Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Jeg tar tilbake alt det bra jeg har sagt om Adebayor de siste par ukene. For en kuk. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Adebayor kan selges til første interesserte klubb Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Ja ja, ble slått av et bedre lag lykke til neste sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Full pupp mot PL. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Jaja, får fokus på PL da. Har ikke akkurat seilt opp som noe favoritt til dette trofeet sånn som vi har spilt i EL heller, så. Basel var gode i begge kampene, fair at de går videre imo Endret 11. april 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Basel var faen ikke gode, de hadde innsats og guts. Dette er bare flaut, skandale! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Må si meg enig med Solaar, Spurs skal slå Basel. MEN, vi var jevngode med Basel, med Friedel, BAE (1 1/2 kamp), Ade, Parker, Holtby, og Dempsey på banen. På papiret er det kanskje ikke så verst, men med tanke på formen deres i bakhodet så er det nesten (etter min mening) overraskende at vi klarer 2-2 i 2 kamper mot et hissig og gutsy Basel. Det sier litt når Carroll kommer innpå og endrer midtbane-krigen totalt med ro og pasnings-sikkerhet. Og når Dembele og Vertonghen begge driter seg loddrett ut i avgjørende faser av kampen (ja Walker jeg ser også på deg), så fortjener vi ikke bedre. Jeg håper virkelig AVB gutser skikkelig og setter Carroll på midten sammen med Dembele i PL, Carroll var vår klart beste midtbane-spiller totalt sett, muligens med unntak av Sigurdsson som hadde en tung dag på jobben med en egoistisk Adebayor. Bale og Lennon bør være tilbake og i tilnærmet god form, hvis ikke spøker det resten av sesongen. Endret 11. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Sandro er utålmodig: I've got three months to go,' Sandro said, of the injury, 'I've started to run, I'm developing. Sometimes I try too much and the knee swells up. I have to listen to the doctor. I have to give the injury enough time, but I dream that I am playing.' Savner Mr Beast på midten 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Herlig resultat ikveld, ballen er på vår halvdel igjen. 2 poeng bak Arsenal, 1 kamp mindre spilt. Mindre hyggelig at Kaboul fikk føling med en strekk i låret i U21 tapet mot Man Utd hin dagen. Vet ikke hvordan skalen går, men "Scans have revealed a Grade One thigh strain" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Handle ny stopper i sommer? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Herlig resultat ikveld, ballen er på vår halvdel igjen. 2 poeng bak Arsenal, 1 kamp mindre spilt. Føler at de failer hver gang de er i en sånn situasjon. Plutselig så har de muligheten til å gå i føringen med likt antall spilte kamper. Men istedenfor så taper de 5-0 mot Stoke eller noe.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Handle ny stopper i sommer? Tja, beholde Gallas istedet? Nei, stygty sagt av meg, sorry. Føler at de failer hver gang de er i en sånn situasjon. Plutselig så har de muligheten til å gå i føringen med likt antall spilte kamper. Men istedenfor så taper de 5-0 mot Stoke eller noe.. Er så smått det jeg er litt redd for også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 1m Gareth Bale named in Tottenham squad for game v Manchester City on Sunday #ssn Tror dere han starter? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Har blitt sagt at han skulle rekke den kampen med mindre noe skulle skje. Bale starter nok hvis han er med. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Bale har trent med laget i ett par dager nå. Tror nok han starter. Sies også at Lennon er tilbake etter skade. Defoe også, men det gir meg ikke samme følelsen som de to andre egentlig heh. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Kampråd for dagens oppgjør COYS! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Da ser vi lyset i enden av tunnellen. Det skumle ved å vinne i dag er dog at United nesten garantert vinner serien i morgen, og da kan det hende de stiller med svakere mannskap mot Woolwich og Chelski. Eneste håpet er at de går for en rekord. Endret 21. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fint resultat i Liverpoolkampen. Nå kan alt gå an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå