Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg skjønner ikke hva poenget er med å krangle på dette. Han er spurs spiller, aka han skal møte opp til trening. Det er faktisk ikke så veldig komplisert. Prøv å dra "men jeg skal bytte jobb om et par dager" som en unnskyldning for å skulke jobb og du blir antakeligvis trukket i lønn du også.

For en latterlig sammenligning. Det blir overhode ikke samme senario, men jeg tar poenget ditt ja.

 

I klar tekst:

Jeg er enig i det dere sier om at han burde stille opp på trening når han blir bedt om det, så lenge han er tottenham spiller. Men jeg stiller meg bare undrende til hvorfor det blir så mye pes rundt dette. Det burde igrunn være like greit å trene uten han, når han alikevel ikke skal spille de neste kampene for Spurs.

 

Men da tenker jeg vi gir oss med denne diskusjonen, før noen ender opp med krampe :p

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

 

Tror ikke han siktet direkte til dere her inne på forumet..

 

Det er ikke slik jeg leser den setningen.

Vi skal ha fått tillatelse av Ajax til å snakke med Eriksen!

 

Er det noen her inne som har sett noe av han i det siste? Husker han vel fra forrige mesterskap, og da synes jeg ikke han var så veldig...

Lenke til kommentar

 

Hvem av oss her inne har gått i "OMG WTF-modus"?

Var ikke spesielt rettet mot dere her inne, men en generell oppfatning jeg har fått fra spurs-supportere idag. Både IRL og rundt omkring i kommentar felt.

 

Lamela ser jo ut som ett godt kjøp hvertfall! :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Du må ikke høre på folk som skriver idioti i kommentarfelt. På internettet er det det høyrøstede mindretallet som blir hørt ;)

 

De Spurs-supporterne jeg kjenner IRL tar det alle med ro. De har regnet med han blir solgt uansett og er som meg positivt overrasket over at han har holdt seg borte fra media til nå.

Lenke til kommentar

@Lubb

 

Sett lite til han, men enten var det i fjor eller året før så var han og Xavi de med flest nøkkel-pasninger i CL.

 

Tall fra de to siste sesongene og de fire første kampene av denne:

 

13/14: 4 kamper: 2 mål 3 målgivende

12/13: 33 kamper: 10 mål 17 målgivende

11/12: 33 kamper: 7 mål 19 målgivende.

 

Så mål-poeng i 2 av 3 kamper, blir sikkert mindre for et lag i PL men han er tross alt kun 21.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Stall, ja. Førstelag? Tja.

 

Individuelt sett har dere bedre førstelag (minus forsvaret i mine øyne) på nærmest samtlige plasser. Det eneste som taler for oss er at laget vårt er forholdsvis godt samspilt allerede, men vi har praktisk talt ingen dekning/backup i det hele tatt. Allerede før sesongen starter så må vi spille en høyreback som midtstopper fordi vi ikke har ekstra midtstoppere blant annet.

 

En langtidsskade på en av Mertesacker, Arteta, Walcott, Ramsey, Cazorla eller Giroud så skal vi slite noe veldig. Får vi det på to stk samt mange andre småskader så skal topp 10 bli tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...