Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Clinter`n gjore aldri det der i forje sesongen. Verken finter eller skudd. Han jobba hardt og var på riktig plass til riktig tid og satte mange viktige returer. Men å vende bort spillere på 18 til 20 meter og curle ballen i krysset. Det håpre jeg vi får se mye mer av, om han blir i stallen til neste år!

Lenke til kommentar

Bale blir mest sannsynlig en sesong til, om ikke for klubben og laget, så fo sitt nyfødte barn.

Han er visstnok en skikkelig familiekjær person, så tror det veier tyngst i øyeblikket.

Han virker heller ikke å ha det travelt.

 

Men jeg har tatt feil før, så som jeg har sagt, heller Madrid enn United, selv om United kan være et fristende valg med tanke på beliggenhet.

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg, har Franco Baldini (AVBs ryktede førstevalg for den nye stillingen han ønsker i klubben) trukket seg med umiddelbar virkning fra Roma.

Baldini leaves Roma.

 

 

En Roma-supporter (en meget klok sådan ut i fra hans tidligere tweets, har fulgt han en stund, kan mye om Italiensk fotball) svarte på spørsmål han fikk fra Tottenham-supportere om Baldini.

 

 

Fått et og annet spørsmål fra dere Tottenham-supportere om Franco Baldini, så samler det opp i noen tweets:

 

Var sportssjef for ASR i lang tid, bl.a i 01 da de vant Scudetto. Populær for sitt ærlige syn på calcio, men også fordi han var svært dyktig

 

Han forlot Roma i 05 pga uenigheter med Sensi-familien. Fulgte Capello til Real Madrid og England, før han returnerte til Roma høsten 2011.

 

For Romanisti var det en slags kultfigur som returnerte. Han er en ærlig og moderne ledertype, og tar alltid skylden dersom noe går galt.

 

Den gjengse oppfatningen (også min egen) er at han kommer best til rette som sportssjef, selv om han nå har vært mer "koordinator" for Roma.

 

Veldig opptatt av rett/galt, og ønsker å representere positive opplevelser og verdier. Passer kanskje bedre i England enn i Italia.

 

Positivt: visjonær type som har god teft på overgangsmarkedet. Dyktig organisator som ikke gjennomsyrer alt med egne meninger. Moderne type.

 

Negativt: Tenderer mot en noe svevende ideologi. Kan bli mye idéer og lite output. Hvis resultatene uteblir kan det være luftslott-aktig.

 

Konklusjon: Kommer til å savne Baldini. Håper inderlig han lykkes med Tottenham. (Hvis det er der han havner)

 

 

Tok meg så friheten til å stille han følgende spørsmål:

 

Du svarte kanskje på et lignende spørsmål, men er det noen grunn til at han har tatt på seg skylden for det som har gått galt?

 

 

Til det hadde han følgende å si:

 

Han og Sabatini (sportssjefen) har fått mye kritikk for disse to sesongene. Tar vel skylden som øverste sportslige ansvarlige.

Tror de aller fleste synes det var feil mann som gikk i dag. Skulle gjerne hatt Baldini med videre, men tror han har fått nok.

 

 

Meg:

 

Høres ut som en som kan passe inn i Spurs nye "politikk" (de positive trekkene). Takker for svar og utdyping!

 

 

Tror også han passer svært godt der. Opplever han og AVB som like personer med likt syn på fotball. Håper det blir suksess!

 

 

Meg:

 

Hadde vel muligens viten om at han var ønsket andre steder i bakhodet da han tok avgjørelsen ja. Da er vi to! Positiv!

 

For de som er nysgjerrige på hvem det er, så er Twitter-navnet @iPrimaPunta.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...