Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg er det mest patetiske bortforklaringsforsøket jeg har sett noensinne: http://blog.emiratesstadium.info/archives/9080

Haha, jeg er 100% enig.. Så synd for Arsenal at de har så goooooode spillere da, som må på landslag.. Det beviser jo at et lag med masse landslagspillere taper mot et som ikke har så mange der :p.. I allefall.. Smart av Spurs spillerne at de ikke dro noe sted da.. Så til misunnelig-Arsenal-Blogg-Mann: Takk dere selv :p

OG han som jobbet mest og gjorde kampen for SPurs, hadde også 90 minutter for landslag.. Modric altså ;)

Endret av EdcoHM
Lenke til kommentar

Gomes klager på dårlig forsvar. Jeg er forsåvidt enig, men det nytter ikke å bruke det som unskyldning i går. Straffen var rett å slett klumsete. Dawson stod en bra kamp, greit nok at han ikke klarte å markere Drogba på scoringen men faen da. Ballen kommer rett på keeper... Han skal ta den, om ikke holde, så skal den vertfall bokses.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1338218/Come-Heurelho-Error-prone-Gomes-calls-Tottenham-sort-dodgy-defence.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde han siste muligheten til å skli langs bakken og blokkere den ballen?

Bra kontring. Bale er overalt jo, en fantastisk spiller.

Tottenham spiller god fotball for tiden synes jeg, bedre å se en Tottenham-kamp enn å se mitt lag spille...

Lenke til kommentar

Overgangsvinduet er åpent og ryktene flommer. Har dog litt info fra en kilde som har vært veldig pålitelig tidligere:

Keane, Bentley og GIO solgt/lånt bort.

Beckham ryktet er sant, ikke ferdig med forhandlinger.

Steven Pienaar vil trekke på seg lilywhite skjorta.

Kilde: COYS

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

Overgangsvinduet er åpent og ryktene flommer. Har dog litt info fra en kilde som har vært veldig pålitelig tidligere:

Keane, Bentley og GIO solgt/lånt bort.

Beckham ryktet er sant, ikke ferdig med forhandlinger.

Steven Pienaar vil trekke på seg lilywhite skjorta.

Kilde: COYS

Håper ikke vi kjøper Pienaar... Hvem skal bort? Bale?

Lenke til kommentar

Med så lite spilletid og tillit han har fått i det siste så unner jeg han å komme til en klubb hvor han blir verdsatt..

Har irritert meg over dette i det siste. Nå har Bale scora i to kamper på rad, men han har allikevel ikke prestert noe nevneverdig i noen av kampene.

Og da er det trist og leit at Kranjcar ikke får sjansen.

Hadde ønsket å se mer av den interne krigingen om plassene. Spiller man en dårlig kamp så er det rett ut av laget til fordel for ny spiller. Og omvendt.

Da får man konstant ytelse på alle posisjoner. Husker når Lennon hadde vært ute med et lengre skadebrekk i fjor og Bentley hadde fått en del spilletid.

Så ble Lennon frisk igjen og kom inn og spilte i mine øyne en av sine bedre kamper noensinne.

Slik det er nå så får noen for mye tillit mens andre blir litt mer glemt bort.

Lenke til kommentar

Ryktes at prisen på Kranjcar er rundt £4-5 mill. Latterlig lite. Fyren er stjerne på Kroatia som er et av verdens beste landslag. Han har visstnok lite lyst til å forlate London, så West Ham bør ha en god mulighet til å hente han. For ikke å snakke om at vi virkelig trenger en venstrekant(Stanislas er fast der nå), og litt bedre tekniske spillere i laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...