Snurreleif Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 http://youtube.com/watch?v=VwpOlzFLmaw Velkommen Chadli! 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Det ryktes om mer aktivitet: Tottenham Hotspur sporting director Franco Baldini is in Valencia to try and seal a deal with forward Roberto Soldado [skySports] Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Går mye rykter rundt Soldado ja, derfor tviler jeg på at det blir noe av det Både Paulinho og Chadli kom jo ganske ut av det blå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Var vel skriverier om begge flere uker i forveien? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 De ble nevnt men ikke i nærheten av Benteke, Damiao etc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Vi skal ha lagt et bud på bordet for Soldado. Ryktes €23m. Om det er med eller uten "addons" virker det å komme motstridende meldinger om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Wikipedia er som alltid tidlig ute med sin bekreftelse. Men om han går til Spurs begynner det å ligne noe oppe i nord. Om man ser bort i fra Arsenal da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2013 Arsenal er iallefall sterkt med å bidra til at nord London også får unge franskmenn og blir et koselig familiested hvor familier flytter med ungene sine. (Da særlig unge gutter) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) "Tottenham 'not far' from sealing deal for Valencia's Roberto Soldado" Endret 23. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Blir godt å se litt fotball igjen i morgen, og kanskje eneste fordel med å ikke å ha startet ferien enda er at man er alene på kontoret og kan følge kampen I morgen kl 12.00 på TV2 PL HD. Tottenham - Sunderland i Barclays Asia Trophy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Vi (Real Madrid) skal visstnok ha lagt inn budet på Bale nå. Hva tenker dere om evt salg? Er jo en grei slant med kronasjer "775 millioner kroner. Det er hva Real Madrid har bestemt seg for at de kan betale Tottenham for å sikre seg tjenestene til deres talisman Gareth Bale. I alle fall om du tror El Confidencial. I millioner pund (85) og euro (100) er dette mer enn Real Madrid betalte da de satte overgangsrekord og kjøpte Cristiano Ronaldo. Så er spørsmålet om det er nok til at Andre Villas-Boas tror han kan erstatte mannen som nærmest egenfotig holdt klubben fra Nord-London inne i kampen om Mesterliga-plass forrige sesong." Endret 23. juli 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Heller beholde Bale og miste £20-30m mens vi sender ut et signal om at vi mener alvor. Hvis RM uansett er bestemt på å beholde Ronaldo så ser jeg ikke hvorfor de er så desperate etter Bale heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Hvor sannsynlig er det at Bale drar til RM? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Nå har vel f.eks. Paulinho etter eget utsagn (mener jeg å huske) blitt lovet at Bale ikke har tenkt seg noen steder så jeg tviler på de har planlagt å selge. Om Real Madrid slenger 100 millioner euro på bordet har jeg tidligere i år sagt SELG! men siden Tottenham faktisk har gjort et par ok kjøp nå, og fortsatt trenger en spiss for komplementere stallen så er det er veldig dumt tidspunkt å selge på. Vent til neste sommer når Spurs forhåpentligvis har CL å lokke med, med eller uten Bale. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 1: AVB har uttalt at han har fått bekreftelse fra Levy at Bale ikke er til salgs. 2: Bale er på coveret til FIFA 14 i Spurs-trøye, tror dere EA ville ha gjort det om de ikke fikk en slags sikkerhet på at han er Spurs-spiller i neste sesong? Tenk dere PR-skandalen det ville vært. 3: Bale er i Spurs-trøye i den mest berømte gata i New York. PR. Jeg skal innrømme at alle ryktene "tester troen", men etter min mening tilsier alt vi vet så langt, blandet med litt logikk, at Bale blir. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Kan Bale spille på midten eller høyre? Hvorfor kjøpe en venstreving når man allerede har verdens beste? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Bale spilte vel mer både til høyre og på midten enn han gjorde til venstre forrige sesong. Hva Real skal med Bale når de har de spillerne de har på de posisjonene derimot, er fortsatt meg en gåte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Eneste jeg kan se for meg er at RM ser for seg Bale som en arvtager til Ronaldo, ellers enn det er det bare for å svare på Barca sin signering av Neymar. Men så sent som i dag så har AVB insistert at Bale sin fremtid er på WHL. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 For å poste noe som ikke er spekulasjoner: Mason har fått seg et årslangt låneopphold i Swindon. En ubrukelig midtbanespiller gone. 150 to go? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 3m Valencia reject Tottenham's bid for striker Roberto Saldado - Valencia president insists Tottenham must meet £26m buy-out-clause #SSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå