Snurreleif Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Altså, jeg er av de som har sett veldig lite av Damiao, og jeg har aldri vært imponert av statsen hans heller. Men han er ung, og ble toppskårer i OL(?), så noe må jo folket se i han. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Personlig er jeg mer lysten på en etablert toppspiss, men de koster gjerne altfor mye for budsjettene til Spurs. Og begrenser gjerne hvem vi kan få tak på når CL glapp. Har heller aldri sett speielt mye av Damiao, mulig han bare er hypet opp til de grader(?), selvom han gjorde det mycket bra i OL, som du sier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Damiao og to gode midtbane-spillere, så er jeg fornøyd for all del, men har blitt lei av å bli linket til han i uendelige (to år) tider uten at det skjer noe. Men som du sier, vi må være tålmodige og forstå at vi er langt ned på lista over "drømme-overganger", men Vertonghen, Dembele og Lloris beviser at vi alikevel kan få tak i klassespillere. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Zidane(real`s klubb ambassadør) er ute IGJEN å smisker på Bale.. Sier han er en av verdens topp tre spillere, sammen med Ronaldo og Messi.. Når en gammel storhet som Zidane skryter hemningsløst av deg gjennom en hel sesong, så begynner ting gjerne å friste litt. (tror jeg) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tror Bale er såpass oppegående at han ikke dropper å være hos oss en sesong til bare fordi noen sleiker han oppover ryggen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 De trenger farge. Bra at de la turen ned dit. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Heh, er det fysio/legen som sitter rett til høyre for AVB? Edit: Kan se sånn ut Endret 26. mai 2013 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Stemmer det. Godt å se at folket kommer overens. Nesten så man ikke husker overskriftene om "murring i garderoben" ved seriestart.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Scott Parker; From fan favourite to Twitter scapegoat. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Sillyh Season.....! Bentley linkes til WBA og West Ham, David Villa i "advanced talks", Modric linket tilbake(hah), vi er på jakt etter K-P. Boateng og her er visstnok kanskje muligens(osv) neste sesongs drakter. Håper ikke det, likte dem ikke.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Lurer på hvordan de klarer å lage styggere og styggere drakter. Litt som Barca føler jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hjemmedrakta var ganske enkel og pen spør dere meg, resten var "meh". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.standard.co.uk/sport/football/spurs-raid-andre-villasboas-looking-to-splash-out-45m-for-strike-pair-david-villa-and-jackson-martinez-8634131.html Muligens den mest spennende spilleren vi har blitt linket til så langt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 33 millioner for en spiller? Til Spurs? Mulig det er den mest spennende spilleren som er linket, men med den prisen fremstår han vel og som den mest usannsynlige (regner ikke med diverse Real Madrid-spillere som av uforståelige grunner blir linket hvert år selv om de spiller godt med kamper for klubben). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Helt klart usannsynlig, men morsomt å bli linket med slike spillere, selv om det viser at noen journalister vet meget lite om Levy sin pengepolitikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har heller ikke noe tro på Modric-ryktene. Ny trener skal inn, han har vært ett år i klubben nå og spiller garantert bedre neste sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Gidder ikke lese tulle-artikler som linker oss med Modric. Real kommer heller ikke til å ville selge til oss hvis vi nekter å selge Bale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå