Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det skjedd under Roman æraen at dere har brukt mer penger (pdd) i et overgangsvindu enn oss egentlig?

Tottenham: £54m

Chelsea: £27.7m

 

Blir neppe stående om vi henter Rooney da, men er vel i lys av Chelsea's nye innkjøpspolitikk sammen med at Tottenham velger å satse med mye penger som kommer inn i fra Bale/PL/egen bank. Tipper Chelsea har flere nye spillere i stallen i forhold til forrige sesong enn Spurs da.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Virker som Spurs brukte mer i 2008-09-sesongen (skjønt, det var vel den sesongen de solgte (og kjøpte) Keane?). Chelsea brukte ikke veldig mye penger mellom 2008 og 2010 om det jeg googlet stemmer.

 

Men Tottenham har vel hatt en tendens til å selge en del spillere og, gjerne for mye penger, og det samme kan en vel ikke si om Chelsea.

Lenke til kommentar

Tottenham er uten tvil en RIK klubb, vi eies tross alt av en av de rikeste kaksene i England, men under Levy har vi hatt en stram økønomi med tanke på langsiktighet, og sikkert for å unngå bomkjøp alà T.Carroll.

Klubben er jo også en bedrift, og skal jo derfor tjene penger for eierne.

 

Vi har dog vært heldige med en eier og formann som ikke har vært HELT "pengene skal til oss ædda-bædda".

 

Et fantastisk nytt trenings-anlegg, et nytt stadion når vi endelig får skikkelig fart på prosjektet er også fruktene av en ordentlig drevet klubb mener jeg.

 

At Levy og Lewis bruker penger som rakkern nå er fordi jeg tror de stoler 100% på AVB sine kvaliteter, og ser at nå er tiden inne for å virkelig prøve å gi liv til ambisjonene våre.

 

Vi har allerede kvittet oss med en del dødvekt, og flere ryktes å være på vei ut døra, så selv om vi har brukt £50m (Soldado er dog strengt talt en avtale på 2-3 nedbetalinger, så vi har brukt mindre enn det), så er ikke "tapet" så stort som £50m.

Lenke til kommentar

At klubben bruker mer penger nå, enn tidligere sesonger, er nok og på grunn av de økte TV-inntektene fra denne sesongen av, skulle en kunne tro. Siden Tottenham stort sett går bra økonomisk vil jeg tro dette er penger som går rett inn i transferkassa.

 

Nå skal det og sies at Tottenham vel gikk i pluss transfermessig forrige sesong. Så de har vel gjerne litt "til overs" fra da.

Lenke til kommentar

Forøvrig også iTV, som du får gratis på nettet, om du har britisk IP (skaffes lett med VPN eller Proxy).

 

FilmOn.com viser også iTV kanalene, men man må betale for å få HD kvalitet og da kan man like gjerne skaffe seg en god VPN tilbyder. FilmOn er gratis i SD.

 

Har du SpursTV abonnement, får du også sett kampen der.

 

Så da har dere 4 alternativ! COYS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...