Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Virker på den andre PC-en, men ikke her. Er ikke det veldig rart? :o Jaja. Synes Basel har hatt noen farlige sjanser nå. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jepp, to redninger fra Brad, og ett skuff over.. iløpet av 90sekunder. Får holde nå Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Da halter Lennon og signaliserer bytte.. Fan Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 0-2. Da blir det satsing på PL da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Dette går veien! Kanskje like greit, så blir ikke Southampton-kampen flytta. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Dafuq Parker. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Parker da!! oi oi oi oi, den får han nok høre senere Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 God treff av Naughton, iallefall.. Spill nå den ballen til Naughton da Bale.. Pokker 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Er det bare meg, eller spiller Bale ALDRI ballen til Naughton? Jeg har irritert meg over det før, han spiller da til Walker, gjør han ikke? 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Merket det tidligere også, skal heller drible 4stk enn å gi ballen til Naughton. Walker får vel ballen, har ikke lagt merke til noe annet iallefall Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Forrige kampen jeg bet meg merke i det tok det sånn 75+ minutter før det kom en støttepasning. Og da hadde Naughton ofte kommet på fine overlapper. Nesten så jeg begynner å lure på om de ikke er veldig gode kompiser eller noe. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Skuffende kveld fra Spurs. Løper myyye imellom. Nå med 10mann siden Gallas haltet ut. Men imponert over Basel, egentlig. De fortsetter å angripe selv med 2 bortemål og 10 minutter igjen av kampen. FAEN, røyk ankelen til Bale der? kraftig overtråkk Endret 4. april 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg håper det bare var en overtråkk fra Bale... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Pinlig opptreden ikveld, blir nok en kalddusj mot Everton i helga også uten Lennon og Bale men vi tar returkampen også er nok ihvertfall Lennon tilbake i kampen etter det. Nå får vi endelig bevis på om vi er så avhengig av Bale som mange tror. Keep Calm And Support Spurs 8) 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Skjedde det ikke noe lignende sist Spurs møtte et lag fra Sveits? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Basel spilte fantastisk. Bare å bøye seg i gresstustene. Bedre taktikk, bedre utførelse, bedre innsats. Hevelsen på Bales ankel er visstnok allerede gått ned, så en skann er nært forestående. Satser på maks 2 kamper på sidelinjen. Mer bekymret for Lennon egentlig. Vi har seriøst ingen å dekke opp høyrekanten med. Gallas har muligens en revnet leggmuskel og kan være ute resten av sesongen. Bekymrer meg ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 On a brighter note: Vertonghen ble månedens spiller! 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 @bbcsport_david: Bale's ankle injury not as bad as feared. Scan went well, not out for season & #thfc hope he'll be back for #mcfc on 21 April #bbcfootball 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jøss ble det som AVB sa? Sist han sa at en skade ikke var så ille var da Sandro skadet knéet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå