""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Den funka i ste au. Jeg hadde ingen problemer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Den funker nå. Og istad så lenket den til øverst på forrige side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Synd Willian ikke gikk til dere likevell. Kjipt verden Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Roberto Soldado @R9SoldadoThank you very much for all your support.We need to improve but we continue winning. Lets go Spurs!! http://pic.twitter.com/PwPzqBk6sl Tror Soldado kan være en god læremester for direkte spill foran boks. Endret 26. august 2013 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Tror en slik type spiller og person er akkurat hva vi trenger, vinnerskalle og vinnerlyst av dimensjoner.Daws og flere har vist det tidligere, men tror Soldado er hakket "verre" Bale er forresten på vei tilbake til England sies det, hadde vitterlig gjort seg om avtalen falt sammen nå!Er vel bare for å presse så mye penger ut av RM som mulig, ikke meg i mot.http://www1.skysports.com/football/news/11675/8890014/transfer-news-spurs-weigh-up-more-offers-for-real-madrid-target-gareth-bale Endret 26. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Faller avtalen sammen er jeg redd det blir økonomisk knipe. Har følelsen av at pengene som er brukt dette overgangsvinduet er Balepenger. Avtalt på forhånd slik at Tottene har kunnet handle i fred og ro. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 AVB uttalte vel at han regnet med at Bale kom på trening i morgen. Han var i Spania fordi han hadde fått to dagers fri. Kanskje han bare var og så på hus? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Faller avtalen sammen er jeg redd det blir økonomisk knipe. Har følelsen av at pengene som er brukt dette overgangsvinduet er Balepenger. Avtalt på forhånd slik at Tottene har kunnet handle i fred og ro. Skulle det mot all sannsynlighet skje at Bale blir, så tror jeg ikke det er verre enn at Lewis gir (eller har gitt) klubben et lån mot at det SKAL bli CL-spill neste år, husk også at vi har fått mye penger grunnet den nye TV-avtalen (sikkert ikke så mye som ca £60m, men alikevel). Vi har jo også fjernet en del lønninger og spillere, og Bale vil uansett nok bli solgt neste år skulle han ikke dra i år, og da kommer jo mye av pengene inn igjen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 True that. For all del. Hadde vært største genistreken noen gang om det viste seg at det aldri var snakk om noe deal. Sender Bale til Spania for å blusse opp enda mer i media, og så BAM. Ny storsignering inn for Tottenham som blir presentert av Bale på WHL Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bale for anledningen ikledd en t-skjorte med sitt nye varemerke på fronten Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Klubben gikk vel og i pluss på transferfronten i fjor? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Agurknytt? Tottenham spurned in attempt to sign Juan Mata from Chelsea Hvor stor sjanse trodde det var for at den dealen skulle gå gjennom? Endret 26. august 2013 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Klubben gikk vel og i pluss på transferfronten i fjor? Jo skal stemme det. @Hille Like stor som at Bale drar til Man United, eller at jeg er morra til Kungen. 2 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 "I will do everything for this club. On the field I will defend Tottenham with my life!" - Paulinho Sies å være han som har sagt det, men hvem vet. Uansett, tror Paulinho kan vise seg å bli en RÅ signering, får følelsen av litt Sandro-mentalitet fra han 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kan godt tenke meg han har sagt det, fyren gråt jo på avskjeds-pressekonferansen da han forlot en klubb han hadde spilt for i 3(?) år. Fantastisk fyr! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bale-sagaen er fremdeles spennende!!! AS English @English_AS2m Bored of Bale? Look away now. The Sun are claiming Levy’s told Man U they’ll have to pay £125M/€140M for him... 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Å herregud så jeg gleder meg til SillySeason er ferdig, ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå