Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Tror ikke vi skal dømme Bale på dette før vi har fått det bekreftet fra litt mer troverdige kilder. Spanske aviser spiller vel langt på vei på lag med klubbene i landet. Og slike ting er nok et bevis på at det er en vanskelig gråsone rundt regelen om "tapping up" en spiller.

 

Når det er sagt er jeg enig i at det er utrolig dårlig oppførsel på mange fotballspillere. Tjener hundretusener til millioner i uka, å så setter di seg på bakbena å sutrer fordi arbeidsgiver ikke vil selge til en annen klubb. Og da har de vært med og forhandlet kontrakten selv.

 

Mange av de kunne nok forhandlet inn en klausul om en måneds oppsigelse eller noe lignende man har i arbeidslivet, men hvor mange spillere hadde gått med på å tjene ca 10.000 kr i uka? Bortskjemte drittunger, kaller man slike spillere. Står i butikken å griner fordi pappa har sagt nei til enda en godtepose.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av og til så føler jeg at fotballspillere ikke ser på det som jobben sin. Hva hadde arbeidsgiveren min sagt om jeg ikke ville møte på jobb en uke fordi kan ikke ville droppe oppsigelsetiden min? Rett og slett barnslig oppførsel på enkelte med tanke på at de suger penger fra klubbene og lever et generelt bra liv.

Litt merkelig det der ja. Fotball stjerner ser ikke på det som en jobb i den forstand. Men forstår de også på flere måter. De blir presset til å skrive lange kontrakter og utvide kontrakter hele tiden, i hovedsak for å heve prisen på spilleren. Alle vet at man må ta år for år i fotball, da det skjer så mye hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...