Posemedchips Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Gode nyheter hvis AvB får inn de folka han selv vil. Men trodde førstevalget hans var han som hadde samme stillingen i Porto. Men det er alltids gode muligheter for at de ryktene jeg leste bare var trukket opp av hatten av Spurs-overgangstrollet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Slik jeg har skjønt det er det Baldini de har hatt i kikkerten fra starten av, men Roma ville beholde han, nå har han dog gått av selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Holtby er kaptein for U-21 laget til Tyskland. Spiller mot Nederland på TV2 Sport, NÅ! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Glemmer alltid at han er så ung. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Baleby har så langt "filmet" seg til straffespark og satt et typisk Bale-skudd i nota. Fint å se at han følger med der han sitter på innbytterbenken hos Spurs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Andre omgangen var langt bedre, og Holtby var kampens profil, nesten litt urettferdig at de ikke fikk med seg poeng. Forøvrig et lite innslag med Micky Hazard etter kampen, klump i halsen.. There's only one Hazard! Endret 6. juni 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Both William Gallas and David Bentley have been officially released by the club. Gallas... Gir unge friske mennesker hjerteproblemer! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Good riddance. Bentley var vel en utgift på £50.000 i uka, uten å bidra til A-laget. Gallas har bidratt både negativt og positivt, men 5 stoppere er 1 for mye etter min mening. Synd å se at Bostock, Munns og Nicholson ikke hadde det som skulle til dog. Endret 7. juni 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 http://www.feintzebra.co.uk/monkeys-that-look-like-bale/monkeys-that-look-like-bale/ 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 3 av 4 i forsvarsrekka til England i U-21 kampen mot Norge er Spursgutter. Vises på Sumo, PLHD og Zebra. Kampstart nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Og de er like gode i forsvar som Tottenham pleier være. Bra å se! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 https://www.youtube.com/watch?v=q1-DCSb9Zd0 Savner den lille jævelen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Helt til han dukker opp på Chelsea eller Man United/City, PSG eller Monaco.. Håper Carroll og Holtby fortsetter utviklingen sin. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Madrid gir opp Bale, går for Mata. The usual stuff, men hadde ikke vært meg i mot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Spurs line up £7m bid for Mario Gomez. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 £7m for Gomez? Det var optimistisk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Levy vøtt. Får han snusen av at en spiller har igjen kun et år av kontrakten, så lukter han et varp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Slik jeg har forstått det er Napoli gira på å erstatte Cavani med Gomez om Cavani drar. Og de får jo 50m til disposisjon, så dere får håpe på at den overgangen ikke skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå