Solaar Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Caulker og Dempsey ut, det er to fra førsteelleveren ifjor som skal erstattes smertefritt. Selv om Soldado er på plass begynner jeg å frykte at denne sesongen blir en stor nedtur, alt for mange og store utskiftninger! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Caulker var da vitterlig ikke ofte i første-elleveren, er jo derfor han dro For alt vi vet drar Dempsey grunnet at han vil avslutte karrieren i USA, ikke utenkelig. Men jeg ser poenget ditt Solaar, og er enig i at det kan bli en tøff sesong. MEN! Mange nye spillere i fjor også, og sene overganger, men fortsatt endte vi rett bak fjerdeplassen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Synes egentlig det virket som om AVB ikke hadde den helt store troen på Caulker. Selv mista jeg litt trua etter de to tabbene jeg tidligere har nevnt en del ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Når Gallas blir foretrukket foran Caulker sier det litt, men igjen, tror mye går på at spilleren selv ble utålmodig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Største problemet med å miste Caulker, slik jeg ser det, er at han er jævlig god i motstanderens boks på dødballer. De andre kvalitetene tror jeg ikke er så vanskelige å erstatte. Utenom nasjonaliteten da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Kan si meg enig med den uttalelsen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Glemte helt av kampen. Slo på nå, Monaco leder visst 1-0. Noen som har sett hele? Og hvorfor spiller Parker alle kampene? 25Zeki Fryers 29Jake Livermore Midtstoppere... Endret 3. august 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ja det var jo en imponerende forestilling ... Nå skjønner dere kanskje hvorfor jeg er urolig når det er så mange utskiftninger i førsteelleveren. Og skadesituasjonen om dagen er alt annet enn betryggende, Defoe ut med skade etter noen få minutt idag så da er følgende ute, to uker før seriestart: Dawson Ekotto Verthongen Kaboul Sandro Bale Defoe Adebayor I tillegg har våre nye signeringer Soldado og Paulinho ennå ikke spilt kamp. Selger vi Bale nå er vi fullstendig fucked. Morsomt at det var Kane og Townsend som scoret da. Endret 3. august 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Kane gjorde jo en god figur i dag. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 An American Coach in London: NBC Sports Premier League Film featuring Jason Sudeikis and Tottenham 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 haha, fantastisk! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 haha, fantastisk! Hvorfor mener du det er fantastisk_? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Morsomt, vittig. Er som å se en SNL skit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 AVB uttalte i dagens pressekonferanse at de har hatt kontakt med RM ang Bale, og de har uttalt at Bale er vår spiller og er ikke til salg! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. august 2013 Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 Morsomt, vittig. Er som å se en SNL skit. Tror du det finnes en amerikansk trener i premier league en dag? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Tror du det finnes en amerikansk trener i premier league en dag? Har allerede vært flere. Edit: men fra spøk til revolver. Om AVB gir seg så har vi jo alltid han i videoen! Endret 3. august 2013 av Hille Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Har allerede vært flere. Edit: men fra spøk til revolver. Om AVB gir seg så har vi jo alltid han i videoen! Friedel ønsker å bli trener Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/bales-agent-han-vurderer-aa-ikke-moete-opp-paa-trening-4098940.html . Jonathan Barnett påstår nå at waliseren vurderer å nekte å møte opp på Tottenhams treninger fordi klubben nekter å selge ham. – Bale er veldig opprørt etter det Villas-Boas sa i Monaco. Og nå vurderer han å ikke møte opp på trening hele uken, fordi han er så skuffet, blir agenten Jonathan Barnett sitert på i den spanske avisen AS, ifølge Expressen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Hvem bryr seg om hva spanske aviser skriver? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Av og til så føler jeg at fotballspillere ikke ser på det som jobben sin. Hva hadde arbeidsgiveren min sagt om jeg ikke ville møte på jobb en uke fordi kan ikke ville droppe oppsigelsetiden min? Rett og slett barnslig oppførsel på enkelte med tanke på at de suger penger fra klubbene og lever et generelt bra liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå