Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lennon og Dawson har trukket seg fra Englandstroppen.

Bra for Tottenham, synd for dem.

Tipper vi er tilbake og fit for fight etter landslagspausen. Har ikke tro på samme type kollaps som vi har sett de siste årene. Vårt største problem er, og har vært hele sesonge, å score mål. Nå som spillerne får litt etterlengtet hvile, tror jeg nok vi skal se mer av de enorme sjansesløseriet i stedet for en ny Fulham kamp uten sjanser i det hele tatt omtrent.

Lenke til kommentar

"Spurs supporters chants were racist".

I artikkelen står det at en uavhengig organisasjon mente at sangen ikke var rasistisk.

Uansett var det forbannet unødvendig og noe storparten av supporterne tok avstand fra.

Er vel uansett ingen tvil om at Spurs har fått mye mer mot seg enn de har levert selv skal man dømme ut i fra sakene.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Lars Sivertsen er en omflakkende fotballskribent med leken nærteknikk på tastaturet og blikk for det absurde. Ser alt fra finsk førstedivisjon til Premier League, og skriver om det meste der i mellom. Her kommer hans siste utspill om Spurs:

Slitne Spurs?

André Villas-Boas insisterer på at å spille kamper i Europaligaen torsdag kveld ikke påvirker Tottenhams form i serien, men likevel har fire av klubbens åtte tap i serien denne sesongen kommet etter en torsdagskamp. Tar han feil?

«Jeg tror det kan være en misforståelse at å ha færre kamper er lettere. Det vil gi oss voldsom mental stimulus dersom vi klarer å komme til semifinalen av Europaligaen. Jo mer du trener iløpet av uken jo mer er tendensen til å overbelsaste spillerne med trening. Det kan ofte være en feil og føre til at de blir enda slitnere».

Resonementet er ekstremt typisk ... [Les mer!]

[Les hele artikkelen her!]

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svaret i kommentarfeltet gav jo informasjon som ikke var tatt opp til vurdering i selve artikkelen. Harry tok ikke veldig mange poeng de siste to månedene av sesongen selv ved å spare spillere i EL-kamper.

Jeps, men det samme svaret glemte en viktig ting: Basel suger balle.

Lenke til kommentar

Jeg vil se Lloris i mål, Vertonghen, Dembele og Sigurdsson på banen, ellers ønsker jeg at vi sparer flest mulig av våre viktige spillere. Er vi borte eller hjemme først? Vil bruke Bale og Lennon på bortebane til vi har scoret nok mål til å la de hvile, det burde holde.

Lenke til kommentar

Jeps, men det samme svaret glemte en viktig ting: Basel suger balle.

Det er akkurat den holdningen jeg er redd kommer til å sende oss på huet og ræva ut av EL. Streller og/eller Frei kommer garantert til å score mot en forsvarsrekke bestående av Naughton, Gallas og BAE. Garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...