Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett bildet av Chiriches som ankommer for medical?
Er ute på Twitter men får ikke lagret det på mobilen og delt det..

Forøvrig er det også et bilde av han, Baldini og svigerbroren (?) til Levy.
Svigerbroren til Levy ser forøvrig ut som Chiriches' livvakt..


Edit:
Skysports skal nå ha vist bilder av Lamela som ankommer Hotspur Way.

 

Hehe, bra sagt!


Ikke sant?
Synes sitatet oppsummerer det kort og godt :wee: Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

 

Noen som har sett bildet av Chiriches som ankommer for medical?

Er ute på Twitter men får ikke lagret det på mobilen og delt det..

 

 

BS1FPqeCcAAlztU.jpg

 

 

Forøvrig er det også et bilde av han, Baldini og svigerbroren (?) til Levy.

Svigerbroren til Levy ser forøvrig ut som Chiriches' livvakt..

 

 

BS1JEcFIEAA_a7t.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Mindo
Du er en knupp!

Eriksen skal IKKE, være på trening hos Ajax.
Mye rykter nå om at samtlige 3 enten er, eller er på vei til medical i løpet av dagen.
Herrefred..

Capoue -> Parker, Paulinho -> Hudd, Lamela -> Bale, Eriksen(?) -> Sigurdsson(?), Chiriches -> Caulker.
I tillegg har vi signert Soldado og Chadli, og linkes til både Coentrao og Alvaro Vadillo..
Baldini må ha kneblet Levy og slengt han i et skap et eller annet sted og stukket av med kredittkortet, er helt vilt!


Released: Gallas, Bentley, Bostock.

Sold: Caulker, Dempsey, Huddlestone, Parker = £23.75m
Bale = £85m?
Total = £108.75m

Spent: Paulinho, Chadli, Soldado, Capoue = £58.8m
Lamela,Eriksen, Vlad £47m?
Total= £105.8m

Loaned: Smith, Hall, Pritchard, Mason, Luongo, Khumalo, Livermore, Falque.

Samt at vi fortsatt kom på et overskudd etter forrige sesongs signeringer..

Levy + Baldini = match made in heaven.

Lenke til kommentar

Ja, dere har gjort en bra sommerhandel i denne sommeren. Får håpe en flott fotball fra Tottenham og evt en bedre (og heldigere) plassering for dere enn ifjor. Det har Tottenham fortjent.

 

PS: Jeg føler aldri noe hat til Tottenham, selv om jeg er gooner. Rival tilhører londonfolka, jeg er bare en nordmann :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt mye kjøp i min mening. Er ikke interessert i å se laget bli byttet ut helt, og det føles veldig chelsea/city aktig å skulle ha dobbel backup på alle posisjoner.

 

Håper isåfall Sigurdsson går til en annen klubb hvor han kan få vist seg fram. Spilte veldig bra i pre-season, scoret mange viktige mål for spurs men kommer garantert ikke til å få noen særlig mulighet nå som de ser på eller har signert Eriksen og Lamela. Gå til Manu, feks.

Lenke til kommentar

Manchester United har vel dobbel dekning de også?
Kort og godt, har man ambisjoner om å nå helt opp til topps trenger man ikke bare kvalitet i samtlige ledd, man trenger kvalitet på benken også.

Som jeg skrev tidligere, dette er penger vi selv har tjent gjennom sporten, vi har etter min mening nådd så langt vi kan nå uten å måtte bruke penger og satse skikkelig.
Skal vi konkurrere mot de 3 største lagene og sikre oss fjerdeplassen må vi gutse, og det gjør vi etter min mening nå med mange unge talenter og spennende spillere.

Nostalgien river selvfølgelig i meg også, men lagene opp gjennom klubbens historie har alltid forandret seg, laget under AVB burde ikke være et unntak, og det burde heller ikke være en overraskelse med tanke på hva han forsøkte å gjøre i Chelsea.

Kan det være for mange utskiftninger på kort tid?
Ja, men som manager har man ikke lenger luksusen tid er, og må kunne vise til resultater på kort tid, og jo fortere AVB får det laget han vil ha, jo fortere vil han kunne vise til resultater.

Sigurdsson vil, hvis han drar, ikke være god nok for et annet top 4 lag tror jeg, men kan helt sikkert gli inn på et lag som f.eks West. Brom eller muligens Everton.


Edit:
En annen fordel med dobbeldekning er at spillerne må kjempe for plassene sine, som igjen gagner klubben.
Ingen skal føle seg trygge på å starte, og jeg tror at hvis man beviser det ovenfor spillerne (se Dawson og Townsend), så slipper man å få alt for mange sure fjes, nettopp fordi det er en fair sjanse for alle mann.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Neida, Siggy går garantert ikke inn på noe annet topp 4 lag, men hvis han kunne fått spilt kanskje ti kamper i PL som en nummer 10 for spurs vil jeg tro man hadde fått et klart svar på om han passer inn i den rollen eller ikke, og om han er god nok for topplag. Sånn det er nå er jeg litt usikker.

Lenke til kommentar

Ikke sant?

Synes sitatet oppsummerer det kort og godt :wee:

Ja det var veldig bra sagt! Dere har solgt selve kongen, men kjøpt inn en gjeng som mest sannsynelig kommer til å utgjøre noe større enn Bale alene.

 

 

Bale er ikke på trening igjen forresten.

 

Får så være, send han en faktura i posten før han drar til Real.

Blir spennende å se om han får bot for dette ja. Det kommer vel til å forklare oss litt om situasjonen der også, om de velger å gi han bot eller ikke.

 

 

Litt mye kjøp i min mening. Er ikke interessert i å se laget bli byttet ut helt, og det føles veldig chelsea/city aktig å skulle ha dobbel backup på alle posisjoner.

Vel, om dere skal utvikle dere og komme høyere på tabellen, så må det kjøpes spillere. Man kan ikke trene en hvilken som helst stall til å bli så voldsomt mye bedre. Dere tjener vanvittig mye penger på Bale, så det sier seg jo selv at dere må på shopping i år. Kan være skummelt å bytte så mange spillere på engang såklart, men jeg tror nok AVB vet hva han gjør. Og hvis dere overrasker i år, blir det lettere å skaffe en ny klasse spiller til neste år :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...