Lucky Luciano Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Haha..for en fantastisk research av Viasat-studioet som sitter i studio å diskuterer duellen Sneijder-VDV. Endret 20. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Samme gjorde forøvrig jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hørte de snakket om VdV i stad. Har de fortsatt ikke skjønt at han ikke kan spille? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke ord mens Fattern sitter her å banner høylytt. Kan noen si aprilsnarr snart og la kampen starte? Endret 20. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ligger dårlig ann for seier her ja, må si jeg ble overrasket over 4-0 til pause. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Faen, utvisning og 3 mål på 13 min.. Syke greier.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) At det skulle være en såpass nivåforskjell hadde jeg ikke trodd. Herlig å se Coutinho og Biabiany storspille, førstnevnte kommer til å bli alvorlig god. http://www.youtube.com/watch?v=qjZh74EDlfw Endret 20. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Fy faen så god Bale er! Edit: Irriterer meg grenseløst at folk ikke prøver når de ser hva Bale får til. Jenas driver å loffer rundt på midten. Keane kommer inn og toucher ballen 3-4 ganger. Bale får ballen og gir 150% hver jevla gang. Endret 20. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Tar av meg hatten for Bale. Satt hjertet i halsen da han banket inn det tredje, ble litt lite konsentrasjon der på slutten.. Ikke akkurat noen 4-3 kamp dog Endret 20. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Inter slappet av alt for tidlig. Men herregud for en spiller Bale har utviklet seg til!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ser ikke for meg at Bale forsvinner til en større klubb etterhvert. Å drive å loffe rundt i bølgedaler hos Tottenham er ikke akkurat attraktivt. Ikke særlig vanskelig å lage seg CV heller når resten av laget presterer så dårlig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fy faen så god Bale er! Så god at du glemte han i lagtippinga di? Sterkt å score hat-trick i CL, og det på bortebane mot den regjerende mesteren også. Bare litt synd at Spurs ikke våknet før 4-0. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Fy faen så god Bale er! Så god at du glemte han i lagtippinga di? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Blir meningsløst å snakke om nivåforskjell når kampen utviklet seg som den gjorde. Men fint at b-forsvaret vårt fikk en lærepenge og ble en erfaring rikere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 wow ...Bale ja litt av en spiller. Forsvinner vell fort til Real om han forsetter sånn Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tipper forresten at Viasat har lært seg fornavnet til Bale nå. Har vært litt lei av å høre om Christian Bale i CL-kampene vi har spilt før denne. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fra Highbury-tråden: Ny DVD! Hahahahaha 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Katastrofal start på førsteomgang, akkurat som mot Young Boys. Skulle tro vi hadde lært at å slappe av fra starten borte i CL ikke fungerer etter første forsøk... Uansett, vi fokuserer i andre omgang og utnytter at Inter tror de kan slappe av på 4-0. 4-3 borte er et veldig godt resultat sett for seg selv, spesielt om det hadde vært i en knockout runde. At Harry setter inn Keane for Crouch i stedet for Pav stiller jeg meg totalt uforstående til. Keane har kommet inn flere ganger nå og ikke gjort noenting, og om han gjør noe prøver han på alt alene og mister ballen. Det virker som Pav er på vei til å finne formen, så han burde ha spilt fra start IMO. Crouch er jo helt udugelig som ensom spiss, eneste han får til er assists, men når VdV ikke er der for å ta imot ballen er det bare tull å ha Crouch på topp. Å bytte ut Modric men la Jenas få spille var også et veldig rart valg. Jenas stod stort sett å så på mens Inter spillerne løp forbi ham og scorte i første omgang. Hutton har ingenting i en bortekamp å gjøre. Han ser bare fremover og klarer ikke dekke opp der han skal være. Blir også lett dratt langt ut av posisjon av et god Inter angrep. Urutinert. Gareth Bale... For en spiller. Fantastisk. Det er han ene og alene som drar oss inn i kampen igjen. Lennon gjorde også en god del bra på andre kanten. En ting er jeg redd for: Hvis Levy får et høyt nok bud, kommer han sannsynligvis til å selge Bale. Harry har sagt at Bale ikke er til salgs. Om salget går gjennom tror jeg Harry stikker også. Det blir i alle fall veldig mye lettere for Harry å ta en eventuell trenerjobb for landslaget om han ikke får beholde de spillerne han trenger for suksess med Spurs. @Torstein: Dra tilbake til det stemningsløse Emirates og nyt den støvete pokalsamlingen deres. Endret 21. oktober 2010 av Igniztion Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 @Igniztion: tipper grunnen til at Pav ikkje spelte, er fordi han blei spart til laurdagens PL-oppgjer. Arsenalfans: Blir de ikkje lei av den dvd-vitsen snart? De drar jo stadig den samme vitsen om og om igjen, og ja, eg skal innrømme at eg lo og tykkte den var morsom i starten, men no byrjar eg rett og slett å bli rimeleg lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå