Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Solaar, Spurs skal slå Basel.

MEN, vi var jevngode med Basel, med Friedel, BAE (1 1/2 kamp), Ade, Parker, Holtby, og Dempsey på banen.

På papiret er det kanskje ikke så verst, men med tanke på formen deres i bakhodet så er det nesten (etter min mening) overraskende at vi klarer 2-2 i 2 kamper mot et hissig og gutsy Basel.

Det sier litt når Carroll kommer innpå og endrer midtbane-krigen totalt med ro og pasnings-sikkerhet.

Og når Dembele og Vertonghen begge driter seg loddrett ut i avgjørende faser av kampen (ja Walker jeg ser også på deg), så fortjener vi ikke bedre.

Jeg håper virkelig AVB gutser skikkelig og setter Carroll på midten sammen med Dembele i PL, Carroll var vår klart beste midtbane-spiller totalt sett, muligens med unntak av Sigurdsson som hadde en tung dag på jobben med en egoistisk Adebayor.

Bale og Lennon bør være tilbake og i tilnærmet god form, hvis ikke spøker det resten av sesongen.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Handle ny stopper i sommer?

Tja, beholde Gallas istedet? :ph34r: Nei, stygty sagt av meg, sorry.

Føler at de failer hver gang de er i en sånn situasjon. Plutselig så har de muligheten til å gå i føringen med likt antall spilte kamper.

Men istedenfor så taper de 5-0 mot Stoke eller noe..

Er så smått det jeg er litt redd for også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...