Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Caulker var da vitterlig ikke ofte i første-elleveren, er jo derfor han dro ;)

For alt vi vet drar Dempsey grunnet at han vil avslutte karrieren i USA, ikke utenkelig.

 

Men jeg ser poenget ditt Solaar, og er enig i at det kan bli en tøff sesong.

 

MEN!

Mange nye spillere i fjor også, og sene overganger, men fortsatt endte vi rett bak fjerdeplassen.

 

Lenke til kommentar

Ja det var jo en imponerende forestilling ...

 

Nå skjønner dere kanskje hvorfor jeg er urolig når det er så mange utskiftninger i førsteelleveren.

 

Og skadesituasjonen om dagen er alt annet enn betryggende, Defoe ut med skade etter noen få minutt idag så da er følgende ute, to uker før seriestart:

 

Dawson

Ekotto

Verthongen

Kaboul

Sandro

Bale

Defoe

Adebayor

 

I tillegg har våre nye signeringer Soldado og Paulinho ennå ikke spilt kamp.

 

Selger vi Bale nå er vi fullstendig fucked.

 

Morsomt at det var Kane og Townsend som scoret da.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/bales-agent-han-vurderer-aa-ikke-moete-opp-paa-trening-4098940.html

 

. Jonathan Barnett påstår nå at waliseren vurderer å nekte å møte opp på Tottenhams treninger fordi klubben nekter å selge ham.

 

– Bale er veldig opprørt etter det Villas-Boas sa i Monaco. Og nå vurderer han å ikke møte opp på trening hele uken, fordi han er så skuffet, blir agenten Jonathan Barnett sitert på i den spanske avisen AS, ifølge Expressen.

Lenke til kommentar

Av og til så føler jeg at fotballspillere ikke ser på det som jobben sin. Hva hadde arbeidsgiveren min sagt om jeg ikke ville møte på jobb en uke fordi kan ikke ville droppe oppsigelsetiden min? Rett og slett barnslig oppførsel på enkelte med tanke på at de suger penger fra klubbene og lever et generelt bra liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...