Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Er vel bare rykter ja, men med alle nyervervingene på midten og kanskje enda flere med Eriksen og Lamella, så skal vel de tre nevnte slite med å få spilletid.

Vil derfor påstå at et utlån av Carroll til CP, med lovnad om mye spilletid i Premier League, gjøre spilleren veldig godt.

Sigurdsson vil nok aldri bli mer enn en squad-spiller for Tottenham nå, og så lenge han er ok med å sitte mye på benken, så gjerne for meg. Men hvis man tenker på et fremtidig salg, så har vel han også godt av et lite låneopphold.

Holtby er fortsatt ung og lovende (i forhold til Siggy) og synes heller man burde prioritere å beholde han i klubben som en back up og EL-spiller, fremfor Islendingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har også fjernet mange lønninger, greit nok at vi har fått inn mange nye, men er rimelig sikker på at Levy har kontroll på økonmien.

Det er det siste jeg bekymrer meg for når det kommer til klubben for å si det sånn..


Er vel bare rykter ja, men med alle nyervervingene på midten og kanskje enda flere med Eriksen og Lamella, så skal vel de tre nevnte slite med å få spilletid.

Vil derfor påstå at et utlån av Carroll til CP, med lovnad om mye spilletid i Premier League, gjøre spilleren veldig godt.

Sigurdsson vil nok aldri bli mer enn en squad-spiller for Tottenham nå, og så lenge han er ok med å sitte mye på benken, så gjerne for meg. Men hvis man tenker på et fremtidig salg, så har vel han også godt av et lite låneopphold.

Holtby er fortsatt ung og lovende (i forhold til Siggy) og synes heller man burde prioritere å beholde han i klubben som en back up og EL-spiller, fremfor Islendingen.


Enig.

Lenke til kommentar

Lest at Dinamo var dårlig denne kampen og.. Men åssen spilte Sandro og Kaboul? Rustent, eller begynner de å vise seg frem igjen? Fått med meg at minityskern gjorde ett godt inntrykk idag, men thats it.

 

 

Fått sett målene da, Holtby`s var snadder, men likte virkelig 2-0 målet. Herlig spill som ledet opp til det.

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar

Sandro pådro seg et tidlig gult kort, men var ellers ganske ufeilbar med tanke på tabber etc, Kaboul like så.

Kaboul hadde to lekre offensive bidrag, et hvor han bryter ballbanen og unngår to taklinger på vei fremover, og et hvor han jobbet seg ned til høyrekanten og la inn.

 

Gi de noen innhopp og litt mer tid så kan vi egentlig friskmelde de mener jeg :)

 

Synes Carroll må trekkes frem også, nesten samtlige pasninger gikk fremover, og var igjen eksemplarisk rolig med ballen, viste frem tekniske detaljer også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, ingenting imot å beholde Sigurdsson, liker fyren godt og har han dagen er han knallgod.

Men problemet er at han har en veldig variabel form, og har fortsatt ikke helt funnet seg til rette føler jeg, virker som han sliter med selvtillit.

 

Kvalitetsmessig og med tanke på potensiale vil jeg derfor foretrekke Eriksen og Holtby HVIS vi må velge, men jeg håper selvfølgelig han blir hvis det er mulighet for det.

 

 

Chiriches er forresten den 3 som har grått grunnet en overgang til Tottenham så langt i vinduet, men han gråt fordi avtalen holdt på å falle gjennom!

Pluss i boka!

 

Forresten bare jeg som får et slags Markus Henriksen inntrykk av han utseendemessig?

Blandet med litt Wolff Eikrem?

Lenke til kommentar

Leste nå at AVB bekreftet på pressekonferansen etter kampen at både Holtby og Defoe blir.

Ingenting om Lennon, Sigurdsson, Ade eller Ekkotto dog.

 

Da han ble spurt av en rumensk journalist om Chiriches-overgangen svarte han:

"At the moment we can't confirm the deal has happened.

The player has obviously landed in London, but that doesn't mean anything these days"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...