Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Promo-bilder av Bale forsvinner fra sosiale medier, ser ut som om vi er på vei til å godta det latterlige budet.

 

Vet jeg var 100% sikker på at han ville bli, men jeg hadde aldri trodd noen ville overgå overgangssummen for Ronaldo..

£85m?

Vil spilleren dra så SELG!

 

Med tanke på stadion og fremtiden ville det vært en rar avgjørelse å ikke ta i mot slike summer, virker som om Real prøver å svare på Barca sin signering av Neymar..

Lenke til kommentar

Alt over £60m for Bale er vanvittig. Ville solgt så fort som fy for den prisen hvis jeg var dere. Særlig med Soldado og andre kvalitetsspillere på vei inn så ville dere totalt sett blitt et bedre lag. Selv om det selvfølgelig suger å miste en spiller av Bale's kaliber.

 

Vi mister "ansiktet" vårt, men som sagt tidligere £85m for en spiller som var blant verdens 5 beste fra Desember til Mai er syke penger.

 

Vil aldri få et slikt bud på en Spurs-spiller igjen, og for en klubb som vil opp og bygger ny stadion så er det viktige penger.

Lenke til kommentar

De fjerner bilder, betyr ikke at de har fjernet alle eller de største, men igjen, jeg siterer en på TV.

 

Det jeg lurer på er om Bale og agenten må betale noen mulkt hvis han drar til Real etter å ha posert i Spurs-drakt på FIFA-coveret og på Broadway.

 

Hadde vært festlig. Ingen stor PS-jobb å bytte ut logoene thou..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...