InsertNumLock Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Funny.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Spurs må slutte å selge stjernene sine. Det er bedre å la dem sitte på benken et par år enn å selge dem til spanske klubber! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Satt meg ned ved den mest høylytte ManU-fyren på jobb i dag og sa høyt "Det måtte en Tottenham-spiller til, ja. Kampen snudde jo helt når Modric kom inn." Det blikket. Små gleder Endret 6. mars 2013 av Sexylubb1 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ser Bale har klipt seg. Svært kledelig, imo Han kan ligne på en testikkel i ansiktet for alt jeg bryr meg, så lenge han presterer slike ting: http://www.youtube.com/watch?v=X2cofTaY_Rg Uansett. Har sagt det utallige ganger før, og kommer til å si det utallige ganger mer, Aaron Lennon er en av PLs mest "glemte" spillere: http://www.youtube.com/watch?v=MF0Pl_59wrw Endret 6. mars 2013 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 La de bare glemme han Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Gjør ingenting at andre glemmer ham, så lenge vet hva vi har Eneste som er synd er at han burde fått mange flere sjanser på landslaget. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Adebayor stod visstnok over trening idag, så han ser uaktuell ut mot Inter. Dembele var i vanlig trening, så han er forhåpentligvis klar til match! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Pre-match intervju http://youtu.be/HRephYCCymQ 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Kamptråd til i kveld. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Poster den her også. Litt om Mourinho, men mest om fantastiske AVB: http://blogs.thescor...nd-villas-boas/ Endret 7. mars 2013 av Jørgen 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Det er i stor grad det vi lærte på C-lisens kurset, å dyrke individet i et lag. Laget skal selvfølgelig samhandle, men spilleren skal jo ta valgene selv. Da kommer man inn på handlingsmuligheter og handlingsvalg. Tror jeg skal skrive litt om det i trener-tråden så fort jeg får tid, for det er gjennom selvrealisering (og "guided discovery) at man virkelig vokser som menneske og fotballspiller, og det er derfor en trener uten profesjonell spiller-erfaring kan bli en trener i verdensklasse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Tror jeg skal skrive litt om det i trener-tråden så fort jeg får tid Do it! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Pris? Tidsbruk? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Spørsmålene har blitt stilt og besvart her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Åh. Jeg trodde den faktisk var stor og hadde ikke lyst å lese gjennom ørten sider med info. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Nei den er nok desverre ikke så stor enda, men jeg vet om en til som jeg mener er trener her inne, men han frekventerer ikke så mye i denne delen av forumet, har lenge tenkt å spørre han om han har noen innspill Endret 7. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Blir nok enda en youtube-film hvor Spurs utklasser Inter ja! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Ifølge PhysioRoom er Lennon ute med en strekkskade. Men ikke sett noe fra klubben ang det. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå