Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Journalisme på sitt beste.

 

http://beta.bt.no/100Sport/fotball/england/Modric-tilbake-til-Tottenham_-Bale-til-Real-Madrid-384798_1.snd#.UflsekDh6-N

 

BT skriver at Modric kan være på vei til Spurs og linker til denne artikkelen:

 

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8849317/

 

Her står det "Real's offer is understood to be for cash despite reports suggesting former Spurs midfielder Luka Modric might form part of any deal."

 

Får disse folka betalt? Kan de engelsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lloris

 

Walker - Kaboul - Vertonghen - BAE

 

Sandro

Paulinho - - Dembélé

 

Lennon - - Chadli

Soldado

 

Pen start 11'er det der, selv uten Bale!

 

Ser bra ut på papiret men den bakre fireren er jo veldig ustabil, både mtp prestasjoner og skader. Paulinho, Chadli og Soldado kommer til et nytt land og en ny liga og trenger sannsynligvis tid før de slår til. I tillegg bidrar Lennon for lite offensivt i rene assists og mål, ihvertfall hvis vi skal spille 4-3-3.

 

Jeg er urolig for at vi bytter ut for mange i førsteelleveren, det lykkes sjelden.

Lenke til kommentar

Det viktigste er at vi bygger et lag som skal danne stammen for fremtiden, vi skulle jo egentlig hatt en ny CB på dette tidspunktet, men det skjedde jo desverre ikke av grunner nevnt tidligere..

 

Foruten Soldado, er alle våre nye signeringer 25 år eller yngre, jeg liker'e, men tviler på at vi helt plutselig blir tittelutfordrere for å si det sånn.

 

Sakte men stødig fremover!

Lenke til kommentar

Ser bra ut på papiret men den bakre fireren er jo veldig ustabil, både mtp prestasjoner og skader. Paulinho, Chadli og Soldado kommer til et nytt land og en ny liga og trenger sannsynligvis tid før de slår til. I tillegg bidrar Lennon for lite offensivt i rene assists og mål, ihvertfall hvis vi skal spille 4-3-3.

 

Jeg er urolig for at vi bytter ut for mange i førsteelleveren, det lykkes sjelden.

 

Hva med:

 

Lloris

Walker - Kaboul - Vertonghen - Coentrão

Sandro

Paulinho - ........ - Dembélé

Chadli - .......................... - di Maria

Soldado

 

Det er en brukbar første 11'er det!

 

Har ikke noe imot å bytte Bale mot den første 11'eren der (og kanskje litt penger).

 

Da er vi plutselig tittelutfordrer da!

Lenke til kommentar

Med en tredjedel nye spillere i startelleveren og flere som knapt har spilt med de andre pga skade kan vi se langt etter fremgang tror jeg. Det blir nok et overgangsår der kanskje en eller to spillere (Sandro/Verthongen/Lloris/Dembele?) utmerker seg ekstremt for så å bli solgt, and repeat.

 

Nei, nøkkelen her er lagbygging, dette er virkeligheten, ikke fuckings FM.

 

Skal vi ha en sjanse på å forbedre forrige sesongs resultater så MÅ vi beholde Bale, hvis ikke vi klarer det skal det ekstremt mye til for å lykkes på ny. Det tar tid å få nye spillere til å bli gode sammen og det er ingen garanti for at de som kommer fra helt andre ligaer takler spillestilen i PL.

 

Når det er sagt er jeg fortsatt fornøyd med at vi handler erstattere/forsterker laget. Jeg klarer bare ikke bli så ivrig bare fordi vi bruker masse penger, for meg blir fallhøyden ennå større nå egentlig. Selv om vi selger Bale så viser vi at vi satser og det brukes mye penger på den sportslige satsingen. Hva skjer hvis vi går glipp av CL neste år også? Vil AVB få fortsette? Hvis han slutter, hva skjer med alle spillerne som er kjøpt inn for å passe hans stil?

 

Jeg har sett alt dette før og jeg tar ikke av fordi vi bruker mye penger på nye spillere. Det jeg alltid har savnet i Spurs er evnen til å holde på våre beste spillere. Det er tragisk at vi konstant opptrer som farmerlag for de rikeste lagene. Skal vi ta neste skritt må vi ha baller til å si nei og ta en sjanse. Jeg kan ikke huske en bedre anledning enn nå, muligens med unntak for da Carrick gikk til Utd.

Lenke til kommentar

Med en tredjedel nye spillere i startelleveren og flere som knapt har spilt med de andre pga skade kan vi se langt etter fremgang tror jeg. Det blir nok et overgangsår der kanskje en eller to spillere (Sandro/Verthongen/Lloris/Dembele?) utmerker seg ekstremt for så å bli solgt, and repeat.

 

Nei, nøkkelen her er lagbygging, dette er virkeligheten, ikke fuckings FM.

 

Skal vi ha en sjanse på å forbedre forrige sesongs resultater så MÅ vi beholde Bale, hvis ikke vi klarer det skal det ekstremt mye til for å lykkes på ny. Det tar tid å få nye spillere til å bli gode sammen og det er ingen garanti for at de som kommer fra helt andre ligaer takler spillestilen i PL.

 

Når det er sagt er jeg fortsatt fornøyd med at vi handler erstattere/forsterker laget. Jeg klarer bare ikke bli så ivrig bare fordi vi bruker masse penger, for meg blir fallhøyden ennå større nå egentlig. Selv om vi selger Bale så viser vi at vi satser og det brukes mye penger på den sportslige satsingen. Hva skjer hvis vi går glipp av CL neste år også? Vil AVB få fortsette? Hvis han slutter, hva skjer med alle spillerne som er kjøpt inn for å passe hans stil?

 

Jeg har sett alt dette før og jeg tar ikke av fordi vi bruker mye penger på nye spillere. Det jeg alltid har savnet i Spurs er evnen til å holde på våre beste spillere. Det er tragisk at vi konstant opptrer som farmerlag for de rikeste lagene. Skal vi ta neste skritt må vi ha baller til å si nei og ta en sjanse. Jeg kan ikke huske en bedre anledning enn nå, muligens med unntak for da Carrick gikk til Utd.

 

Men hva når dybden i stallen ikke er sterk nok?

Hva når spillerne vi har rett og slett ikke er gode nok til å utfordre de største?

 

Jeg er tilhenger av teambuilding, men selv forrige sesong fikk vi inn hele 5 spillere i løpet av sesongen, 4 i løpet av sommeren, synes du de mangler en dynamikk?

Ikke alle er nødvendigvis tenkt å styrke første-elleveren fra start heller, vår største svakhet er dybden og mangel på kontuinitet.

 

Jeg vil heller sende signaler om at vi vil opp og innse at vi trenger bedre stall, enn å sitte og fikle tomler i løpet av sommeren.

 

Med det sagt, jeg håper vi beholder Bale, mye fordi han er Spurs' sitt ansikt utad, og enda mer fordi han er en fantastisk spiller og person!

Men at å selge han og få penger vi kan bruke på klubben er så mye verre, med tanke på den latterlige summen vi snakkes om, enn å beholde han er jeg uenig i.

 

Men igjen, jeg håper han blir!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...