Sexylubb1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Skrives på internett-trommene at Vlad Chiriches har landet i London, for å gjennomgå medical Hos Spurs eller Chelsea? 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hos Spurs eller Chelsea? Spurs, hvis ikke Chelsea byr på pur f... Edit: Sier iallefall goal.com Endret 28. august 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Daily Fail har også hengt seg på: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2404768/Vlad-Chiriches-Tottenham-transfer-defender-arrives-Heathrow-airport.html Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fin T-skjorte. Får håpe det ikke er sånn han føler om å spille i Spurs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ble vel sagt av treneren til Steua eller agenten hans at avtalen skulle være i boks Torsdag, er på rett kurs enn så lenge hvis kildene stemmer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Synes det er litt trist at man må bytte ut så mange og jeg. Får litt sånn kjøpelagsmak i munnen. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Kjøpelag er vi (i den forstand at vi i større grad kjøper spillere enn å utvikle brorparten selv), men jeg trøster meg med to ting: 1: Dette er penger klubben har tjent via sporten. 2: Skal man ha sjanse til å henge med klubber som Chelsea, Manchester City og United (på lang sikt) må man kjøpe kvalitet i samtlige ledd. Vi er ihvertfall ikke et olje-lag. Men er selvfølgelig vedmodig nostalgisk sett at vi mister mer og mer av den britiske stammen. Endret 28. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 En ting er sikkert. Det er et veiskille på godt og vondt. Mange av spillerne fra Harry-tida og før er borte. Nye kommer inn. Får håpe disse er bedre enn de som var. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Med tanke på støtten AVB har fått fra Levy så virker det som om det virkelig var et betent forhold mellom Levy og 'arry. Saha og Nelsen vs Holtby og co.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vi har vel brukt nærmere 800millioner kr dette vinduet her.. Hinsides mye penger, men med salg av Bale+div så går vi nok ikke i minus iallefall.. Det jeg er redd for, er at hvis CL ryker neste sesong blir det dårlig stemning... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Samtidig må det være forståelse (etter min mening) for at det kan tid for spillerne å bli vant med hverandre og livet i den engelske ligaen.. Har jo i praksis kjøpt ny førsteellever! Vi har forøvrig trukket Villa i ligacupen, bortekamp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Tar jeg veldig feil hvis jeg setter opp en førsteellever for sesongen med backup slik da? Litt usikker på nivået til han rumeneren. Noen som har sjekket om dette går i forhold til troppregistreringen? Hugo Lloris(Brad Friedel/Heurelho Gomes)Kyle Walker - Jan Vertonghen - Michael Dawson - Benoit Assou-Ekotto(Kyle Naughton - Vlad Chiricheș - Younes Kaboul - Danny Rose)Etienne Capoue - Paulinho(Mousa Dembélé - Sandro) Erik Lamela - Christian Eriksen - Andros Townsend(Aaron Lennon - Lewis Holtby/Gylfi Sigurdsson - Nacer Chadli)Roberto Soldado(Emmanuel Adebayor/Jermaine Defoe) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Har vært rykter om at Adebayor er på vei ut, det har vært bud på Lennon og hvis Eriksen kommer virker fremtiden til Sigurdsson høyst usikker. Håper selv vi ihvertfall beholder Lennon av de 3, ville vært litt leit å se Sigurdsson dra, men tror samtlige kreative fibre i laget (Holtby, Lamela, Chadli og muligens en ekstra) har høyere toppnivå enn han, samt at de er "jevnere". Benny er vel også mest sannsynlig på vei ut, har ikke vært i troppen på lenge. Så da blir det ihvertfall litt ekstra plass.. Endret 28. august 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 En person spurte visstnok Chiriches om noen kunne stjele han på fra/på flyplassen, til det svarte han: "When I give my word and start a journey, I stick to it". Håper bare han husker navnet på klubben Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kamptråd: Tottenham Hotpur - Dinamo Tbilisi 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Mads Hansen @Mads_Hansen1m Folk er forferdet over den høye overgangssummen for Bale, men synes å glemme at brorparten av beløpet gjelder opsjonen på Thomas Carroll. Stemmer det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hææ? Det har aldri blitt nevnt, så enten sitter han på info vi ikke har tilgang til, eller så farer han med fanteri. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvordan kan han vite det? Eller prøver han være morsom? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Aner ikke. Så bare at Morten Langli retweetet den, uten at det skal være noen sikkerhetsgartanti tror jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Tror at det er for å gjøre Spurs-fansen nervøse, Carroll er jo en av de vi har størst forventninger til skal kunne slå igjennom på A-laget. Ville heller solgt Bale for kun £50m enn å måtte "garantere" at nok en spiller går til Real! Konklusjon: Jeg tror Hansen bare prøver å være morsom. Endret 29. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå