Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Taper vi nå er ballen i Arsenals halvdel, og de har en meget god form i det siste. Innstiller meg på St.Totteringhams Day igjen om vi ikke får et lite mirakel eller drahjelp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Kødder med meg. Helt feil bytte. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Dembele ut, faktisk. Hudder`n inn.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Tror AVB har gitt opp selv, eller så tør han ikke å sette inn de yngre pga fysikk. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Carrol står klar på siden nå. Med 5min igjen av kampen... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Ade i stolpen, siggy 2-2 på returen.. WOOO! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Innsatsen de viser på slutten er innsatsen de skal holde hele kampen. Og AVB må ikke være så jevla feig med byttene når det står til som verst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Er appen min treg til å oppdatere seg, eller har vi likt antall kamper som Woolwich og Chelski etter denne runden? Der oppdaterte appen seg ja, pokker.... Endret 7. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Dembele ut, faktisk. Hudder`n inn.. Kjekt å se de fine pasningene til Huddelstone igjen, men jeg stussa litt på byttet jeg og. Hadde Parker samtidig gått ut og en offensiv spiller kommet inn hadde jeg mer forstått det, men... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Jeg prøver å være litt glad for at Tottenham tross alt ikke tapte kampen fordi de manglet Lennon og Bale, men fordi de tabbet seg ut på en dødball og på en eller annen merkelig måte klarte å havne opp i situasjonen det andre målet til Everton kom etter. 1 poeng på to hjemmekamper som måtte vinnes for å holde på tredjeplassen? Kjempeglad! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Tapene hjemme for Wigan og Fulham vil være loddet pp vekten dette året desverre, begge disse er kamper vi skal vinne 10/10 ganger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Akkurat som kampen mot Norwich, Wolves og Stoke i fjor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Er ufattelig surt å igjen miste en akseptabel luke ned til Woolwich, for så å gi bort initativet. Håper Levy våkner og skjønner at vi må ha en bredere stall, ordentlige kantspillere kunne ha utrettet mye i dag. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Kjekt å se de fine pasningene til Huddelstone igjen, men jeg stussa litt på byttet jeg og. Hadde Parker samtidig gått ut og en offensiv spiller kommet inn hadde jeg mer forstått det, men... Hudder`n gjorde seg ikke bort, enig der. Der og da virket byttet litt rart, men godt mulig Dembele var sliten e.l. Parker kunne godt gått ut samtidig, får nesten litt vondt i hodet av å se når han er den som skal drive fremover, går som oftest dårlig Gitt Carrol mer enn 5 minutter på banen, kanskje? Skrev for litt siden at jeg begynner å miste troen på Mr. Adebade, men hei kor det går, han var jo "på" igjen denne kampen. Syntes han gjorde det bra, jaget ball og greier også(!), holdt godt på ballen som oppspillspunkt. Stemt frem som Spurs`s beste på f.eks offisielle FB-siden til Tottenham. Kantspillet var inteteksisterende denne kampen, syntes jeg. Luken som var ned til Arsenal er jo borte, trist synd leit Trenger litt mer stallfyll til neste sesong, helt enig. Og HERREGUD så irriterende det er å se Dempsey skyte fra ørten hundre meter, nesten stillestående, høøøøyt over eller laaaaaaaaaangt til siden.. ARGH! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Kantspillet var inteteksisterende denne kampen, syntes jeg. Shocking! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Og HERREGUD så irriterende det er å se Dempsey skyte fra ørten hundre meter, nesten stillestående, høøøøyt over eller laaaaaaaaaangt til siden.. ARGH! Jeg er ikke kjempelei for at han gikk til Tottenham i stedet for Liverpool for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Kaboul spilte 60minutter for U-21 laget ikveld. Uff, det var ett langt skadeavbrekk oOF: Han har hatt sine øyeblikk, men far and few between, egentlig. Endret 8. april 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Troppen som har reist for å besøke Basel-folka i kveld: Lloris, Friedel, Walker, Naughton, Dawson, Caulker, Vertonghen, Assou-Ekotto, Holtby, Livermore, Dembele, Carroll, Parker, Ceballos, Huddlestone, Sigurdsson, Dempsey, Adebayor, Coulthirst. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Friedel har enten glemt høreapperat eller briller på gamlehjemmet og virker sein i reaksjonen. Den gode gamle halvmåne-linja i forsvaret blir feiltolket av backene, som stort sett ligger oppe på kant. FY! FY! Dawson er "triggerhappy", rusher ut og hopper tofots inn i alt som krysser midtbanen. Bommer stort sett på ball og tar heldig vis ikke så ofte mann heller. Parker bør døpes om til "Mary go round". Dembele kanskje sende ballen videre før han går seg inn i den siste forsvareren. Og kan noen være så snill å fortelle Adebayor at han er spiss og ikke ving? Gode gamle Tottenha . Samma hva som skjer i verden, så vet jeg at Spurs-kamper alltid vil være de samme! Tre hjerteinfarkt til bord 3 takk! 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. april 2013 Rapporter Del Skrevet 11. april 2013 Typisk Tottenham detta, en kan i grunn ikke mislike Tottenham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå