Rottenspacehead Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fin seier idag. Ikke glad for taklingen til Ekotto, liker ikke sot på den hvite drakta! Synes han burde gå til sommeren, er ikke god nok totalt sett og når han itillegg gjør sånne ting, så bye bye for min del. Ellers kan man jo bare håpe at Adebayor og Parker forsvinner også til sommeren. Parker er over toppen og har gjort sitt, og adebayor er bare horribelt udugelig, og har en holdning som er yuk.. Spar pengene, få han vekk. Spennende å se om Bale nå vinner Årets spiller med tanke på det som har skjedd tidligere idag, og Bale fortsatt yter godt rett før det skal avgjøres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Spennende å se om Bale nå vinner Årets spiller med tanke på det som har skjedd tidligere idag, og Bale fortsatt yter godt rett før det skal avgjøres. Så vidt jeg vet har stemmene blitt avgitt for lengst. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Takk for hjelpa i dag! Får håpe United kan gjengjelde det, og slå både Arsenal og Chelsea. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Så vidt jeg vet har stemmene blitt avgitt for lengst. ah ok. Virka ikke sånn utifra hva de sa i studio, siden de var inne på det selv og det skulle bli bestemt neste helg. Men hvis det er eventuelt Suarez som er valgt allerede, så skal man ikke se bortifra at de bøyer på reglene og omgjør litt. Endret 21. april 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Defoe "bet" vel Mascherano en gang i tiden? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jepp. Fikk vel ingen straff heller, tror jeg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fikk vel gult kort Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Ekotto hadde sin 200 kamp i dag. Kunne fort blitt rødt kort og huskestue Endret 21. april 2013 av Hille 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hadde Abebayor vært like engasjert på banen, kan det hende han faktisk hadde vært en habil fotballspiller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hvorfor har Huddlestone ispose på beinet? :< Synes han har vært ok de siste par innhoppene. Endret 21. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Kan ikke huske noen situasjon der han skal ha blitt skadet, men det var jo en meget fysisk kamp i perioder, og for en spiller som kan slite med tempoet er det ikke utenkelig at han bare er føre var og/eller bruker posen til lindring. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Morsomt å se målet fra publikums ståsted. Fikk faktisk frysninger. Endret 22. april 2013 av Hille 3 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Herlig video Edit: Sangen minnet meg på denne lille "klassikeren" (på bortebane) http://youtu.be/IuMbrQ5oxJ8 Endret 22. april 2013 av Posemedchips 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Det er noe utrolig vakkert med fotballsupportere som på en eller annen måte klarer å synge i kor når de ikke engang klarer å gå i en rett linje før og etter kampen. Filma litt selv forrige gang jeg var over å så kamp. Ganske så fett å stå midt i røysa når de begynner! Endret 22. april 2013 av Hille 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 - Vi diskuterte taktikken vår i pausen. Manchester City spiller uten rene vinger, så det ble ganske trangt der ute. Sjefen ba meg om å trekke ut, og det fungerte bra. Det første målet vårt ga både oss og publikum fornyet tro, sier Bale. Måtte det fortsette. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Lett 1-0 seier over U-21 nomadene i kveld. Fin sang kom det fra tribunen også. Og jeg blir stadig overrasket, skal ikke disse Arsenal-kida være så syyykt gode? De kommer vel til å vinne ligaen på 4 plass i mange år fremover for Arsenal 3 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Sett rykter svirre opp igjen i det siste om at BAE forsvinner neste sesong, men han sier selv at 200 kamper for Spurs var stort, neste mål er 300! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Han har vel vært ryktet bort lenge nå. Det som jeg synes er rarest med disse ryktene er at det er snakk om 5m pund og deromkring i sum. Virker lite realistisk. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 5mill pund for BAE høres altfor lite ut, ja. Men hvem vet, han har jo selv sagt han spiller for pengene sin skyld. Men forsvinner han, så har vi jo Danny Rose ute på lån. Av det jeg har lest, spiller han veldig bra i Sunderland. Men om han er god nok nå og gjevnt over stabil, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Pfff. Verthongen på back om BAE forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå