Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det var enda godt å høre Ang. U-21 gutta så har vel de vunnet alle kampene sine så langt? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jo, de fortsetter i samme stil som fjorsesongen.. Noe bra på gang der Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Blir spennende å se om Coulthirst får sjansen i Cup-spill, har vært stabilt god en lang stund har jeg skjønt. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Var visst Holtby`s første kamp etter skaden. Spilte 82 minutter, scoret ett mål på langskudd, og var visst generelt veldig god. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kamptråd vs Swansea Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Var visst Holtby`s første kamp etter skaden. Spilte 82 minutter, scoret ett mål på langskudd, og var visst generelt veldig god. Det ble sagt så. Håper han får et innhopp i morgen hvis kampbildet tillater det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kay Murray @KayLMurray25m Gareth Bale has flown into a private airport in Malaga, where he will await the imminent announcement of his signing for Real Madrid. (AS) Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hmmpff! Kjipt, men greit nok at han nok forsvinner fra Spurs, og spesielt til den prisen det ryktes. Men som ifjor med Modric, blir en liten saga som drar ut ett stykke i ny sesongen. Hadde ikke gjort meg en døyt om overgangsvinduet stengte tidligere. Si en uke før sesongstart, kanskje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Med tanke på hvor latterlig mye penger det er for en spiller som er mindre komplett enn Modric, Ronaldo, Messi og gjengen der, så er det nærmest latterlig å ikke selge. Det eneste som er dumt er at vi mister "ansiktet" vårt utad, altså stjerna vår. Får vi dog et bedre kollektiv som følge av det så veier det egentlig opp for det. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Det er sant, Bale er for tiden Spurs`s ansikt uttad... Men når han går, så finansierer det en de vi har handlet hittil, og noen til gjerne.. Hadde ikke vært ueffent med Coentrao og Lamela Edit: Yago Falque er lånt ut til Rayo Vallecano i LaLiga ut sesongen. Endret 24. august 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er visst opsjon på kjøp også, han ønsker seg jo bort også tydeligvis så er like greit. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Falque kommer vel aldri å spille seg inn på Tottenham. Vært et par sånne rare kjøp de siste årene, som jeg ikke helt skjønner.Bongani Khumalo hadde vel aldri en sjanse på første 11'eren, og at Simon Dawkins har hevet lønn så lenge som han har, er for meg et mysterium. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 På frierferd? Falque kommer vel aldri å spille seg inn på Tottenham. Vært et par sånne rare kjøp de siste årene, som jeg ikke helt skjønner. Bongani Khumalo hadde vel aldri en sjanse på første 11'eren, og at Simon Dawkins har hevet lønn så lenge som han har, er for meg et mysterium. Det stemmer, kommer ikke til å miste noe nattesøvn hvis vi mister Falque. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) -Rumener klar for TottenhamTar det med en klype salt til han står på gresset med Spurs-trøya i hendene, men lover godt nå! Endret 25. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Når er de medisinske testene ferdig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tror det blir holdt hemmelig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/ian-holloway-andre-villas-boas-he-2217558 AVB får respekt av Holloway. Endret 25. august 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Linken funker ikke. Går tilbake til diskusjon.no Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Funker den nå?Tror jeg prøver med gammel hyperlinking kode.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå