Snurreleif Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Nei altså selve jobben er ikke vanskelig, men ville jo vært en sum for jobben, samt at Broadway-reklamen egentlig er for Under Armour, så de hadde de måttet bytte ut hele kampanjen hvis man tenker slikt på det. http://youtube.com/watch?v=6zS_qSNPaQM Spillende midtstopper har fått en ny betydning! Endret 30. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 https://twitter.com/SpursOfficial spurs.co.uk Bale er på begge de stedene i alle fall. TV-brukeren har nå innsett det samme som deg og uttalt at det ikke var et bilde av Bale som ble fjernet, så greit Slik skjer når man stoler på folk! Makan.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Tror han kommer til å slite noe vanvittig i PL for å være ærlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Tror han kommer til å slite noe vanvittig i PL for å være ærlig. Han stopperen? Jeg tenkte det samme. Men kanskje mot lag som ligger dypt eller som et alternativ til Verthongen (som sikkert må spille litt på kant) om han slår til. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Han stopperen? Jeg tenkte det samme. Men kanskje mot lag som ligger dypt eller som et alternativ til Verthongen (som sikkert må spille litt på kant) om han slår til. Ble postet et nytt innlegg mens jeg skrev mitt innlegg ser jeg, hehe. Tror han fort blir en David Luiz 2.0 for å si det slik, men Luiz er jo ikke like offensiv som denne karen virker det som. Han kan være et alternativ til Vertonghen ja eller i kamper hvor dere som sagt sliter mot en motstander som ligger dypt, men utrolig kjedelig hvis dere sliter med skader og Vertonghen og han spiller sammen. Blir jo ingen igjen bakover. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Tror han kommer til å slite noe vanvittig i PL for å være ærlig. Det samme jeg er urolig for HVIS han kommer, men skal visstnok være solid bakover (hvis du leser artiklen jeg lenket tidligere så står det mer om hans defensive egenskaper). Fortsatt ung, og det er usikkerhet rundt både Kaboul og Vertonghen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) AVB har tydeligvis holdt et øye med han en stund: http://www.thesportreview.com/tsr/2013/07/tottenham-transfers-vlad-chiriches/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Edit: Nå ryktes det at Cardiff har bydd £7.5m og at det er akseptert.. Edit: Unnskyld men må er det mye på en gang. Noen påstår at Cardiff har bydd på Caulker og ikke Chiriches, og andre at Cardiff er interesserte i å ha han på lån.. Haue.. Endret 30. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Soldado blir IKKE med Valencia på USA-turné. Et skritt nærmere! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Det lover veldig godt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Espcore @espcore 13m BREAKING: Valencia President Amadeo Salvo has confirmed they have reached an agreement with Tottenham Hotspur for Roberto Soldado. Kan snart sprette champisen nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Mjo men blir ikke offisielt før de er ferdige med å krangle med agenten til Soldado om €350k.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 "Sky Sports are reporting that Steven Caulker is having a medical ahead of a transfer to Cardiff." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Offisielt: Caulker til Cardiff Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Holdt ikke han nivået i Spurs og var veldig lovende? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Mest sannsynlig spilletid, og kommer Chiriches må Caulker ha fått signaler om at han ville vært bakerst i køen.. Veldig synd. Skulle jo tro at Dawson ville vært bak Caulker med tanke på langsiktighet, men Caulker er nok lei av å vente, kjempekjøp av Cardiff.. Endret 31. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 For å rydde plass til Chriches, muligens? Merkelig uansett. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Steven Caulker: 21 år gammel Engelsk stopper, som allerede har fått kamp på landslaget. Spilte godt i Swansea og gjorde ingen gjentakende store feil da han kom tilbake til Tottenham. Selger han for etter det jeg har hørt £ 7,5 m og kjøper Vlad Chiriches, som er helt uprøvd i PL for etter alt og dømme £ 7 m... Virker veldig rart for meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 BBC Sport @BBCSport 2m Cardiff City break their transfer record by signing defender Steven Caulker on a four-year deal from Tottenham for around £8m Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 For å rydde plass til Chriches, muligens? Merkelig uansett. Meget, tror spilleren har hatt mye å si her. Ville heller sett Daws ut enn Caulker, og det sier litt, men som sagt, spilleren er nok lei, samt at Caulker er verdt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå