Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi (Real Madrid) skal visstnok ha lagt inn budet på Bale nå. Hva tenker dere om evt salg? Er jo en grei slant med kronasjer :p

"775 millioner kroner. Det er hva Real Madrid har bestemt seg for at de kan betale Tottenham for å sikre seg tjenestene til deres talisman Gareth Bale. I alle fall om du tror El Confidencial. I millioner pund (85) og euro (100) er dette mer enn Real Madrid betalte da de satte overgangsrekord og kjøpte Cristiano Ronaldo. Så er spørsmålet om det er nok til at Andre Villas-Boas tror han kan erstatte mannen som nærmest egenfotig holdt klubben fra Nord-London inne i kampen om Mesterliga-plass forrige sesong."

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Nå har vel f.eks. Paulinho etter eget utsagn (mener jeg å huske) blitt lovet at Bale ikke har tenkt seg noen steder så jeg tviler på de har planlagt å selge. Om Real Madrid slenger 100 millioner euro på bordet har jeg tidligere i år sagt SELG! men siden Tottenham faktisk har gjort et par ok kjøp nå, og fortsatt trenger en spiss for komplementere stallen så er det er veldig dumt tidspunkt å selge på. Vent til neste sommer når Spurs forhåpentligvis har CL å lokke med, med eller uten Bale.

Lenke til kommentar

1: AVB har uttalt at han har fått bekreftelse fra Levy at Bale ikke er til salgs.

2: Bale er på coveret til FIFA 14 i Spurs-trøye, tror dere EA ville ha gjort det om de ikke fikk en slags sikkerhet på at han er Spurs-spiller i neste sesong?

Tenk dere PR-skandalen det ville vært.

3: Bale er i Spurs-trøye i den mest berømte gata i New York.

PR.

Jeg skal innrømme at alle ryktene "tester troen", men etter min mening tilsier alt vi vet så langt, blandet med litt logikk, at Bale blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...