Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang Ade og klar til helgen, tenker jeg mer på 100% uthvilt og spillesugen. Det virker ikke sånn når han sier i intervju at han er helt utkjørt, og nå sitter å soler seg på ett hotell langt pokker i voll :tease:

Men bare rykter, så tipper vi ser noen bilder av han smilende på en Spurs-trening imorra elns.

Edit: Er forresten gjort 3 nye arrestasjoner etter knivstikking av en spurs fan i Italia. Politiet sier det var disse tre som organsierte hele bråket.

Endret av Posemedchips
Lenke til kommentar

Ade har vel gjort det bra de 2(?) kampene han har hatt fra start som enslig spiss. City og Arsenal, tror jeg. Arsenal-kampen endte jo dårlig, men før han mistet hodet gjorde han det jo bra.

Så lever litt på optimismen om at Bale/Lennon på kantene, Holtby servitør i midten og Ade helt framme som enslig spiss kan fungere ganske bra.

Lenke til kommentar

Joda. Jeg forsvarte Ade overfor Arsenal-fans som godtet seg på hans bekostning i høst med at han ikke var i form og spilte best som enslig spiss osv. Men nå er det jo holdningen hans som er problemet tydeligvis. Synes og han virket noe daff i de siste kampene for Tottenham og, men det kan jo være ei Berbatov-greie.

Forøvrig synes jeg fortsatt Spurs burde henta Berbatov. :D

Lenke til kommentar

AvB sier de har gitt Adebaye noen dager fri, og han er tilbake på trening med Spurs enten idag eller imorgen.

Sitat AvB:

"He had issues to take care of as the tournament finished for Togo, so at the moment we're trying to see if we can have him back either for today [Thursday] or Friday's training session."

"I spoke to him Monday morning. I know where he is, I'm not sure if I want to make it public. I don't think it's strange. We've allowed the players two days off."

Og Kaboul tilbake på trening neste uke? GODE nyheter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...