Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Og likevel havner dere bak kanskje vårt svakeste lag under Wenger.

 

Snakker vi om det Arsenal-laget som tok 3 mer poeng enn i fjor og 5 mer enn i forfjor? Og som bare to ganger siden dere vant ligaen sist har tatt mer enn 73 poeng? Ta deg en bolle.

 

Edit: Jeg kan fortsette. Arsenal har i år, med unntak av de to nevnte sesongene med mer poeng, sluppet inn mindre mål og scoret mer mål enn samtlige andre sesonger siden de vant ligaen sist.

 

Statisk sett er dette et meget bra Arsenal-lag. Om vi tar i betraktning at de andre lagene, og dette blir jo da min subjektive vurdering slik du subjektivt vurderer dette Arsenal-laget som dårlig, er Arsenal bedre nå enn i tiden de var bankers topp 3-lag i England. Det er det lite å si på denne årgangen av Arsenal. Tre nyinnkjøpte spillere har scoret mer enn 10 mål, Walcott har scoret mer mål denne sesongen enn noen gang før (nesten dobbelt så mye som andre sesonger) og savnet av Van Persie blir tullete å fokusere på ettersom Arsenal faktisk har scoret mer i år enn i fjor. Teamwork og gode kjøp!

 

Du må gjerne få lov til å rakke ned på at Spurs igjen ble slått på målstreken av erkerivalen, men det blir tullete å prøve å dra den prestasjonen Spurs har gjort i år ned i grøfta ved å grunnløst påstå at Arsenal kommer over Tottenham på tabellen selv om de har en påstått dårlig sesong.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Og likevel havner dere bak kanskje vårt svakeste lag under Wenger.

 

BKpYcPkCQAAvG1G.jpg

 

Ny manager og spillestil, nøkkelspillere langtidsskadet gjennom hele sesongen, svakere stall enn i fjor og fortsatt ender vi kun poenget bak dere for andre år på rad.

 

Dere hentet forøvrig Podolski (en æv toppskårerne i Tyskland) og Giroud (toppskårer i Frankrike), Cazorla har vært jevngod med en fantastisk Mata.

 

Er ikke kun Arsenal som kan være uheldige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å følge med på Boas i årene som kommer. Tror han og Tottenham er "The Notebook". Spillestilen Andre vil ha inn tar mer enn en sesong å innføre. At dere i det hele tatt er med å kjempe mot Arsenal og Chelsea er meget imponerende. Blir Bale får dere CL om 2 år.

Lenke til kommentar

Tror ikke dette er postet her enda?

 

Our loan system continues to work well in developing our players and this season saw Andros Townsend voted Player of the Year and Danny Rose voted Young Player of the Year for their respective loan clubs, QPR and Sunderland.

 

Indeed, one stand out feature of the season has been the growth in our supporter base globally. We have seen a 45% growth in the number of supporter groups and we now host official groups around the world in places such as Camp Bastion, Mumbai, Dallas and Moscow to name but a few of the new destinations. We are also currently adding one new supporter group per week from the States as the popularity of the game and 'The Spurs' takes off over there. Welcome to you all.

 

 

Fra Levy sin oppsummering av året: http://www.tottenham...-19052013.page?

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på spillerne de har i stallen så skulle man tro det er en kjempeprestasjon, men som du sier har de ikke prestert.

 

Synes (som deg) at Townsend likefullt har vært god, de spiller jo tross alt mot samme motstand som oss og han har vært vital for de.

Har jo vært i QPR like lenge som Remy.

 

Begge to er også relativt unge, håper Townsend blir vår nye Lennon med mer presise avslutninger.

Lenke til kommentar

Virker som om han ikke vant den offisielle kåringen, men en kåring med et eller annet merkelig navn. Tolker det som årets unge spiller, eller årets spiller stemt frem av unge supportere. Clint Hill vant visst årets spiller mens QPR-fansen vant og årets spiller i en annen kåring der.

 

Forvirrende greier.

Lenke til kommentar

Etter masse trøstepils, og godt selskap, er jeg fremdeles dritskuffet over at Arsenal fikk seg en 0-1 seier, og at Spurs ble EL-lag også neste år.

 

Men i det store og hele....

Er kjempefornøyd med sesongen. Vi har manglet flere nøkkelspillere hele/nesten hele sesongen. Kaboul, Sandro f.eks. Dembele har også vært mye skadet.

 

 

Laget kjørte fullstendig over Sunderland idag. Tre eller fire redninger på strek, de hadde? Var bare one of those days der man stanger mot målet. Bale kom med magi på slutten, som har vært en av våre sterkeste sider denne sesongen, avgjøre en kamp de siste 10minuttene, enten det har vært Bale eller noen andre.

 

Man har ett U21 lag som er ett av landets desidert beste, med 4 spillere som skal til U21 EM.

 

Og når Levy sier: Looking ahead to the summer, we shall continue to seek to strengthen and improve the team and to retain key players, så ser jeg for meg at AVB får støtte til å få inn sine spillertyper. Bli kvitt litt daukjøtt, samtidig som vi får inn ett par forsterkninger, så ser jeg med lyse øyne på neste sesong. Tror dette kan bli bra!

 

Edit: Når vi før denne sesongen mistet Modric, Van der Vaart, og ikke minst King, som alle ville vært selvskrevne i en start-11er, så blir dette en desto sterkere sesong!

 

Skuffelsen gitt seg litt, allerede.

 

COYS!

Endret av Posemedchips
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som om han ikke vant den offisielle kåringen, men en kåring med et eller annet merkelig navn. Tolker det som årets unge spiller, eller årets spiller stemt frem av unge supportere. Clint Hill vant visst årets spiller mens QPR-fansen vant og årets spiller i en annen kåring der.

 

Forvirrende greier.

 

Åkke som, han har gjort sakene sine bra, og en offensiv midtbane-trio med Lennon, Townsend og Bale kan det lukte meget svidd av, vil være kanskje den kjappeste trioen i PL.

 

Skal oppsummere sesongen jeg også når jeg får tid, nettopp kommet hjem fra jobb så lar det drøye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...