Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han stopperen? Jeg tenkte det samme. Men kanskje mot lag som ligger dypt eller som et alternativ til Verthongen (som sikkert må spille litt på kant) om han slår til.

 

Ble postet et nytt innlegg mens jeg skrev mitt innlegg ser jeg, hehe. :p

 

Tror han fort blir en David Luiz 2.0 for å si det slik, men Luiz er jo ikke like offensiv som denne karen virker det som. Han kan være et alternativ til Vertonghen ja eller i kamper hvor dere som sagt sliter mot en motstander som ligger dypt, men utrolig kjedelig hvis dere sliter med skader og Vertonghen og han spiller sammen. Blir jo ingen igjen bakover. :p

Lenke til kommentar

Tror han kommer til å slite noe vanvittig i PL for å være ærlig. :p

 

Det samme jeg er urolig for HVIS han kommer, men skal visstnok være solid bakover (hvis du leser artiklen jeg lenket tidligere så står det mer om hans defensive egenskaper).

Fortsatt ung, og det er usikkerhet rundt både Kaboul og Vertonghen.

 

 

Lenke til kommentar

AVB har tydeligvis holdt et øye med han en stund: http://www.thesportreview.com/tsr/2013/07/tottenham-transfers-vlad-chiriches/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

 

Edit:

Nå ryktes det at Cardiff har bydd £7.5m og at det er akseptert..

 

Edit:

Unnskyld men må er det mye på en gang.

Noen påstår at Cardiff har bydd på Caulker og ikke Chiriches, og andre at Cardiff er interesserte i å ha han på lån..

Haue..

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Mest sannsynlig spilletid, og kommer Chiriches må Caulker ha fått signaler om at han ville vært bakerst i køen..

Veldig synd.

 

Skulle jo tro at Dawson ville vært bak Caulker med tanke på langsiktighet, men Caulker er nok lei av å vente, kjempekjøp av Cardiff..

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Steven Caulker: 21 år gammel Engelsk stopper, som allerede har fått kamp på landslaget.

Spilte godt i Swansea og gjorde ingen gjentakende store feil da han kom tilbake til Tottenham.

 

Selger han for etter det jeg har hørt £ 7,5 m og kjøper Vlad Chiriches, som er helt uprøvd i PL for etter alt og dømme £ 7 m...

 

Virker veldig rart for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...