Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjo, men som jeg skrev i kamptråden, så er Wigan et forferdelig lag å møte på tampen av sesongen, skulle United vinne i morgen er det fortsatt ikke tapt.

Må heller ikke glemme at Chelski har igjen oss, Everton og United, it ain't over 'til it's over bitches!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Nå er det heldigvis mer enn 2 kamper som avgjør om hvorvidt vi fortjener CL eller ikke..

Det ser ikke lyst ut for CL-kvalik i år nei, men med tanke på hva man burde kunne forvente før sesongstart (ny manager, svekket stall), så mener jeg at en 5. Plass vil være god prestasjon ut i fra forutsetningene.

Av de som er på topp 5 i øyeblikket har vi desidert svakest stall, og mindre inntekter i form av sponsorer, billett-inntekter osv osv, så å ende på en 5. Plass er kanskje ikke unaturlig?

Med det sagt har jeg stor tro på mannen på sidelinjen, men vi må få større bredde i laget, og spillere som Holtby må få mer tid før vi faller en endelig dom, husk også at han fortsatt er meget ung.

Vi er i en slags "ny-etablerings" fase, hvor vi har fått splitter nytt treningsanlegg, en ny stadion er på vei, vi har et meget spennende ungdoms-akademi med talenter, og flere unge spillere i første-ellevere, samt at vi er en klubb som drives fornuftig.

Må vi ha en større og sterkere stall, hvor alle spillerne må kjempe uke inn og ut for å få spille?

Helt klart, men selv med CL-spill en gang i blant har vi ikke i nærheten av den samme omdømme som de over oss på tabellen internasjonalt, så å håpe på en mega-spiss eller en ving i Lennon-klasse eller bedre er ønsketenkning.

Vi trenger en eller to signeringer som er relativt uskrevne blad i BPL, og som vi kan få fullt utbytte av (Michu og lignende), men selvsagt er dette risikabelt.

Vi kan fortsatt få se CL-kvalik på WHL til neste år, men den brutale sannheten er at det trengs mer enn CL-eventyr en gang i blant for å virkelig kunne konkurrere med de helt der oppe.

Men fremtiden er lysere enn på lenge, og jeg mener det blir utrolig spennende i toppen når Woolwich mister Wenger, Man U Ferguson og vi får en bredere stall (som vi faktisk benytter) og ikke lider like mye av å miste spillere som Kaboul, Sandro og Lennon med skade.

The future is bright, the future is Lilywhite :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke!

Flotte nyheter! :D

Edit: Trivia!

Vi har nå hatt Årets unge spiller to år på rad (Kyle Walker i fjor, Bale i år).

Før Walker var legenden Glenn Hoddle den siste til å vinne (79/80).

Bale er første Spurs-spiller som vinner Player of the Year to ganger (vant sist i 2010/2011).

Pat Jennings (75/76), Clive Allen (86/87) og David Ginola (98/99) har vunnet tittelen tidligere.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Ønsketenkning mot Southampton

Defoe

Dembele

Bale - Holtby/Carroll - Lennon

Parker

Vertonghen - Caulker - Dawson - Walker

Lloris

Ønsket er å se Parker gjøre den samme sweeperjobben som Sandro gjør.

Han skal holde seg i midtsirkelen og bakover. Eneste jobben hans er å vinne ballen og avlevere den.

Ikke vente til motstander er helt oppi han, ikke snurre rundt og ta piruetter, kun vinne bal og passe på ballfører.

Bale og Lennon helt utpå kantene. Holtby/Caroll foran Parker som ballfordeler og terrier.

Dembele har fart og er flink til å gå forbi. Må bruke han dypere i banen en det de har til nå.

Defoe på topp som vandrende spiss. Skal ikke mye til for å overgå forrige kamp. Kjøre diagonale løp, og trekke med seg spillere ut så det blir større rom for Dembele.

Sliter vi med å få mål så kan Bale spille ren spiss på slutten av kampen.

Bytter ved 60 min. Carroll/Holtby inn for Holtby/Carroll.

--

Stoke kan få Adebayor. Selv om Dempsey scorer mål så synes jeg ikke vi ser nok av han.

Sigurdsson kan komme inn for Dembele på slutten om han er sliten.

At dette skjer og at folk er enige med meg skal vel litt til, men det er et lag jeg selv ønsker å se.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Er 100% enig med deg angående Parker. Han har desverre ingenting å gjøre fremover. Men allikavel er han der kamp etter kamp. Føler aldri at det blir farlig på noen som helst måte når han prøver seg på ett løp med ball..

Ser gjerne at Carrol får prøve seg fra start, så kan Holtby komme inn å leke plagsom terrier de siste 30min. Dembele gikk jo ut med skade nå sist, har ikke sett noe om hvor alvorlig. Så ut som en strekk, så.. Siggy har jo gjort sakene sine den siste tiden, så han er ikke noe dårlig erstatter.

Hudder`n har jo vært grei i det siste, også..

Adebayor har jeg endelig mistet trua på, så han kan bare sitte på benken. Defoe er av og på, aldri godt å vite med han. Leste at han hadde 19 touches på ball mot Wigan(ikke allverden) Dempsey gjør litt lite av seg, scorer mål som du sier men.. Så har han også en del håpløse langskudd.

BAE gjorde ikke så mye av seg når han kom inn, så Vertonghen på venstre er bedre. Evt Jan i midten senere i kampen, inn med BAE og håpe han har stått opp med løpe og pasningsfoten?

Mye skriving for å si at i utgangspunktet er jeg enig med startoppstillingen :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...