Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt oppsummert fra konferansen:

AVB bekrefter at en overgang til Real Madrid for Bale er i sluttfasene, det blir mest sannsynlig en "world record transfer".
AVB sier også at de vurderer å bøtelegge Bale grunnet at han har skulket trening 2 dager på rad (uoffisielt er det nok grunnet den latterlige klesstilen han har skaffet seg).

AVB er IKKE, fornøyd med at Hodgson har innkalt Townsend til landslaget (sitater kommer).
Flere av de som er på pressekonferansen melder at AVB ser "heartbroken" ut.

På et spørsmål om Lamela svarer AVB at det vil komme mer nytt i løpet av de kommende dagene.
Vi er også ute etter å forsterke flere posisjoner (Eriksen, Chiriches?)





Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Bale allerede glemt og jeg har gått videre. Ingen spiller er større enn klubben. Når man får så mye penger for en fyr og han i tillegg klarer å lage så mange riper i sitt eget ettermæle, så sitter jeg ikke med noen triste følelser.

 

When asked about Lamela at the Spurs press conference, AVB said that there will be "further news in the next few days". He also said that they were looking to strengthen in various positions, which means there could be more signings on the radar.

 

 

Lurer do veldig på grunnen til denne:

 

AVB has also said that he is not happy with Roy Hodgson for calling up Andros Townsend. Full quotes on that to come, but as predicted, it seems Andre Villas-Boas is letting it all out today, after what has been a difficult week or two

 

.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

På forhånd kondolerer. :hm:

Men, som dere selv sier, er en vanvittig slump med penger dere får som dere kan eventuelt bruke på noe annet (selv om det ikke er mye igjen av dette overgangvinduet).

Lenke til kommentar

Bale har jo gjennom forrige sesong vist flere og flere tendenser til å ha blitt "Superstjerne over natta".
Hvis det er noen som fortjener kondolanser så er det Ronaldo som må spille på samme lag som sin "Number 1 fan" :p

Og selvfølgelig supporterne til RM som har en klubb som mener Bale er verdt pluss minus £80m...


Edit:
Kanskje Manchester U nå kan få igjennom en overgang for Ronaldo?

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor folk syter så voldsomt om at han ikke har kommet på trening. Han skulle allerede vært presentert i Madrid, om alt hadde gått som planlagt. Dette er forhandlinger som har pågått lenge, og han har nok skjønt for lenge siden at han snart blir å spille for Real Madrid. Forstår at det ikke frister så mye å dra på trening for Spurs da, når han allerede var i Spania og skulle se kampen mellom Real og Granada.

Håper virkelig ikke det her blir noe "world record", men er redd det stemmer.

Lenke til kommentar

Får håpe ikke styret/Levy har lovet AVB at Bale skulle bli som motvekt til klubbene som var interessert i AVB i sommer. MTP at han ser heartbroken ut.


Skjønner ikke helt hvorfor folk syter så voldsomt om at han ikke har kommet på trening.

 

Han får noen tusenlapper om dagen for å møte på den to-timers treninga. Da kan han godt møte, om ikke annet så for å respektere klubben som er i ferd med å selge han og som har vært med på å gjøre han til den stjerna han er i dag.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor folk syter så voldsomt om at han ikke har kommet på trening.

 

Nehei?

 

Det handler om at man fortsatt er "ansatt" hos klubben til alle kontraktene er underskrevet, Levy kan fortsatt i teorien nekte å gjennomføre en overgang nettopp fordi Bale ikke har "krav" på å få lov til å dra til RM.

Det handler også om at supportere mener Bale har dolket AVB i ryggen etter å ha skrytt av han gjennom hele sesongen, og fortalt hvordan han har fått vokse som spiller grunnet samtaler med AVB.

 

Spurs-supporterne har ment (frem til et par dager siden) at man ikke kunne kritisere Bale for å ikke snakke, det er forståelig, men å la være å møte opp på trening når man fortsatt er Spurs-spiller, og har fått innvilget fri tidligere, er bare respektløst.

 

Mye tyder jo også på at klubben har dekket over fraværet hans lenge med tanke på "skaden", noe som gjør det enda mer tåpelig av han etter min mening.

Lenke til kommentar

Får håpe ikke styret/Levy har lovet AVB at Bale skulle bli som motvekt til klubbene som var interessert i AVB i sommer. MTP at han ser heartbroken ut.

 

Han får noen tusenlapper om dagen for å møte på den to-timers treninga. Da kan han godt møte, om ikke annet så for å respektere klubben som er i ferd med å selge han og som har vært med på å gjøre han til den stjerna han er i dag.

Håper ikke det, men tror mest det er fordi han har hatt en tung uke (mtp at han ikke er fornøyd med Hodgson).

 

Han må ha blitt involvert i prat om overgangen fra starten av (noe annet ville vært uforståelig etter mitt skjønn), og har nok som supporterne gått med på at en slik sum er for dumt å si nei til, særlig med tanke på at han får sette et skikkelig preg på laget nå.

 

Håper han skriver under en ny kontrakt snart dog for å fjerne all tvil..

Lenke til kommentar

Jada, jeg forstår hva dere sier. Men sett fra Bale sin side, så har nok disse forhandlingene drøyd mye lenger enn de hadde planlagt, noe som har gjort at de sammen har funnet opp denne "skaden". Dere vrir alt til være Bale sitt opplegg og hans feil, men det er noe dere ikke vet noe om. Jeg tipper denne "skaden" er noe de snakket om, og ikke bare noe han har grini seg til.

Dette er en ekstremt spesiell og krevende situasjon for han. Han vet han kommer til å skrive under i Madrid snart, og er vel igrunn allerede lei av at ting blir utsatt. Også går ting motsatt retning, og han må ta flyet hjem på trening isteden, bare fordi Levy blir sur på Real for å lekke info om at Bale kommer snart.
Jeg forstår at Levy vil markere seg med å sende han på flyet hjem, men jeg forstår også at det blir meget spesielt for han å møte opp på trening og late som ikke noe da i etterkant. Han var vel Real Madrid spiller i hode sitt.

Lenke til kommentar

Jada, jeg forstår hva dere sier. Men sett fra Bale sin side, så har nok disse forhandlingene drøyd mye lenger enn de hadde planlagt, noe som har gjort at de sammen har funnet opp denne "skaden". Dere vrir alt til være Bale sitt opplegg og hans feil, men det er noe dere ikke vet noe om. Jeg tipper denne "skaden" er noe de snakket om, og ikke bare noe han har grini seg til.

 

Dette er en ekstremt spesiell og krevende situasjon for han. Han vet han kommer til å skrive under i Madrid snart, og er vel igrunn allerede lei av at ting blir utsatt. Også går ting motsatt retning, og han må ta flyet hjem på trening isteden, bare fordi Levy blir sur på Real for å lekke info om at Bale kommer snart.

Jeg forstår at Levy vil markere seg med å sende han på flyet hjem, men jeg forstår også at det blir meget spesielt for han å møte opp på trening og late som ikke noe da i etterkant. Han var vel Real Madrid spiller i hode sitt.

 

Ærlig talt så har Bale null rett til å føle seg snytt så lenge han ikke har skrevet under for Real, grunnen er enkel, han hever lønn av Tottenham Hotspur FC, har garantert fått dekket mye om ikke alle av utgiftene som har med reise til Spania å gjøre.

 

Kan jeg skjønne at Bale er skuffet og såret?

Ja, men han har da alikevel en forpliktelse om å møte opp på arbeidsplassen frem til den ikke lenger er arbeidsplassen hans.

 

Levy er tilsynelatende heller ikke sur bare grunnet en amatørmessig og respektløs glipp fra Real sin side, men også fordi Real tilsynelatende sier de skal betale nevnte sum over SEKS år (hvis informasjonen stemmer), det er hårreisende naivt og det er som å spytte personen du fortsatt skylder penger i trynet.

 

Greit at Real er en av verdens største klubber, men etter et helt sommervindu med "tapping" av Bale, for så å tro at de bare skal kunne valse over Levy og ta hva de vil ha, så fremstår de som respektløse.

 

Lenke til kommentar

Jada, jeg forstår hva dere sier. Men sett fra Bale sin side, så har nok disse forhandlingene drøyd mye lenger enn de hadde planlagt, noe som har gjort at de sammen har funnet opp denne "skaden". Dere vrir alt til være Bale sitt opplegg og hans feil, men det er noe dere ikke vet noe om. Jeg tipper denne "skaden" er noe de snakket om, og ikke bare noe han har grini seg til.

 

Dette er en ekstremt spesiell og krevende situasjon for han. Han vet han kommer til å skrive under i Madrid snart, og er vel igrunn allerede lei av at ting blir utsatt. Også går ting motsatt retning, og han må ta flyet hjem på trening isteden, bare fordi Levy blir sur på Real for å lekke info om at Bale kommer snart.

Jeg forstår at Levy vil markere seg med å sende han på flyet hjem, men jeg forstår også at det blir meget spesielt for han å møte opp på trening og late som ikke noe da i etterkant. Han var vel Real Madrid spiller i hode sitt.

 

Ja, stakkars Bale altså. Husker fra barndommen hvor kjipt det var å gå hele den 24. desember og vente på kvelden. Fikk seriøst så vondt i magen av spenning at jeg kasta opp, jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at Bale bare blir en brikke i hele det her, som blir sendt til Spania og tror han skal bli Real Madrid spiller, så får han beskjed om å komme seg hjem igjen på trening, enda han vet at forhandlingene fortsatt kommer til å skje.

 

Jeg mener ikke å starte noe sympati-klubb for Bale, jeg bare sier at jeg forstår godt at han ikke gidder å dra på trening. Jeg ser ikke vitsen i å be han om å komme på trening, når de vet han skal selges.

 

Om Levy nå faktisk mener at det ikke blir noe salg, så er såklart saken en helt annen. Da forstår jeg at han såklart må stille på trening.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...