Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både og.. Defensivt gjør han stort sett sakene sine. Men blir litt for mye piruetter og føring av ball. At han driver å prøver å trenge gjennom motstander forsvaret mens han fører ball, går aldri som planlagt, syntes jeg. Som ryddemann på defensiv midt klarer han seg bra.

Kommer sikkert ett bedre og lengre svar fra kæptn bøtthurt om litt, ser han leser her også :tease:

Lenke til kommentar

Har Scott Parker tapt seg såpass mye etter hvert? Virker som om han ikke er spesielt populær blant supporterne lenger.

Nja, både og synes jeg.

Først og fremst må vi huske at han var ute store deler av sesongen med skade, og hvis man også tar i betraktning alderen så kan det jo muligens være en større utfordring å komme tilbake fra slike lange skader, spesielt med tanke på hva jobben hans først og fremst er (ballvinner).

I fjor hadde han også en mye enklere jobb når han først fikk ballen tør jeg å påstå. da vi hadde en Modric som visste hva han skulle med ballen før han fikk den, og en Van der Vaart som har mye kreative evner i seg (spesielt sammenlignet med spillerne vi har der fremme nå).

Nå har han derimot ingen klar playmaker å gi ballen til, da Dembele er en spiller som heller avanserer med ball, eller spiller langs bakken (ikke nødvendigvis noe galt i det).

Han har heller ikke den samme offensive brodden han kunne ha i sin tid hos West Ham (det hadde han heller ikke i fjor dog), og han bruker nok lengre tid med ball i år (kan sès i direkte sammenheng med hva jeg skrev tidligere) enn han gjorde i fjor.

Jeg tror fortsatt fansen har enorm respekt for Parker, men jeg tror de fleste ser at han enten sliter med tempoet, eller lider av at motstanderne vet han kan få beholde ballen da han er minst farlig med den av våre offensive fibre.

Kommer sikkert ett bedre og lengre svar fra kæptn bøtthurt om litt, ser han leser her også

You know me all too well.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Har Scott Parker tapt seg såpass mye etter hvert? Virker som om han ikke er spesielt populær blant supporterne lenger.

Problemet er ikke at han har tapt seg. Problemet er at under Redknap så spilte han utelukkende ballvinnende terrier som løp rundt foran stopperne og sparka ballen til Modric/andre så snart han vant den. Det er han god til. Nå skal han liksom være en del av det der systemet til AVB hvor alle midtbanespillerne skal rullere og være box to box. Han prøver bra, det skal han ha. Men alle lagene vet jo at han er elendig til å føre ball så de bare driter i å markere han noe særlig med mindre han nærmer seg mål, han får ballen siden de andre ofte blir dårligere pasningsalternativer for Spurs-spillerne, Parker får rom og fører ball og så ender det i at han går seg fast til slutt.

Lenke til kommentar

Hvor handlet du billetten gjennom? Jeg sitter hele tiden med tanken på å reise på kamp, men blir foreløpig bare med tanken :(

Helgekampene handler jeg som oftest via reisebyrå. Dyrere, og ikke verdens beste billetter, men sikre billetter og gode hoteller. Dessuten reiser jeg gjerne med min far og han pleier spandere. Midtukekamp, som jeg har vært på en gang med Spurs og en med Fulham, har jeg kjøpt via nettsidene deres.

Lenke til kommentar

Skulle det mot alle odds skje at Damiao signerer for Spurs, så vil han garantert bli en flopp selv Adebayor vil være sjalu på.

Merk mine ord.

Tipper denne sagaen tar en ny vri denne sesongen. Spurs kommer til CL, Daimao kommer til Spurs, Daimao blir den nye Postigol.

:p

Ang. hva AVB sa om å hente tilbake Rose, det sa han vel allerede i Januar, men det er hva Rose sier som bekymrer meg, da han vil spille fast.

Lenke til kommentar

Rose bør lære seg å takle før han spiller fast noe sted. Naughton har uansett fått massevis av spilletid i år, og Rose er vel en bedre venstreback enn han er, så spilletid blir neppe noe problem. I alle fall ikke om BAE ikke finner formen sin neste sesong. Og Rose er en ok backup på venstrekant og.

Lenke til kommentar

Tottenham winger Gareth Bale has played down talk of a summer move away from White Hart Lane. - Sky Sports

Sier vel ingenting nytt der, dessuten er det morsomt at han sier han ikke kan noe for alle spekulasjonene.

Joda, hvis man ikke uttaler seg om at man en dag vil spille i Spania, så kan man spare seg for mange slike rykter :p

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Hahahahahaha!

President i Internacional, Giovanni Luigi, hevder at Leandro Damiao mest sannsynlig spiller for Tottenham neste sesong. 23-åringen har lenge vært koblet til Napoli, men nå kan det se ut som London blir neste stoppested likevel.

(Inside Futbol)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...