Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AvB sier både Dembele og Adebaye er klare til Inter-kampen!

 

 

Fantastisk om det stemmer, men han sa vel at skaden til Sandro ikke var alvorlig, pga vi husker hva som ble tilfellet der..

 

Så dog ut som om han ville inn på banen igjen, og det er jo et godt tegn.

 

 

 

Clattenburg virker å like ham og.

 

You lost me there.

 

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Nei det var bare en kamp han spilte hvor Clattenburg var frempå og dasket han på baken en gang eller to. Finner ikke video noe sted så det er kanskje bare jeg som har lagt merke til det. De var jo gode venner i dag og, virket det som. Ingen kort på Parker (jeg hadde satt penger på gult :<).

Lenke til kommentar

Nei det var bare en kamp han spilte hvor Clattenburg var frempå og dasket han på baken en gang eller to. Finner ikke video noe sted så det er kanskje bare jeg som har lagt merke til det. De var jo gode venner i dag og, virket det som. Ingen kort på Parker (jeg hadde satt penger på gult :<).

 

Det var ikke Parker, det var Kings rompe han koset med, og det skjedde rett før corneren ble tatt da Danny Rose scoret "det" målet mot Arsenal. En veldig merkelig situasjon som fort ble glemt etter den scoringen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til hans forsvar må trenere være sta, problemet er dog når det går på stoltheten.

 

Jeg føler Wenger og Ferguson er av samme klassen managere, men den store forskjellen virker å være at Ferguson har (på sin måte) forandret sin filosofi i stor nok grad til å fortsatt henge med i toppen.

Mucho dinero og godt støtteapperat hjelper selvfølgelig i stor grad, men forskjellen tror jeg ikke er så stor i utgangspunktet, og da blir det plutselig ganske stor forskjell i tilnærmingen til Fergie og Wenger.

 

Fergie har iallefall en sunn blanding av rutine og erfaring, sammen med ungt talent og pågangsmot.

Jeg tror Arsenal som lag skriker etter skikkelige ledertyper på banen.

 

Hvor jeg etter første omgang kritiserte gutta våre på Søndag for mangel på ekstra guts, så måtte jeg spise i meg ordene da Dawson var tent så til de grader og sto frem som en kaptein i krigen.

Til slutt så vi det i alle spillerne (etter Ade forlot banen vel og merke), og jeg tror Dawson og Vertonghen kan ha hatt noe med det å gjøre (Dawson via kroppsspråk og kommunikasjon, Vertonghen via handling).

 

Jeg lette etter den samme personen på Arsenal, men fant ingen så vidt jeg kunne oppfatte det.

Er det et syn du kan være enig i eller har jeg glemt noen?

Wilshere er forresten for ung enda etter mitt syn, og virker mer som en tenåring som ypper (som er bra for all del, trenger attityd), enn en leder og kaptein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...