Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.youtube.com/watch?v=q1-DCSb9Zd0

 

Savner den lille jævelen.

 

Han hadde vært en fantastisk spiller å ha tilbake i Spurs. Hvis man klarer å se vekk ifra måten han gikk fra oss på.

 

Streike... Fan mannen levde drømmen og tjente mer enn mesteparten på kloden.. Ble jo nesten gud-ifisert jo! Smålig med sånt tull...

 

 

Hmm, jeg har gjerne noe imot han fremdeles :wee:

 

 

Edit for Silly Season: Tottenham will offer Jermain Defoe plus £10m for Aston Villa striker Christian Benteke. (Sky Sports)

Endret av Posemedchips
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 3m

BOOM! PSG will contact Andrè Villas-Boas to check his availability, according to Sky Italy

 

Han liker å si mye rart, men nå har en kilde ihvertfall.

 

Også verdt å nevne at de i utgangspuktet var linket til Hiddink, men han signerte ny kontrakt i går eller noe.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Dette sies å være ett sitat fra Paulinho idag: “It’s true my agent is in England at the moment, but I don’t know anything else. I am certain he will tell me what’s going on soon.”

 

En del sider som sier dette blir Baldini`s første(kanskje) signering hos Spurs.

 

Men foreløpig er vel ikke Baldini offisielt med Spurs, så liten klype salt? :wee:

 

Men liker tanken på midtbanen med Paulinho/Sandro sentralt og Dembele foran dem igjen.

Lenke til kommentar
Julien Laurens @LaurensJulien 1 t

More talks today between PSG ans Villas-Boas. AVB is definitely the priority now. £10M release clause obviously not a pb for PSG.

 

Kan det stemme at han har en release clause?

 

Uansett: Paulinho scora i dag. Jeg så bare målene men jeg må si jeg likte fysikken hans. Noen som så kampen?

Lenke til kommentar

Klausuler er vel ganske vanlig?

Er jo ikke slik at man MÅ dra om noen møter klausulen, er vel bare at man da kan få prate med vedkommede, og jeg velger å tro på at AVB blir ihvertfall et par år til.

£10m er også ganske mye for en manager.

 

Ang. Kampen så har jeg desverre ikke sett den, men skal jaggu finne målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...