Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huddlestone for Carroll..

Huddlestone for Siggy..

Huddlestone for Dempsey..

 

Uff, jeg skjemmes den spilleren. Si hva dere vil...

 

I dag spiller han samme rolle som Modric spilte. Men i motsetning til Modric så mangler han alle egenskapene en midtbanespiller skal ha.

 

Edit: Vertonghen fører ball bedre en Huddlestone.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Må skje litt i sommer for å få ting på rett kjøl igjen.

Er en del spillere i klubben som ikke holder mål.

 

Ser for meg at Rose, Townsend og kanskje Kane kommer inn i laget igjen.

Jeg er så mektig lei Ekotto nå. Samme gjelder Huddlestone.

 

Ekotto eier jo ikke skam. Driver å lunker rundt på banen.

Huddlestone faller så fort igjennom. Har noen lure pasninger en gang i blant, men det blir så utrolig masse støttepasninger og annet surr med han.

Litt som med Jenas. Har potensiale men lever ikke opp til det.

 

Edit: Jeg pleier egentlig ikke å være av den sytende typen. Men dette året her har de hatt SINNSYKE sjangser på å ta medalje men det vil seg liksom ikke.

Håper AVB får en sum av Levy og så er det opp til han hva han gjør med pengene.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

BAE hadde enda en dårlig kamp. Nå begynner til og med jeg å bli lei...

 

Hadde Adebayor lagt ned like mye innsats, guts og vilje som han gjorde i dag i alle kampene han spilte så hadde Tottenham vunnet ligaen. Jeg merker at jeg egentlig bare hater han enda mer når han plutselig spiller bra ut av det blå.

 

Mest irriterende med BAE i dag? Går i dueller inne i 16-meteren på oppspill når Verthongen allerede er i duellen. Passe på kantspilleren som løper inn i rommet på venstrekanten han etterlater seg? Nei det er ikke så viktig...

Lenke til kommentar

Det er vel fortsatt håp for topp 4. Arsenal kan snuble mot newcastle, though det samme kan skje med spurs mot Stoke borte. Uansett en bra sesong, CL kvalifisering eller ikke. Satser på at vi selger Bale og kjøper inn en mer stabil spiss enn Ade, det sammen med Townsend+Rose tilbake på lån og Sandro+Dembele tilbake fra skade bør gi et bra løft.

 

Og Siggy må spille hver kamp. Han var spurs' beste i Mars og hadde én dårlig kamp (der forresten ingen spilte bra) som gjorde at han nå er backup for Holtby og Dempsey? Bale i midten er så destruktivt som man får det, enten skyter han i mål eller så blir det ingenting.

---Ade(ny spiss)---

Bale-Sigg-Lennon

--Dembele-Sandro--

Rose-Vert-Daws-Walker

------Loris-------

Er for meg den opplagt best e måten å gjøre det på. Defoe, Dempsey, Holtby, Parker er backup, superinnbyttere og squadfyll.

Lenke til kommentar

Enig at Siggy må få fler sjangser. Holtby virket utrolig nervøs utpå der igår, mye feilpasninger.

 

I midtforsvaret bak vil jeg, selvom Dawson har spilt bra, gjerne se Vertonghen og Kaboul. Walker på høyre og Rose/nykjøp på venstre.

 

Dembele/Sandro på midt er kanon, hvis de holder seg skadefri. Fått Ade til å akseptere en prestasjonsbasert kontrakt, så kunne han gjerne spilt topp neste år også ;)

 

 

---Ny spiss---

 

Bale - Siggy - Lennon

 

Dembele - Sandro

 

Rose/ny mann - Vert - Kaboul - Walker

 

Lloris

 

 

Eventuelt fått inn Moutinho, han kan fint spille der som Siggy er satt opp :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...