Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Solaar, Spurs skal slå Basel.

MEN, vi var jevngode med Basel, med Friedel, BAE (1 1/2 kamp), Ade, Parker, Holtby, og Dempsey på banen.

På papiret er det kanskje ikke så verst, men med tanke på formen deres i bakhodet så er det nesten (etter min mening) overraskende at vi klarer 2-2 i 2 kamper mot et hissig og gutsy Basel.

Det sier litt når Carroll kommer innpå og endrer midtbane-krigen totalt med ro og pasnings-sikkerhet.

Og når Dembele og Vertonghen begge driter seg loddrett ut i avgjørende faser av kampen (ja Walker jeg ser også på deg), så fortjener vi ikke bedre.

Jeg håper virkelig AVB gutser skikkelig og setter Carroll på midten sammen med Dembele i PL, Carroll var vår klart beste midtbane-spiller totalt sett, muligens med unntak av Sigurdsson som hadde en tung dag på jobben med en egoistisk Adebayor.

Bale og Lennon bør være tilbake og i tilnærmet god form, hvis ikke spøker det resten av sesongen.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Sandro er utålmodig: I've got three months to go,' Sandro said, of the injury, 'I've started to run, I'm developing. Sometimes I try too much and the knee swells up. I have to listen to the doctor. I have to give the injury enough time, but I dream that I am playing.'

Savner Mr Beast på midten :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig resultat ikveld, ballen er på vår halvdel igjen. 2 poeng bak Arsenal, 1 kamp mindre spilt.

Føler at de failer hver gang de er i en sånn situasjon. Plutselig så har de muligheten til å gå i føringen med likt antall spilte kamper.

Men istedenfor så taper de 5-0 mot Stoke eller noe..

Lenke til kommentar

Handle ny stopper i sommer?

Tja, beholde Gallas istedet? :ph34r: Nei, stygty sagt av meg, sorry.

Føler at de failer hver gang de er i en sånn situasjon. Plutselig så har de muligheten til å gå i føringen med likt antall spilte kamper.

Men istedenfor så taper de 5-0 mot Stoke eller noe..

Er så smått det jeg er litt redd for også.

Lenke til kommentar

Da ser vi lyset i enden av tunnellen.

Det skumle ved å vinne i dag er dog at United nesten garantert vinner serien i morgen, og da kan det hende de stiller med svakere mannskap mot Woolwich og Chelski.

Eneste håpet er at de går for en rekord.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...