Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Fin seier idag. Ikke glad for taklingen til Ekotto, liker ikke sot på den hvite drakta! Synes han burde gå til sommeren, er ikke god nok totalt sett og når han itillegg gjør sånne ting, så bye bye for min del.

Ellers kan man jo bare håpe at Adebayor og Parker forsvinner også til sommeren. Parker er over toppen og har gjort sitt, og adebayor er bare horribelt udugelig, og har en holdning som er yuk.. Spar pengene, få han vekk.

 

Spennende å se om Bale nå vinner Årets spiller med tanke på det som har skjedd tidligere idag, og Bale fortsatt yter godt rett før det skal avgjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet har stemmene blitt avgitt for lengst.

 

ah ok. Virka ikke sånn utifra hva de sa i studio, siden de var inne på det selv og det skulle bli bestemt neste helg.

Men hvis det er eventuelt Suarez som er valgt allerede, så skal man ikke se bortifra at de bøyer på reglene og omgjør litt.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Det er noe utrolig vakkert med fotballsupportere som på en eller annen måte klarer å synge i kor når de ikke engang klarer å gå i en rett linje før og etter kampen.

Filma litt selv forrige gang jeg var over å så kamp. Ganske så fett å stå midt i røysa når de begynner!

Endret av Hille
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...