Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Synes det er merkelig hvor opphengt andre supportere skal være i økonomien vår? :)

Bale drar, så enkelt er det, grunnen til at Levy holder igjen er mest sannsynlig for å unngå at Arsenal og andre klubber skal kunne tjene på det ved å hente inn spillere RM må selge for å finansiere kjøpet.


Edit:

TROMSØ HER KOMMER JEG!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette kan komme overraskende på mange:

 

Nå har treneren til Belgia vært i flere uoverensstemmelser med Hazard. Så at han velger Chadli over Hazard er nok mer personlig fremfor at Chadli er en bedre spiller.

 

Kan dog se ut til å ha gjort et smart kjøp med Chadli. Kan fort bli en veldig god spiller som dere hentet inn for slikk og ingenting.

Lenke til kommentar

 

Nå har treneren til Belgia vært i flere uoverensstemmelser med Hazard. Så at han velger Chadli over Hazard er nok mer personlig fremfor at Chadli er en bedre spiller.

 

Kan dog se ut til å ha gjort et smart kjøp med Chadli. Kan fort bli en veldig god spiller som dere hentet inn for slikk og ingenting.

Tenkte mest på CCC-statistikken for å være ærlig, er flere Spurs-supportere som virker litt grinete over Chadli allerede, men statistikken taler sin sak om at han bidrar mer enn folk virker å tro.

 

Er mange som er i mot en eventuell signering av Eriksen også, selv om han har mål-poeng i 2 av 3 kamper for Ajax i snitt.

 

Edit:

Er ikke for å virke arrogant at jeg redegjør om at jeg sikter mest til CCC-statistikken, men jeg er ikke SÅ Spurs-biased at jeg påstår Chadli er en bedre fotballspiller enn Hazard!

 

 

 

Alfheim med sine 7000 tilskuere, dyr innenlandsreise, ekkel by … Ta turen til London.

 

Har overlevd å vokse opp på en øy langs Trøndelags-kysten, Tromsø skal jeg overleve ;)

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Hmm, blir en 1500-2000 kr fly tur retur Bergen-tromsø, pluss hotell.. Men aldri sett Spurs live før, og kunne vært artig å se de i Norge.. Får se, men tror heller jeg prioriterer WHL for å si det sånn...

 

Tenk også at de ganske sjeldent er i Norge, blir en opplevelse utenfor det vanlige!

Så kan du heller bli med meg på en tur til WHL på nyåret :love:

Lenke til kommentar

Tenkte mest på CCC-statistikken for å være ærlig, er flere Spurs-supportere som virker litt grinete over Chadli allerede, men statistikken taler sin sak om at han bidrar mer enn folk virker å tro.

 

Er mange som er i mot en eventuell signering av Eriksen også, selv om han har mål-poeng i 2 av 3 kamper for Ajax i snitt.

 

Edit:

Er ikke for å virke arrogant at jeg redegjør om at jeg sikter mest til CCC-statistikken, men jeg er ikke SÅ Spurs-biased at jeg påstår Chadli er en bedre fotballspiller enn Hazard!

 

Slapp av, slapp av! :p Bare påpekte et par ting selv. Jeg prøvde ikke å si at du mente at Chadli var en bedre spiller enn Hazard. ;)

 

Eriksen skapte jo et helvetes mange sjanser for Ajax i fjor og sesongene før der igjen også. Han kommer nok til å trenge litt tilpasningstid, men dette er en gutt som har trent tett med Dennis Bergkamp og som The Nonflying Dutchman selv har anbefalt til Arsenal.

 

Jeg tror dessverre han blir en helvetes god spiller for dere.

 

Lamela er klar for Tottenham btw.

 

BS697FcCUAIULSO.jpg

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

 

Slapp av, slapp av! :p Bare påpekte et par ting selv. Jeg prøvde ikke å si at du mente at Chadli var en bedre spiller enn Hazard. ;)

 

Eriksen skapte jo et helvetes mange sjanser for Ajax i fjor og sesongene før der igjen også. Han kommer nok til å trenge litt tilpasningstid, men dette er en gutt som har trent tett med Dennis Bergkamp og som The Nonflying Dutchman selv har anbefalt til Arsenal.

 

Jeg tror dessverre han blir en helvetes god spiller for dere.

 

Lamela er klar for Tottenham btw.

 

BS697FcCUAIULSO.jpg

Jeg bare hater misforståelser som skyldes grunnet meg :p

Eriksen skapte vel 138 sjanser i fjor om jeg ikke tar feil (kilde: Opta), flest i samtlige av de 5 største ligaene, ganske greit antall!

 

Tilpasningstid vil han nok trenge, på samme måte som Holtby, men fytti rakkern som jeg gleder meg til å se de to om et par år, forhåpentligvis for Spurs.

Merkelig at ikke Wenger har prøvd seg der egentlig med tanke på at Bergkamp har anbefalt han personlig..

 

Lamela kler jaggu hvitt han også gitt! ;)

 

 

 

Edit:

Tar meg friheten til å poste denne en gang til nå som det er OFFISIELT offisielt!

 

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...