Posemedchips Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Jo, så sjarmoffensiven er i full gang da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2013 Han begynte allerede en måneds tid tilbake. Slu franskmann.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Bale vant ny pris - Footballer of the Year by the Football Writers' Association. Før han, så er det kun Ronaldo som har vunnet alle tre prisene i en og samme sesong. Gratulerer til Bale! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Hvilken spiller og herlig fyr! Enda har han sine beste år foran seg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 AVB: "Bale will stay" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Som jeg sa forrige gang han snakka om at Bale skulle bli: Hvorfor gjøre dette nå før kampene er ferdig? Hva om Bale ikke føler det samme osv? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Lever i håpet at når AVB sier det så bastant, så har de kommet til en enighet på bakrommet med Bale. Mulig jeg bare er godtroende, men Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Han har vel ganske lang kontrakt, har han ikke? Tottenham MÅ jo ikke selge, hvis de ikke vil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Han forlenget kontrakten like før sesongen om jeg ikke husker feil, er vel en 5 års kontrakt nå TROR jeg. Hjelper uansett lite om Bale vil dra hvis Levy nekter å selge. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Det jeg kunne finne ut, var at han har kontrakt til 2016. On 27 June 2012, Bale signed a new four-year contract, committing his future to the club until 2016 Så hvis det ikke kommer ett bud som er hinsides ALL fornuft, blir han nok Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Da vil han vel kunne kjøpe seg selv ut etter neste sesong, i teorien? Er det ikke en eller annen dom som åpner for det? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Mjo, han kan vel i teorien det. Kjapt søk gir artikkel 17,(side 14 i pdf) som åpner for å kjøpe seg ut. Under visse kriterier, er ikke fritt frem. Edit: Den regelen skal visst bli justert litegranne, etter at den visstnok har blitt misbrukt på en måte som ikke var meningen. Når den blir det, vet jeg ikke. Endret 3. mai 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Vel, da er det tydeligvis lov å håpe at han blir med neste sesong og. Men da vil han jo bare ha to år igjen på kontrakten, og da må Spurs selge om han ikke skriver under ny i løpet av sesongen mtp prisforskjellen på spillere som har ett og to år igjen. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Assou-Ekotto, altså! Under skaden i høst satt han kamuflert blant THFC-fansen på kamper, for å lære hvordan de tenker http://www.guardian.co.uk/football/2013/may/03/benoit-assou-ekotto-tottenham 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Herlig type, det skal han ha Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Både Dembele og Lennon er i startoppstillingen idag! Lloris; Walker, Dawson (capt), Vertonghen, Assou-Ekotto; Lennon, Huddlestone, Dembele, Dempsey; Bale, Defoe. Friedel, Caulker, Naughton, Carroll, Holtby, Sigurdsson, Adebayor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Og Huddern får sjansen også, sweeeet! Forøvrig har Obika fått nettkjenning for Charlton! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Kampen blir utsatt 30 min pga trafikkproblemer Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, det var jo som faen da Sitter her fullesjuk som en kråke, og hadde egentlig bare tottenham-kampen å leve for 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Ikke helt fornøyd med laguttaket, men det holder til seier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå