Posemedchips Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Nei nei, gleder meg jo til å se Kaboul og Vertonghen i midten, jo Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Han er jo beste venstrebacken vi har. BAE inkludert. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det er sant. Men Jan har vel ytret ønske om å slippe å spille fast venstreback. (tror jeg) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jan kom til Spurs for å få spille i den posisjonen han aller helst vil spille, nemlig som stopper. Å da henvise han til venstreback skulle det skje at BAE drar er tåpelig, og ikke minst respektløst ovenfor spilleren. Jeg er helt enig at som venstreback er faktisk Vertonghen beste alternativ om dagen, men jeg mener han er en bedre stopper enn venstreback. Hadde det vært fantastisk med en forsvarslinje bestående av Vertonghen, Kaboul, Dawson/Caulker og Walker? Helt klart, men jeg er faktisk veldig spent på Rose når han kommer tilbake fra lån, da han vil kunne bidra med angrepsvilje og fart. Nei la Vertonghen få spille som stopper, og hent heller inn en backup skulle BAE dra før neste sesong. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Bedre å satse på Verthongen som stopper, der er han rett og slett klasse. Blir litt som Phil Jones, som er klart best som stopper, men blir brukt litt for mye ut av posisjon, rett og slett for han behersker det. Danny Rose synes jeg har hatt en forholdsvis god sesong i Sunderland. Tror Tottenham gjør lurt å satse på han, i alle fall som backup. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Steve Archibald, som spilte for Spurs på 80-tallet og som har jobbet som agent siden han la opp, twitret dette igår: Just a note of interest for Spurs fans, I offered Robert lewandowski to Spurs when he was stll playing in Poland, for less than 5m, pity ! Clicky I etterpåklokskapens navn, kunne det vært ett godt kjøp Endret 25. april 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Har diskutert det der før med et søskenbarn. Husker ikke hvilke spillere det gjelder på strak arm, men det er ikke første kjøpet de har gått glipp av. Forstår heller ikke at vi ikke har klart å holde på Graham Carr. Mannen som signerte flere av Newcastles storspillere i sist sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Steve Archibald, som spilte for Spurs på 80-tallet og som har jobbet som agent siden han la opp, twitret dette igår: Just a note of interest for Spurs fans, I offered Robert lewandowski to Spurs when he was stll playing in Poland, for less than 5m, pity ! Clicky I etterpåklokskapens navn, kunne det vært ett godt kjøp Han sier også at flere andre klubber takket nei, så var heldigvis ikke kun oss. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Stemmer, glemte å skrive det inn. Hadde dog vært morro med en liste over de klubbene som sa nei til han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Men tenk slik på det: Hadde han gått til oss hadde han spilt for United eller noe slikt nå. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Men tenk slik på det: Hadde han gått til oss hadde han spilt for United eller noe slikt nå. Hehe Rose sier idag at han har bestemt seg for hva han vil gjøre neste år. Er opp til klubbene å bli enig. Regner med han vil spille fast, og da er vel sjansen større for det i Sunderland enn Spurs. Time will show.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Spørs jo hvordan fremtiden til BAE er også. Å kun ha Fryers eller Vertonghen som alternativ på venstrebacken er litt tynt. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Slipper BAE unna en ny langtids skade, og finner godformen igjen, så ser jeg gjerne at vi beholder han. Ser bilder fra dagens trening, og der er faktisk Zeki å trener med førstelaget idag. Og enda bedre; Lennon! Come on, chaaaaase me! 1 Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Noen tanker om defoe sine sjanser til å starte mot wigan? Vurderer å slenge han inn på fantasylaget. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Var i stor grad avgjørende mot City, og vil vel være opp i mot 100% til Wigan-kampen, men vet jo aldri hvordan manageren tenker eller hvordan formen hans faktisk er. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. april 2013 Rapporter Del Skrevet 25. april 2013 Litt hipp som happ, egentlig. Hvis Defoe har mer enn 45minutter med fotball i kroppen, så er det nok ett enkelt valg å sitte ut Adebayor. AvB hadde en pressekonf, eneste han sa om saken var sånn ca "godt å ha han tilbake, blir ett vanskelig valg mellom han og Ade". Personlig tror jeg han starter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Savn. Beistet er ihvertfall på beina igjen! Endret 26. april 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Gleder meg nesten som en unge til å se fandenivoldsk-heten hans igjen på banen. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Tenk på neste år med Champions league og denne rekka: Lloris Walker - Kaboul - Vertonghen - BAE/Ny Back? Sandro - Holtby Dembele Lennon - Ny Spiss - Bale Liker tanken på Holtby mer sentralt i banen, som det snakkes om i artikkelen her. Kan samtidig kjøre Dembele høyere opp som en ACM, slik at vi får det syke drivet hans litt høyere på banen, samtidig som vi får muskel og duelstyrke i rommet mellom motstanderens midtbane og forsvar. Bale har gjort det bra i år, men jeg vil fortsatt ha han tilbake ute på vingen og ikke i 10'er rollen han har spilt i det siste. Med hans syke fart er han en like stor trussel ned på kant som i midten. Han kan fortsatt få skjære inn av og til og avslutte. Men jeg synes Tottenham har mistet mye av kant-trusselen sin, ved at både Lennon og Bale skal trekke inn i banen så tidlig. Ny spiss er vel selvforklarende og et tema de fleste har rop om de siste månedene. Men jeg vil gjerne beholde Defoe i backup. Siggy, Carroll og Huddlestone fungerer flott som backup på midten. Sistnevnte har gitt meg litt troen til bake (på han) etter sine siste opptredener. Parker synes jeg synger på siste verset og kan etter min mening får dra sammen med Dempsey, om vi finner noen unge talenter. Bør vel kanskje også se etter litt konkurranse/back-up på kantene snart? I rekka bak har BAE vært skuffende etter hat han kom tilbake fra skade, og jeg er som mange ikke overbevist om han er god nok som førstevalg lenger. Naughton synes jeg har gjort en enda verre jobb, så venstre back er vel den andre plassen jeg er mest bekymret for foruten spissplassen. Dawson og Caulker er mer enn habile roterings-valg i midten bak, og i tillegg har vel "Zeki" Fryers begynt å trene med førstelaget og etter sesongen kan vel også Rose komme tilbake. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Enig, el mindo. Hvis Walker finner formen som han hadde store deler av fjoråret, evt ny venstreback og en ny spiss med Defoe i backup... Da stiller vi med ett ganske sterkt lag. Backup på kantene trengs vel kanskje også, ja. Lennon har jo "ofte" strekk skader, og det skjer plutselig med Bale også. Hudder`n sa vel nettopp i ett intervju at han ikke var fornøyd med å være backup, han var ute etter førstelagsspill. For all del, han har gjort sakene sine de siste kampene, men er han god nok til en fast plass på ett(kanskje) CL-lag? Carrol er fremdeles ung, men imponerer hver gang han kommer innpå. Siggy har kommet seg, viser seg godt frem til tider, har tro på at han kommer til å være med i planene til AvB de neste årene. Hovedprio håper jeg blir på å få inn en skikkelig goalgetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå