Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En stor bemerkelse jeg gjør meg i løpet av kampen er hvor utrolig lite flink Ekotto er til å holde kanten sin.

Vandrer veeeeldig mye inn i banen og er litt for offansiv til tider som gjør at han ender på feil side av ballen når han trengs.

Var en 2-3 situasjoner på slutten av kampen der hele siden hans var åpen for kontrinter, og ballen kom der også.

Heldigvis så var Daws og Vert fantastiske bak der i dag.

Lenke til kommentar

En stor bemerkelse jeg gjør meg i løpet av kampen er hvor utrolig lite flink Ekotto er til å holde kanten sin.

Vandrer veeeeldig mye inn i banen og er litt for offansiv til tider som gjør at han ender på feil side av ballen når han trengs.

Var en 2-3 situasjoner på slutten av kampen der hele siden hans var åpen for kontrinter, og ballen kom der også.

Heldigvis så var Daws og Vert fantastiske bak der i dag.

 

Han vandret langt til tider ja, men kant-backene har et ansvar å være med på side-forskyvingen når vi blir angrepet på en av kantene.

Manns-markerte nok spillere litt for langt frem og ned i banen ved et par anledninger dog, men en ok kamp alt i alt.

 

 

 

Jeg tar tilbake min kritikk mot Dembele.

 

Og jeg gir meg ende over hvor mange skitkamper Tottenham skal spille hvor de får resultater.

 

Dembelé er vel den beste ballvinneren i ligaen fortsatt om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Forøvrig må jeg si at det er herlig at vi fortsatt sanker poeng i kamper vi ikke presterer vårt beste, og hvordan vi i løpet av de siste årene har stabilisert oss helt der oppe.

 

Også overrasket over hvor høyt oppe vi ligger oppe selv med ny manager, men han har ikke rokket ved formasjonene, og virker å ta forandringene steg for steg, hvilket er meget klokt.

 

Selv om lagene rundt oss ikke nødvendigvis har prestert så bra som de er ventet å gjøre, så er det fortsatt en prestasjon i mitt syn, og prisene til AVB beviser jo vel egentlig det.

Lenke til kommentar

Tottenham spilte skikkelig skittent siste 20 minuttene. Lagde frispark etter frispark. Arsenal fikk ikke til noe. Greit å klare å spille slik og når det trengs.

 

Viste at de var villige til å gi alt ihvertfall!

 

Legger merke til at Freund er med på utrolig mange bilder og videoer sammen med gutta, lurer på om han er den folkelige og linken mellom spillergruppa og AVB?

 

Selv om spillere har sagt at AVB alltid smiler og er i godt humør på trening, virker å virkelig respektere han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...