Posemedchips Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Tipser om FilmOn (filmon.com/#ITV1 ) som videresender bl.a. britiske kanaler som iTV1, til nettleser, iPad, iPhone og Android osv. iTV 1 viser også kampen i kveld. Takk for den Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Den sendes også på Canal 9 for de som har den. Like greit å se den på TV i SD kvalitet om man ikke vil betale for HD-alternativet på Filmon. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Irriterer meg så grenseløst at fotballen er spredd over 3 forskjellige kanalpakker. ARGH! Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Hehe, 229 for Sumo, 199 for Viaplay, 269 for CSports og så kan man slenge på 35 for Eurosport Player. Koster å være fotballfan, spesielt om man vil følge litt diverse ligaer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 men jeg gidder ikke betale det når jeg kun følger spurs i uefa-cupen på csports Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Har alt jeg trenger gratis og samlet på ett sted; Three Lions, Trondheim. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Kamptråd her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Han lider kanskje av stjernenykker Bale, men fy søren som han har utviklet seg! Og med fare for å høres ut som hakkete plate, Holtby må snart få vise seg fra start! Morsomt også hvordan han er den klart ivrigste av alle på laget når skåringen kommer og løper forbi halve laget for å være først til Bale! Endret 14. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Synes AVB er flink med å holde Holtby tilbake, en så sulten spiller har bare godt av å kjempe seg innpå laget. Bra man-management. Og hvilke stjernenykker er det Bale har? Den skjønner jeg virkelig ikke, makan til jordnær fyr skal du lete lenge etter når man er på det nivået. Bale er så oppskrytt azzz (Latias ©) Endret 14. februar 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Bale er så oppskrytt azzz (Latias ©) Jaha? Han ble skrytt opp som verdens beste kantspiller etter hat-tricket mot Inter, så jo, han var oppskrytt ganske lenge. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Ingen andre enn du her på forumet som har mast så mye om hvor oppskrytt han var (er?). Men jeg har notert meg at du har endret mening det siste halvåret, og det er det jo lov til å gjøre. Det er jo ofte slik når man ikke følger så nøye med et lag eller en spiller men heller ser på veldig mye, da får man ikke med seg nyansene i spillet. Bale har, med noen få unntak, aldri vært oppskrytt blandt Tottenhamfansen. Vi har alltid vært klar over hvilken upolert diamant vi har sittet på og det er herlig å nok en gang se oss skape en spiller av verdensklasse. At andre har tvilt må så være, men jeg må innrømme at det har vært en smule irriterende å lese slike påstander. Bale var ikke og ble ikke oppskrytt etter Inter-kampene i CL, han fikk akkurat den oppmerksomheten han fortjente. Og for oss som har fulgt ham tett er det overhodet ingen overraskelse at han i ettertid har fulgt opp med bedre og bedre prestasjoner. Så spørs det hvor lenge Fergie klarer å holde fingrene av fatet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 I 2011 var Bale utvilsomt blant de mest oppskrytte spillerne i ligaen. Jeg vet ikke hva Spurs-fansen tenkte om Bale (ikke at det er særlig relevant heller i denne sammenhengen), men han pleide å være et mobbeoffer i media. Hva var det var igjen, 25 ligakamper uten en eneste seier? Plutselig gjør han en brukbar vårsesong og scorer mot Arsenal og Chelsea pluss hat-trick mot Rafas svake Inter, og fyren blir sett på som en world beater i media. Hvem var det som vant PFA Player of the Year 2011? Hvor fortjent var det? Ikke særlig. Hadde han vunnet den prisen uten hat-tricket mot regjerende CL-mester? Neppe. Denne sesongen har han vært kanon. Håper det fortsetter, måtte Spurs ta seg til CL. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Selvfølgelig er det relevant hva Spursfansen mener! Hvordan kan du avskrive det? Det er jo vi dom har sett og fulgt ham tett siden han kom til oss som ung tenåring. Og nei han var aldri oppskrytt, han var sykt god allerede da, selv med rekken uten seiere med ham på laget (inkl innhopp på fem minutt etc). Det var det aldri noen tvil om selv om det kunne virke sånn i et lag med større stjerner enn ham. Bale har alltid fått akkurat den oppmerksomheten han fortjener men hvis du først skal sammenligne han med noen kan du jo heller angripe hans gamle lagkompis som spiller i vandreklubben, der snakker vi oppskrytt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Synes AVB er flink med å holde Holtby tilbake, en så sulten spiller har bare godt av å kjempe seg innpå laget. Bra man-management. Og hvilke stjernenykker er det Bale har? Den skjønner jeg virkelig ikke, makan til jordnær fyr skal du lete lenge etter når man er på det nivået. Bale er så oppskrytt azzz (Latias ©) Med stjernenykker mener jeg spillet hans. Flott fyr utenfor banen, men er redd for at Ronaldo-forgudingen hans og at han blir vår redningsmann gang på gang gjør oss for avhengige, og han litt for.. ego. Så vel flere ganger i dag at han gjorde litt mye ut av små situasjoner, som førte til balltap. Bale er en flott fyr, men han (og de rundt han) må være forsiktig med å gjøre han til en world star før han er "moden". Vanskelig er det jo så lenge han er i storform. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Bale har alltid fått akkurat den oppmerksomheten han fortjener men hvis du først skal sammenligne han med noen kan du jo heller angripe hans gamle lagkompis som spiller i vandreklubben, der snakker vi oppskrytt! Haha, Walcott oppskrytt? Mannen som helt frem til denne sesongen har blitt ansett som et mislykket talent? Han som ikke kan noe annet enn å løpe fort og ikke har noen fotballhjerne? Walcott har fått enormt mye kritikk både i media og her på forumet. Sist sesong mente de fleste her at Ox allerede var en bedre spiller og burde prioriteres. Denne sesongen har han 18 mål og 12 assists for oss, til tross for at han ikke fikk spille fast før i november på grunn av kontraktsituasjonen. Bale, derimot, har blitt nevnt i samme åndedrag som Ronaldo og Messi siden Inter-kampen i 2011 selv om han ikke er i NÆRHETEN av disse to. Han har absolutt blitt en av ligaens beste spillere, men han er fortsatt så til de grader oppskrytt i engelsk media. 2 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Bale er en meget habil spiller, men det blir helt feil å nevne ham i samme åndedrag som Ronaldo og Messi. Messi har 46 mål for klubb denne sesongen, Ronaldo har 37. Bale har 17. Walcott er da også en habil spiller, men spesielt assists statistikken hans nyter godt av at han spiller på et lag der andre også scorer mål. Det er ikke til å stikke under en stol at Spurs sliter fælt med spissene. Det er kun Dempsey og Bale som har scoret for Spurs siden 1. jan 2013. Ser man på Castrol Edge rankingen har Walcott (rank 61) et stykke igjen før han er på Bales (rank 29) nivå. Når Walcott i tillegg spiller i CL, mens EL ikke er med i rankingen har han en fordel der. Castrol rankingen baseres på analyser av positiv og negativ påvirkning på kampen og tar med alt fra pasninger, taklinger, driv fremover på banen, ballmottak, genererte målsjanser, assists, mål osv og er en meget god og nøytral måte å sammenligne to spillere i samme posisjon på. Rankingen er forøvrig kun oppdatert for Januar så langt, så tipper Bale vil stige litt hvis han fortsetter Februar slik han har holdt på nå. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem har sammenlignet Bale med Messi og Ronaldo "helt siden Interkampen"? Det lurer jeg på. Som vanlig ren fantasi fra Arsenalleiren Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Hvem har sammenlignet Bale med Messi og Ronaldo "helt siden Interkampen"? Det lurer jeg på. Som vanlig ren fantasi fra Arsenalleiren http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6803404,00.html http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19957299 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2242173/Is-Gareth-Bale-new-Cristiano-Ronaldo.html Her har du noen eksempler. I det siste har det tatt helt av, med blant annet Jamie Redknapp og idiotene fra Talksport i fronten. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Syntes Kyle Walker hadde en av sine bedre kamper denne sesongen igår. Håper fjorårsformen er i anmarsj. Ekotto er Ekotto.. Gir meg hjerteproblemer med cocky spill bak, men kommer seg alltid ut av det, så Dembele var god, fantastisk pasning til Ade i første. Ade jobber hardere nå enn tidligere, kommer seg. Gallas virket trygg og god, selvom hans klarering ga Umtiti ett fantastisk mål. Bale gjorde ikke mye av seg egentlig utenom målene(som jo som kjent holder) Holtby er en tent liten hissig terrier, spillesugen som få, limer seg fast i motstanderene i presset. Når AvB har fått tid på seg, blir han nok fast inventar i startoppstillingen. Nå gjelder det bare å få noen andre enn Bale til å klare å åpne målkontoen igjen, så blir detta bra Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 U21 laget vårt dominerte kampen og vant 3 - 1 mot ManU U21. 2 x Obika og 1x Ceballos. Thorpe scoret for ManU. Vi har nå 13 poeng etter 5 kamper, men de har alle vært hjemmekamper. VI har fått et litt kjipt oppsett, der vi spiller nesten alle hjemmekampene først og avslutter fasen med 6 bortekamper. Uansett, ligger vi veldig godt an til å komme videre til sluttspillet foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå