Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Jungeltrommene sier at de som har spurt Dembele om han tror han blir klar til Onsdag, har fått nei som svar. Hva er det kidsa sier? FML? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Carroll, Carroll, Carroll! 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Huddlestone og Carroll sentralt? Blir en målrik aften da i så fall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Luongo med mål for Swindon. AVBs golden man (Hulk) med hattrick for Zenit. Endret 4. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 AVB skal ha uttalt at både Lennon og Dembele er tvilsomme til Onsdagens kamp. FML v2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Artig lite bilde som sirkulerer på twitter nå: 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ronaldo azz, get ur own image! Uansett, hva er oddsen for å se Vertonghen som DM Onsdag? Endret 4. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Tja, Jan er jo litt potet, kan brukes til det meste får jeg inntrykk av. Er Parker ute lenge? Ikke sett noe om han. Mer urolig for venstrebacken vår. Hvis Ekotto spiller slik han gjorde til tider idag, kommer Chelsea til å ha lekestue baki der. Dog, glad for å se en ting. Syntes Walker har stabilisert seg på ett bedre nivå i det siste enn han har hatt tidligere i år Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Jan er god nok til å spille DM etter hva jeg har hørt, var jo en av grunnene til at Woolwich var interesserte. BAE er ustabil ja, ble merkelig nok valgt ut til MOTDs lag dog , de må ha sett noe jeg ikke så. Walker har heldigvis stabilisert seg, ang. Parker tror jeg ikke han er klar til Onsdag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Kom han fra kanten, skjærte inn og skåret mål sa du? Merkelig.. Aldri sett før! Synd at dette virker som å være planen som skal gi Spurs poeng. Vente til Bale får rom utenfor 16-meter til å fyre løs, altså. For all del, veldig effektivt, men noe ensporet! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Og der røk CL. Får håpe Bale blir ett år til da... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Det er fortsatt opp til oss, er ikke slik at vi MÅ komme foran både Chelski og Woolwich. Chelski har oss og Everton igjen, to tøffe kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Og der røk CL. Får håpe Bale blir ett år til da... Vinn alle tre kampene, det er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Vinn alle tre kampene, det er ikke verre enn det. Vinne mot Chelsea borte? Sett Spurs spille siste måneden? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg må vel innrømme at jeg holder en knapp på at Chelsea vinner, men Tottenham kan greit klare å vinne den kampen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 5. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2013 Var ikke noe godt resultat idag, nei. Fremdeles helt opp til eget lag å ta dette, men blir pokker meg ikke lett borte mot Chelsea. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Forundrer meg ikke om vi vinner på brua, men går på en smell på Britannia. Er så Spurs som det kan få blitt. Må bare satse på at barcodes er i gjørmekampen og spiller glitrende mot scum i sisterunden. Wigan kan også kjempe godt når det trengs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Villas-Boas, the manager Tottenham needs. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Bale søker om å få "trademarke" hjertefeiringen. Er visstnok en logo han har lyst å få rettighetene til, kleskolleksjon next? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Edit: Står jo i artikkelen at det er snakk om smykker og klær. (Og pisker, om jeg ikke misforstod...) Endret 7. mai 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå