Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Agenten til Bale har uttalt i et direktesendt intervju på spansk TV at Bale skal være villig til å lytte på bud fra Real Madrid, og at han og Tottenham ikke har diskutert en ny kontrakt.

 

Skulle Bale dra, håper jeg ihvertfall han drar til Real og ikke drar en "Persie".

Mye penger fra et eventuelt salg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se hva som skjer...

 

Fant dette:

 

@SpursNewsForum: Just trying to confirm these quotes from the Marca interview are attributed to you? Any comment on the matter?

Jonathan Barnett: Yes I gave the interview which I hope you read the whole interview

 

@SpursNewsForum: Thank you for your speedy response. I haven’t read the whole interview. I must admit at first glance it didn’t seem great reading for Spurs fans, then again we know how Marca can twist people’s words.

 

JB:Words completely out of context.i [sic] also said we have not spoken to anyone and that gareth [sic] is a spurs player.

@SpursNewsForum: Finally, a possibility Gareth could still sign a contract extension at Spurs?

 

JB: Yes its [sic] a possibility.

@SpursNewsForum: Thank you for all of this Jonathan.

 

JB: Pleasure just don’t kill the agent.we are not so bad.

@SpursNewsForum: It’s not that I have anything against agents in general, but we have had agents disrespect the club and it’s fans before.

 

JB: I have never done that and my record proves that.spurs fans should recognise that and give me some credit

 

@SpursNewsForum: I understand. Unfortunately the media have a tendency to ignore facts and run with the biggest story.

JB: Thank you. Please let the fans know that

 

 

Visstnok de her som har mailet med agenten. Spurs News Verified, om de er til å stole på, skal jeg ikke si noe om..

Lenke til kommentar
Optimistisk... Ser forøvrig ikke poenget med å dumpe Friedel. Har ikke han uansett skrevet under en ny kontrakt?
Fin lagoppstilling det der, bør jo vinne ligaen ganske lett da, mtp. at dere stiller med 12 mann.

 

Har ikke fått med meg at Friedel hadde skrevet ny kontrakt. Førte han der ut i fra at jeg mener å ha hørt (i vinter) at han ikke ville forlenge. Trenger selvfølgelig ikke kaste han på dør, om han har lyst til å sitte på benken.

 

Og ja Martinez inn er optimistisk. Men det er da vel lov å drømme.

 

Er også fult klar over at det er 12 mann på banen. Men tror vel neppe både Villa og Damiao kommer, så derfor har jeg skrevet Villa / Damiao med skilletegn. Trodde dere skjønte den jeg.

 

Når det er sag har vel Damiao vær klart i 5 år nå og Villa får vel tilbud om bedre lønn hos en konkurrent. Så hvem vet. Kanskje det blir Benteke på topp, om han også ikke blir for dyr.

Lenke til kommentar

Sky Sports sier vi har vært i kontakt med Hulk`s agent.. Er jo Sky, men troverdig at vi handler Hulk? Neesj

 

Sky Italy melder at vi har lagt inn bud på Romas Pjanic.

 

Ikke hørt så mye om han, men wiki: old-fashioned playmaker with huge technical qualities"

 

Bare 23 år også

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...