Sexylubb1 Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Slik Tottenham spilte i slutten av kampen mot City, så var Bale nesten en slags spiss i en 4-3-3-formasjon som minnet noe om det AVB hadde i Porto og forsøkte i Chelsea. Det kan godt hende at han ser nettopp den effekten den formasjonen hadde i den kampen som et signal om at laget kanskje er klare til å kjøre enda mer AVB-stil, noe som nødvendigvis betyr at Bale må på kant for å spille en slags inside forward ved siden av Defoe/annen spiss. I så fall blir nok Huddlestone neppe foretrukket på midten med mindre det er som et slags defensivt kreativt/pasningssterkt anker med to løpere foran seg (ser for meg Sandro/Holtby/Dembele her), men det er nok mer sannsynlig at Sandro tar den plassen. Bedre ryddegutt, og nok kreativitet ellers i laget til at det skal være nødvendig å spille med en "Alonso" som eneste holdende midtbanespiller. Om en slik omlegging er på gang er jeg mer usikker på om Lennon egentlig passer inn i en slik formasjon. Edit: Håper som alltid på en ny spiss. Backer bør ikke være noe problem. I alle fall ikke om Walker og BAE finner formen igjen. Om alle de andre blir og godtar rotering/backup og Townsend kommer tilbake og holder det tilsynelatende gode nivået sitt så er det ikke kritisk med tanke på hvem som skal spille kant når Bale/Lennon er skadet heller. Endret 26. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Da har U21-Gutta vunnet sin "divisjon"! @ShaqCoulthirst: Officially Champions Of Our U21's League, Great Achievement...#BPLU21 #COYS #THFC Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Lover godt for tiden fremover Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 AvB sier at Bale garantert blir, hvis Spurs kommer til CL. Enkelt, vinn resterende kampene, så har vi topp 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 AvB sier at Bale garantert blir, hvis Spurs kommer til CL. Enkelt, vinn resterende kampene, så har vi topp 4 Såpass ja? United kunne sårt trengt en skikkelig ving. Da vet jeg hvilke resultater jeg ønsker mot Arsenal og Chelsea i de neste to kampene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Såpass ja? United kunne sårt trengt en skikkelig ving. Da vet jeg hvilke resultater jeg ønsker mot Arsenal og Chelsea i de neste to kampene. Har ikke United kjøpt en for 15 mill allerede? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Har ikke United kjøpt en for 15 mill allerede? Jo, men han er ingen ferdig produkt og har ikke bevist noe i toppdivisjonen enda. Ser for meg at to av Valencia/Nani/Young forsvinner, og da er det viktig å få på plass en klasseving. Lurer på hva som skjer med Bale hvis det ikke blir CL, tror det fort kan bli sommerens store overgangssaga. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Såpass ja? United kunne sårt trengt en skikkelig ving. Da vet jeg hvilke resultater jeg ønsker mot Arsenal og Chelsea i de neste to kampene. Pfft, dere fikk Berba, får klare dere med det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Levy selge Bale til United? ......Jau .... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Levy selge Bale til United? ......Jau .... For 80 millioner? Tror han hadde gjort det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Ser for meg Ferguson punge ut £80m etter å ha brukt £15m på Zaha. Husker også hvor vi solgte Modric, greit at Levy er forretningsmann, men tviler sterkt på at han ville solgt til noen i England, ny stadion eller ei. Dessuten vil vel Bale til Spania. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Så er jo spm, har Bale lyst å gjøre det samme som f.eks Modric. Gå fra fast plass og heltestatus i Spurs, til å sitte på benken halve tiden i f.eks Real. Tviler på at Bale hadde slitt benken, men trodde også Modric skulle spille mer enn han har gjort. Han går ikke til Utd, nekter å tro det. Mer penger, man vinner gjerne også ett trofe eller to rimelig kjapt. Men hvis du bare spiller litt av og til, så... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Naughton; Dembele, Huddlestone, Parker; Dempsey, Defoe, Bale. Aaron Lennon is back on the bench. Subs - Friedel, Assou-Ekotto, Caulker, Carroll, Holtby, Lennon, Sigurdsson. Adebade ute av laget? Endret 27. april 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Kunne jo hatt han på benk, men ikke et alt for stort tap. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Dembele ut med strekkskade etter 40min ser det ut til Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Lei av Parker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Au da.. Er på jobb, så hvordan er kampbildet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Tottenham eier kampen. Wigan scorer på corner etter dårlig jobb av Verthongen. Går på ball og ignorerer mannen sin. Har vel skjedd noen ganger nå... Samtidig har Spurs ingen på stolpen (det pleier de vel ha?). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Bale spilte på høyre i første forresten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2013 Rapporter Del Skrevet 27. april 2013 Spørs om Walker skyr stolpen grunnet tabben mot City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå