oOF Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er liksom vår greie å si det... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 TV2 sporten skriver at Bale kan signere ny kontrakt. Bra for engelsk fotball om det er sant. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er veldig bra, både for Spurs og PL. Personlig tror jeg han blir, den sesongen han har hatt under AVB har vært stor. Leste noe intervju-greier tidligere, der han la mye vekt på ett godt forhold til AVB, både sosialt og spillemessig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Tottenham U-21 nå opp i en 2-0 ledelse over Manchester United i U-21 finalen, på Old Trafford! Mål av Obika og Pritchard, straks pause. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Blir bra om Bale blir i Tottenham. Bra med litt konkurranse! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) 2-1. Endret 20. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Tottenham kan i alle fall være stolte av å ha en lojal spiller som Bale. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Henning Berg på tribunen ser at Carroll blir grisetaklet, slipper heldigvis unna en alvorlig skade. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Og snuoperasjonen er komplett.. 3-2 til Manchester, Tottenham vært helt tannløse i andre omgang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 "Laget ditt kan brenne i helvete og rykker ned neste år. Ingen ting i pl å gjøre" Haha, denne fikk jeg på facebook-chaten i går av en spurs-supporter. Fantastisk fyr 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 "Laget ditt kan brenne i helvete og rykker ned neste år. Ingen ting i pl å gjøre" Haha, denne fikk jeg på facebook-chaten i går av en spurs-supporter. Fantastisk fyr Herre min hatt.. Ingen vits å bli sinte på Newcastle når vi driter oss ut på egenhånd mot Liverpool, Fulham og Wigan blant andre. Han klikket vel på West Bromwich i fjor også da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ryktes nå at David Bentley og klubben skal ha blitt enige om å terminere kontrakten. Ganske glad hvis det stemmer, en spiller som innkasserer 40-50000 pund i uka for å luke hagen. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ryktes nå at David Bentley og klubben skal ha blitt enige om å terminere kontrakten. Ganske glad hvis det stemmer, en spiller som innkasserer 40-50000 pund i uka for å luke hagen. Tar jo en plass på britekvota, og er sikkert en god saftblander! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Han klikket vel på West Bromwich i fjor også da. Jeg må innrømme at jeg klikket en smule på keeperen til WBA i fjor... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg må innrømme at jeg klikket en smule på keeperen til WBA i fjor... Jeg ble ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Tar jo en plass på britekvota, og er sikkert en god saftblander! Hadde sikkert solgt noen drakter til brudorna også.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ryktes at Bale har signert en kontrakt verdt 130k£ i uken, med utkjøpsklausul på 50mill£ som kan taes i bruk etter neste sesong. Stemmer nok ikke, men too cheap imo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er mye frem og tilbake ang. den klausulen, noen sier den ikke eksisterer og at Levy kun lytter til bud over 50 (altså en minimumssum), mens andre sier den kun kan aktiveres om vi går glipp av CL. Uansett er £50m mye med tanke på ny stadion og evt 2 spillere inn til ca £20m (til sammenligning kostet en av våre desidert viktigste spillere, Dembele, 15 om jeg ikke husker feil). Blir jo også spennende å se om han forsvarer den verdien i løpet av neste sesong. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Virkelig opptatt av å komme over oss på tabellen altså. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tom Carroll er Skysports' "Breakthrough-player of the year!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå