som erstattere så lover dette bra. King må jeg ærlig talt se meg nødt til å si at vi ikke har bruk for.. Med alt skadehelvette han har på seg så er det bedre å ha to som kan spille fast og trutt gjennom sesongen. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Enig der Hille. Jeg hadde troen på Dawson - Bassong, men Harry ser ut til å foretrekke Gallas. Ser ut som de har funnet hverandre og fungerer bra sammen de også, så da er det det samme for meg. Bare skaff oss noen spisser som gjør det de skal nå, så er vi på god vei. Skift ut hele spissrekka for min del. Behold evt. Defoe som backup. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Kjekt når man er enige, og jeg er totalt enig ang spissene. Vi har brukbare spisser, men de holder ikke den kvaliteten som kreves for å ligge blant top 3. Crouch feks i går. når han setter den ut forbi stolpen. Jeg holdt på å flippe da. Nesten ferdigscoret.. En god spiss setter de sjangsene. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Og der er Steven Pienaar offisielt blitt en yiddo. Spennende. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dealeren er jo helt vill. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Harry har 1 FAC tittel på 30 år og har ødelagt minst to klubber med sitt vanvittige pengeforbruk. Får håpe han ikke etterlater Spurs i en like dårlig tilstand som han gjorde med Pompey eller Sotton. Spurs er i ferd med å bli en vits. Kjøper spillere bare for å kjøpe spillere. Langt i fra en sjarmerende klubb lengre og det har ingenting med resultatene de oppnår for tiden å gjøre. Og nei, jeg anser ikke Spurs som noen trussel for United, så det kortet kan forbli i kortstokken. Kjøpekulturen kommer til å bli PL undergang. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå