Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fullt klar over at vi ikke kan konkurrere med de 4 største i England, eller i resten av Europa forsåvidt, når det kommer til store signeringer, så kanskje vi gjør lurt i å hente ungt?

Er vel i tråd med det som ble sagt om AVB (da han kom til klubben var det snakk om en liste han hadde laget om store unge talenter), og hva Levy sikkert ønsker (sikte langsiktig, og å tjene på evt. salg).

 

Håper ihvertfall på et skikkelig knallkjøp ala Michu eller noe slikt, de største navnene kan vi bare glemme.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Jeg leste den artikkelen du posta på forrige side. Poenget han gjør med at det er masse gode spillere i klubber som ikke spiller i CL som er gode nok for Spurs er jo tåpelig. Hvorfor skulle de ville gå fra en klubb i EL til en annen klubb i EL? Om de er gode nok for Spurs så er de gode nok for en CL-klubb og da går de mest sannsynligvis dit. Eller til Russland.

Lenke til kommentar

Både Vertonghen, Lloris og Dembele er gode nok for f.eks Chelsea, men vi klarte å få de til klubben grunnet flere faktorer (Chelsea og andre hadde ikke de som prioritering etc), og samtlige er gode nok for CL etter min mening.

Det er mulig å hente klassespillere, men tviler sterkt på spillere som Willian, Moutinho, Damiao etc.

Lenke til kommentar

Forstår fortsatt ikke hvorfor Verthongen kom. Han må jo elske Spurs. Lloris? Var det noen andre CL-klubber utenom Frankrike som var interesserte? Dembele kom fra en midt på tabellen-klubb, og kan ikke sammenlignes, selv om han burde være ettertraktet av andre klubber på samme nivå som Tottenham. Men vi kan jo konkurrere med slike klubber om å hente spillere fra dårligere klubber, selvsagt.

Lenke til kommentar

Vertonghen skal angivelig ha takket nei til Woolwich fordi de ville bruke han som DM.

Lloris er en verdensklasse-keeper som mange klubber har holdt øye med.

Dembele sin situasjon er jeg dog enig i, heldige med at vi handlet kjapt der.

 

Ang Rose er det en god artikkel fra Eplindex.com her.

Han lager fortsatt for mange frispark, men overrasker meg positivt sammenlignet med andre venstrebacker (engelske sådan).

 

 

Og mens jeg er inne på Eplindex.com og ni-leser, så kan jeg vise til Vertonghen sine imponerende tall:

 

jan-defending.png

 

Dembèlè har ikke vært så ille han heller

 

Synes dette sitatet sier det ganske bra:

Football fans are definitely becoming more aware of how good Dembélé is, but I think he is still relatively underrated for his performances for Spurs this season. How Tottenham can be named a one man team when they have this guy around is beyond me!
Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Stemmer dette er jeg skeptisk til jeg har grunner til det motsatte, er på ingen måte i nærheten så god han har vært, dog i form vil jeg fortsatt si han er bedre enn Adebayor og Defoe (ihvertfall per dags dato).

 

Men! (og et stort men)

Hvis denne overgangen stemmer kan det bety at blir flere midler til playmaker og evt. ving/er eller venstreback.

 

Villa og Pebic for ca €15m f.eks er ikke gærnt, selv om jeg som alle andre sikler etter en goalgetter av verdensklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...