Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Minner meg litt om Pavel Nedved på bildet. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Brasiliansk ESPN reporter (Sergio Loredo) sier at Corinthians direktør har bekreftet at Paulinho blir en yiddo! http://m.globoesporte.globo.com/futebol/times/corinthians/noticia/2013/07/chorando-paulinho-se-despede-do-timao-e-avisa-daqui-pouco-volto.html?utm_source=Twitter&utm_medium=Social&utm_campaign=ge_corinthians Endret 1. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 AVB er iallefall glad for det: 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Med disse 3 på midtbanen: Så skjønner jeg han JÆVLIG godt! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 Holtby kan fort og gjøre en jobb med to brasser bak seg. Slippe seg litt løs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Paulinho will not feature in the Recopa for Corinthians due to contractual terms with Tottenham Oversatt og hentet fra den offisielle hjemmesiden til Corinthians, stort mer offisielt blir det ikke x 2! Endret 2. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Med disse 3 på midtbanen: Så skjønner jeg han JÆVLIG godt! PLs sterkeste midtbane? En klssespiss nå så vil dere kjempe om gullet. Topp 4 er hvertfall sikret Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Mangler fortsatt en del for å kunne kjempe helt i toppen spør du meg, bedre dekning i flere ledd f.eks, og det er ingen garantier for at Paulinho slår til med en gang. Her er muligens de nye draktene våre! Endret 2. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Hahaha! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Disclaimer-en var bedre enn klippet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Sandro ønsker Paulinho velkommen. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2013 Få inn en ekstra venstreback og noen spisser nå, så blir det bra! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Ryktes at Besiktas har lagt inn ett bud på Adebayor... "Besiktas have made an offer for Tottenham striker Emmanuel Adebayor, according to director Ahmet Kavalci." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Benny du Benny Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Så vidt jeg har skjønt det er drakta helt til høyre ulovlig (sponsor logoer kan ikke dekke over en viss størrelse), og dermed mest sannsynlig fake. Da foretrekker jeg disse! . Endret 4. juli 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Holy elephant poop on a stick... Hvis det der er konsekvensen av å beholde Bale , selg han for 500kr og en brukt dong. Får Liverpool sin tredjedrakt til å se ut som Claudia Schiffer 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Tro om Tottenham kommer til å bli akkurat som min gamle HP-maskin; bruke en evighet på å komme igang og med engang du tror den er klar så stopper alt opp. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Tottenham - think different aka TTT , ting tar tid Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Brodern sitt verk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå