Posemedchips Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 David Bentley er lånt ut til Blackburn resten av sesongen, etter å ha vært på lån i Russland første delen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 U21 laget vårt dominerte kampen og vant 3 - 1 mot ManU U21. 2 x Obika og 1x Ceballos. Thorpe scoret for ManU. Vi har nå 13 poeng etter 5 kamper, men de har alle vært hjemmekamper. VI har fått et litt kjipt oppsett, der vi spiller nesten alle hjemmekampene først og avslutter fasen med 6 bortekamper. Uansett, ligger vi veldig godt an til å komme videre til sluttspillet foreløpig. Tar jeg feil når jeg sier at Obika er i knallform for tiden? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Synes AVB er flink med å holde Holtby tilbake, en så sulten spiller har bare godt av å kjempe seg innpå laget. Bra man-management. Glemte å kommentere denne. Selv om jeg vil se Lewis på laget så fort som mulig har du selvfølgelig helt rett, kan ikke skjønne annet enn at AVB ser det samme fansen og kommentatorene ser, men er det noen på benken som er gode nok til å kjempe seg til og fortjene en plass på laget så er det Holtby. Slipper vi han inn for tidlig kan vi i verste fall miste "hungeren" hans, selv om tyskere er kjent for å spille med hjertet utenpå drakta. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2013 http://youtu.be/vkbBD38cvY0 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Tar jeg feil når jeg sier at Obika er i knallform for tiden? Obika har virkerlig fått vise seg frem etter at Coulibaly ble lånt ut i januarvinduet. Han virker veldig lovende så langt. Det er vel fortsatt Harry Kane som blir sett på som den neste spissen som eventuelt tas inn i førstelaget, men Obika har ikke akkurat senket aksjekursen sin i det siste. Ut fra rapportene jeg har lest, er også Ceballos og Carroll fortsatt imponerende på midtbanen. Det er dessverre vanskelig å følge U21 gutta. Få kamper produseres for TV/streaming og det er dårlig med statistikker tilgjengelig, så det går mest i korte rapporter fra folk som følger dem. De fleste kampene spilles også på treningsanlegget og der er det ikke tilgang for hvermannsen. Kunne ønske de viste kampene på Spurs TV, men det er vel snakk om rettigheter her som på alt annet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Lewis Holtby is a football genius! Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621 Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) ; Endret 16. mars 2013 av medlem-276621 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Kanskje noen av dere vet hvor jeg kan finne aarets Tottenhamdrakt for barn? Maa kjoepe en til min nevoe paa 6 aar, men jeg klarer ikke aa finne det noen steder paa nett, og jeg har lett! Ser ut som de fleste norske butikkene (som Fotballverden,Torshov Sport, osv) ikke har årets trøye i "kids" lenger, men flere butikker i England som sender til Norge, har størrelsen. Noen har også tilbud. Men husk Moms og tollavgift. (ca 25 % + 100 kr) fotballshop.no - Norsk butikk med trøyen på lager. supportersplace.com - aldri hørt om, men norsk nettside og trøye på lager. jjbsports.com - stor sportskjede i Storbritiania. tottenhamhotspur.com - klubbens egen suporter-shop. sportsdirect.com - sport og betting kjede i storbritania. underarmour.com - årets draktprodusent. kitbag.com - verdensomspennende fotballutstyrs-kjede. unisportstore.no/ - Dansk sport/fotballkjede. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6803404,00.html http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19957299 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2242173/Is-Gareth-Bale-new-Cristiano-Ronaldo.html Her har du noen eksempler. I det siste har det tatt helt av, med blant annet Jamie Redknapp og idiotene fra Talksport i fronten. Hallo, det der er jo Harry-sitater, det kan man jo ikke ta seriøst Men fra spøk til revolver, ingen seriøse journalister og ihvertfall ikke mange av Spursfansen har hevdet at han har vært i den klassen før nå i det siste. At noen nevner han i samme åndedrag som de to desidert beste spillerne i verden akkurat nå er vel en smule tabloid men at gutten fortjener all den positive oppmerksomheten han får nå er vel ikke så galt? Uansett, for meg har det hele tiden virket som at Arsenalfansen spesielt har vært ute etter å "ta" Bale. Kan man ikke bare bite i det sure eplet og innrømme at han er en sykt god spiller, en utmerket rollemodell og en særs likandes gutt selv om man tilfeldigvis liker rivalen? Glemte å kommentere denne. Selv om jeg vil se Lewis på laget så fort som mulig har du selvfølgelig helt rett, kan ikke skjønne annet enn at AVB ser det samme fansen og kommentatorene ser, men er det noen på benken som er gode nok til å kjempe seg til og fortjene en plass på laget så er det Holtby. Slipper vi han inn for tidlig kan vi i verste fall miste "hungeren" hans, selv om tyskere er kjent for å spille med hjertet utenpå drakta. Blir ihvertfall spennende å se, gutten er utvilsomt det store talentet vi alle påpekte før han signerte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Men fra spøk til revolver, ingen seriøse journalister og ihvertfall ikke mange av Spursfansen har hevdet at han har vært i den klassen før nå i det siste. At noen nevner han i samme åndedrag som de to desidert beste spillerne i verden akkurat nå er vel en smule tabloid men at gutten fortjener all den positive oppmerksomheten han får nå er vel ikke så galt? Jeg har ikke sagt noe om seriøse journalister. Dessverre er det slik at det er tabloidene i England som blir mest hørt, og disse har skrytt Bale opp i skyene siden nevnte Inter-kamp. En del av det har han fortjent, men enormt mye av det er rent svada som rett og slett ikke stemmer. En ikke-britisk spiller av samme kvalitet hadde aldri i verden fått like mye skryt. Uansett, for meg har det hele tiden virket som at Arsenalfansen spesielt har vært ute etter å "ta" Bale. Kan man ikke bare bite i det sure eplet og innrømme at han er en sykt god spiller, en utmerket rollemodell og en særs likandes gutt selv om man tilfeldigvis liker rivalen? En sykt god spiller? Så absolutt. En særs likands gutt? Give me a break. Om noe er han ekstremt lett å hate. Divingen, de irriterende hjertefeiringene, "så lav er du i forhold til meg"-hånda han viste til Wilshere i forrige NLD på toppen av all den urettferdige oppmerksomheten han får i media er grunner til at han blir hatet. Og det er ikke bare Arsenal-supportere som hater ham. Endret 19. februar 2013 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Hahaha, Stein sitter godt i glasshuset sitt ser jeg Bale er og blir et godt forbilde på alle måter, til forskjell fra deres hjertebarn. <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis man glemmer hvorfor AVB og flere sikler etter å hente Moutinho er det bare å skru på Viasat 4. Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621 Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) . Endret 16. mars 2013 av medlem-276621 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Tusen takk Men jeg klarer ikke finne drakt for 6-aaringer her heller..Kan ikke skjoenne at det skal vaere saa vanskelig aa finne en slik drakt for smaafolk... Eller det kanskje bare er jeg som er helt haaploes.. Finner disse forklaringene på Tottenhamhotspur.com - Sizing Guide : Kids Under Armour Replica Tops: Size Inches Age Guide YXS 28" 5/6 Years YS 29" 7/8 Years YM 30" - 31" 9/10 Years YL 32" - 33" 11/12 Years YXL 34" - 35" 13/14 Years Det vil si at du skal ha en YXS eller en YS drakt, og det finner du på: Fotballshop.no - har Størrelse Boys S (128 - 134 cm) kr. 649.00 JJBsports.com / Sportsdirect.com - har Størrelse YS ( 7 - 8 år) £ 26.00 Underarmour.com - har Størrelse YS ( 7 - 8 år) £ 35.00 Om du kan ha litt større, så har: Supportersplace.com - har Størrelse YM ( 9 - 10 år) kr 480.00 Unisportstore.no - har Størrelse YM ( 9 - 10 år) kr 489.00 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Hvis man glemmer hvorfor AVB og flere sikler etter å hente Moutinho er det bare å skru på Viasat 4. Ikke missforstå meg, jeg vil gjerne se Moutinho i Spurs trøye, men tror det er lite sannsynlig med denne midtbanne-samlingen (allerede i klubben): Clint Dempsey, Tom Huddlestone, Aaron Lennon, Scott Parker, Gareth Bale, Jermain Defoe, Mousa Dembélé, Gylfi Sigurðsson, Lewis Holtby, Jake Livermore, Sandro, Danny Rose, David Bentley, Iago Falqué, Andros Townsend, Ryan Mason Mousa Dembélé, Sandro, Scott Parker, ( + Jake Livermore, Tom Huddlestone ) Er vel klare valg i de defensive rollene. Aaron Lennon, Gareth Bale, (og dels Gylfi Sigurðsson, Danny Rose, David Bentley, Iago Falqué, ) forventer vel en del spilletid på kant. Mens Lewis Holtby, Clint Dempsey og Gylfi Sigurðsson, alle tre konkurrerer om en offensiv midtbane-rolle om vi ikke stiller med to spisser. Om Moutinho kommer inn vil han være et klart førstevalg, og gitt at Lennon / Bale spiller kant, så vil det være 1 eller 2 plasser igjen på midten (alt etter som vi spiller med 1 eller to spisser). DVS. at i bestefall må Mousa Dembélé, Sandro, Scott Parker, Lewis Holtby, Clint Dempsey og Gylfi Sigurðsson, konkurere om 2 plasser. Noe jeg finner veldig lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg har ingen som helst tro på at Moutinho kommer til klubben i sommer, men det er ikke ulovlig å sikle etter en spiller vi sårt kunne trengt og som har blitt linket til oss tidligere. Med tid tror jeg Parker kunne ha blitt skjøvet ut til fordel Moutinho, da Moutinho jobber vel så bra defensivt som offensivt, da er bare spørsmålet hvem man skulle ha brukt i den siste holdende midtbane-posisjonen. Selv tror jeg Sandro ville ha vært et klart valg, så hadde man heller kunne skjøvet Dembele høyere opp på banen og konkurrere med Holtby, Dempsey og Sigurdsson. Dempsey blir ikke yngre, mens både Holtby og Sigurdsson fortsatt er unge talenter å regne (selv om det er å strekke det litt når det kommer til Sigurdsson). Vi har heller ingen benk med avgjørende spillere i øyeblikket, og skal vi ha noe realistisk håp om en tredjeplass i løpet av de neste fem årene trenger vi en sterk benk. Huddern tror jeg desverre er på vei ut, Townsend er en god erstatter på kant den dagen Bale drar (sommeren 2014?) Osv osv. Men er det realistisk med tanke på spiss-situasjonen vår og hvor overbefolket midtbanen vår blir om "alle" skal spille? Nei. Edit: Ang Danny Rose mener jeg han er bedre som vingback enn en ren ving, og sammen med Fryers ser jeg for meg at han er tenkt å være fremtiden på venstrebacken når omsider Ekkotto enten gir seg eller drar (ikke at det nødvendigvis skjer snart), samt være erstattere ved en eventuell skade slik at vi slipper å bruke en høyreback på venstresiden. Ryan Mason har vel fortsatt litt å gå på før vi kan kalle han en etablert førsteellever-spiller, ikke nødvendigvis pga kvaliteten hans, men snarere at han ikke akkurat har vært en gjenganger hverken på benken eller i cup-sammenheng. Bentley, vår "Beckham", er en 28 år gammel høyre-midtbane som stiller klart bak Lennon i køen (som forøvrig er 3 år yngre enn han), og det virker ikke som om Lennon hverken er på vei noe sted eller at han skal miste den plassen til en mye tregere spiller. Med tanke på spillestilen vår trenger vi de kjappe vingene våre, og der vil Bentley komme til kort (no pun intended). Falque sliter fortsatt med tillit til å få stille fra start, og han er tross alt like gammel som Sigurdsson. Kanskje kan en låneperiode (igjen) være det som kan få han til å vise seg frem med positivt fortegn, for det er ingen tvil om at gutten har potensiale, men han virker å slite med å få det ut i England (ikke at han har fått sjansen så alt for mange ganger). Livermore har fortsatt en del å gå på skal han bli like god som de eldre spillerne på midten (Huddlestone, Parker), og han er på ingen måte jevngod med Sandro. Muligens kan han bli en erstatter for Parker eller Huddern på sikt, men den positive tendensen han til tider viste i fjor mener jeg har blitt litt borte de får gangene han har fått vist seg frem i år. For all del, jeg er klar over at spillere trenger tillit og spilletid for å kunne hevde seg og vise frem potensialet sitt, men når vi er såpass høyt oppe på tabellen som vi er, og sikter etter CL-spill, så må spillerne ta de sjansene når de byr seg. En viss Venstre-ving gjorde det, og vi ser alle hvor han er den dag i dag, selv om onde tunger skal ha det til at han fikk "skylden" for at vi tapte de første kampene med han på laget. Endret 20. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Unggutta er videre i Nextgen-turneringen etter å ha slått Paris Saint Germain 4-3 etter straffer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Det er litt synd at Prince aldri ble det helt store i Spurs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2013 Tenkt på det en stund selv, vært meget god i Milan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå